Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 17:55 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 12 sep, 2010 19:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 17 mei, 2008 19:08 pm
Berichten: 764
Woonplaats: Naaldwijk
haha, wat een gedrocht :wink:
past er goed bij. succes ermee!

en inderdaad check eff macrostand :wink: vaak aangegeven met een bloemetje op je camera


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 13 sep, 2010 8:34 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 okt, 2008 21:45 pm
Berichten: 1096
boris1991 schreef:
en inderdaad check eff macrostand :wink: vaak aangegeven met een bloemetje op je camera


Aangezien ik geen "echte" digitale camera heb, gebruik ik noodgedwongen de camera van mijn mobiele telefoon. Deze heeft helaas geen macrostand.

_________________
Born from jets!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 13:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 okt, 2008 21:45 pm
Berichten: 1096
De Vertol 44 is klaar! Maar eerst nog een aantal foto's die ik tijdens het bouwen heb gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de laatste twee foto's staat op de achtergrond een Vertol 44 van Hobbycraft. Deze had ik al eerder gebouwd.

_________________
Born from jets!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 13:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Beide erg leuk geworden. Sjappoo.

De fototjes in progres mochten van mij wel wat groter, de laatste foto's (leuk ook met de bananen) maken weer heel wat goed. Ik heb zelf ook één in de kast (Canadese uitvoering) en wat ik mij kan herinneren is dat het model lekker weg bouwde.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 14:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 okt, 2008 21:45 pm
Berichten: 1096
tsjopper bob schreef:
Ik heb zelf ook één in de kast (Canadese uitvoering) en wat ik mij kan herinneren is dat het model lekker weg bouwde.

René


Is die Canadees van jou ook van Hobbycraft? (die biedt inderdaad o.m. een Canadese versie). In vergelijking tot de Revell-kit vond ik de Hobbycraft-kit een stuk minder. Hij is veel minder gedetailleerd (o.a. geen interieur), de passing was matig en de bouwbeschrijving ronduit slecht.

_________________
Born from jets!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 16:36 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
LOL! :brouw:

2 leuke helikopters! Ze passen hier goed bij.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 20:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Saab 900 schreef:
Is die Canadees van jou ook van Hobbycraft? (die biedt inderdaad o.m. een Canadese versie). In vergelijking tot de Revell-kit vond ik de Hobbycraft-kit een stuk minder. Hij is veel minder gedetailleerd (o.a. geen interieur), de passing was matig en de bouwbeschrijving ronduit slecht.


Inderdaad, Hobbycraft (HC 2302), 1:72
Afbeelding
Deze foto had ik nog in mijn mapje staan, niet lekker het model alleen, wel omringd door andere heli's.

Interieur doet mij niet zo veel.
Passing was bij mijn weten wel oké en de bouwbeschrijving mankeert niks aan. Pak maar eens een beschrijving van Mach2, NuBee of Kopro. Dan zijn die mooie boekjes van Revell net als 'schilderen met Ravensburger', begin bij de eerste en eindig bij de laatste. NuBee heeft gewoon een plaatje (zwart-wit) van het model (als het klaar is) en met pijlen wordt aangegeven welk onderdeel waar zit. Mach2 vind ik wel zo wazig. Maar goed je referenties checken wil ook nog wel wat uitmaken.

Wel een nadeel bij deze kit, flinterdunnen decals. De kleuren schijnen door het wit heen. Maar dat zag ik achteraf pas.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 nov, 2010 21:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 10 jun, 2006 21:45 pm
Berichten: 3421
Woonplaats: Almere
Leuk resultaat. Zie je niet vaak zo'n duo'tje bananen... :wink:

_________________
Momenteel op de werkbank; Fairey Firefly, NA-27, Lockheed Electra KLM, CW-21, He-280, Me-263, etc, etc.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement