Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 2:48 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 817 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 aug, 2005 20:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 30 aug, 2005 10:23 am
Berichten: 258
Woonplaats: Deurne
Ik woon nog bij ons pap en mam en ben dus noodgedwongen naar mijn eigen slaapkamer verhuisd op zolder :oops: . Daar, schilder, plak, spuit, plamuur, en bouw de modellen af. Ons mam is er niet zo blij mee als het hele huis naar verf ruikt maar ja alles went hé :D .

Groeten,
Martijn Veldhuijzen

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 aug, 2005 20:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 apr, 2005 13:41 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Waalwijk
Bowe schreef:
sorry dat ik t zeg, maar dan zou ik toch iets respectvoller met t woord smetvrees omgaan! smetvrees is uitermate moeilijk om ervanaf te komen! een :lol: smiley moet dus eigelijk een :cry: of een :evil: smiley zijn......

frans.


Mijn welgemeende excuses natuurlijk. Ik ken persoonlijk niemand met smetvrees. Ik spring regelmatig luchthartig om met dat soort dingen. Daar kan Deathtrap over meepraten. Maar het is absoluut niet mijn bedoeling daarbij mensen op hun tenen te trappen.




Hey Martijn, dat had ik vroeger ook toen ik nog met Emaille schilderde, Terpetinelucht door het hele huis. Waren mijn ouders indertijd ook niet zo blij mee. Tegenwoordig werk ik alleen nog maar met akryl, alleen die undercoat stinkt nog erg, maar is in ieder geval niet giftig ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 31 aug, 2005 21:29 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Oow ja. Rick is een "flap uit". Zolang het niet gericht is op een persoon ben ik daar vrij makkelijk in en kan ik de grap er wel van in zien. Neemt niet weg dat ik het heel erg vind voor mensen die (in dit geval) smetvrees hebben!

Anyway... ik weet niet meer of ik al eens ooit een foto van mijn bureau heb gemaakt. Dat ga ik nog eens even opzoeken!

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 2:12 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 apr, 2005 2:07 am
Berichten: 941
Woonplaats: Den Haag
Mr_Flibble schreef:
Bowe schreef:
sorry dat ik t zeg, maar dan zou ik toch iets respectvoller met t woord smetvrees omgaan! smetvrees is uitermate moeilijk om ervanaf te komen! een :lol: smiley moet dus eigelijk een :cry: of een :evil: smiley zijn......

frans.


Mijn welgemeende excuses natuurlijk. Ik ken persoonlijk niemand met smetvrees. Ik spring regelmatig luchthartig om met dat soort dingen. Daar kan Deathtrap over meepraten. Maar het is absoluut niet mijn bedoeling daarbij mensen op hun tenen te trappen.


ow.....das dan al "grap" 2 waarvan ik zeg KANSLOOS.....sorry hoor maar zeggen over je moeder dat ze smetvrees hebt.....waar gaat dat heen joh met jouw "humor", mischien moet je zelf eens een bepaald fobietje oplopen? geldt trouwens voor iedereen hoor wat mij betreft die jouw "humor" wel leuk vind!

gr,
frans, die zelf genezende is van straatvrees, heel erg direct is, en een bloedhekel heeft aan gein over ziektes en ernstige problemen!

_________________
http://www.modelbouwclublier.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 6:09 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21310
Woonplaats: Bodegraven
Ai, dan heb ik dus ook een "probleem" met jouw? Ik ben ook erg direct en heb ook een harde humor gemengd met een hoeveelheid sarcasme.
Zolang je niemand persoonlijk "afmaakt" ach...............
Ik heb zelf al de nodige opmerkingen over mij geincasseerd en dat geeft echt niet

Door deze humor heb ik wel een redelijk zwaar herseninfarct overwonnen, nou het herseninfarct won in 1e instantie, maar de laatste 3 ronde waren voor mij met een technisch KO

en ik hou helemaal niet van boksen :lol:
BertUS (lang, dun en lekker en solliciterend voor een vaste baan bij de trollengrot in de Effteling)

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 7:47 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 apr, 2005 13:41 pm
Berichten: 1214
Woonplaats: Waalwijk
Bowe schreef:
ow.....das dan al "grap" 2 waarvan ik zeg KANSLOOS.....sorry hoor maar zeggen over je moeder dat ze smetvrees hebt.....waar gaat dat heen joh met jouw "humor", mischien moet je zelf eens een bepaald fobietje oplopen? geldt trouwens voor iedereen hoor wat mij betreft die jouw "humor" wel leuk vind!

gr,
frans, die zelf genezende is van straatvrees, heel erg direct is, en een bloedhekel heeft aan gein over ziektes en ernstige problemen!


Fijn, bied ik m'n excuses aan...... :?

Humor is voor mij, net als voor BertUS kennelijk, een afweermechanisme. Maar goed, ik zal m'n best doen om dat soort uitspraken te vermijden hier in het vervolg.

In ieder geval beterschap toegewenst. En laten we nu weer gezellig over onze brouwkunsten en werkplekken gaan hebben.

Rick (die ook luchtig over zijn eigen gebreken doet)

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 9:13 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Bert Takken schreef:
BertUS (lang, dun en lekker en solliciterend voor een vaste baan bij de trollengrot in de Effteling)

Met dit themapark in mijn achtertuin, kan ik misschien wel een goed woordje voor je doen. Echter, de trollenkoning leeft nu in een boomstronk en die is wat te kort voor jou denk ik :lol:

Maar ik had nog eens terug gezocht en kon inderdaad geen foto van mijn werkplek vinden. Dus ik moet daar dan ook maar een keer een foto van maken.

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 9:52 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 20 apr, 2005 10:22 am
Berichten: 2702
Woonplaats: Izegem (België)
Ik wil hier ook absoluut niemand op de tenen trappen maar ik moet Bert en Mr. Fibble bijtreden.

Zo'n 9 jaar geleden heb ik een zwaar motorsportongeval gehad en sindsdien ben ik verlamd aan onderste(volledig) en bovenste(gedeeltelijk) ledematen en zodoende zit ik dus in een rolstoel(vandaar Wheelin75r......).
En ik moet zeggen.....zwarte humor en sarcasme zijn zowat de rode draad in mijn leven. Een beetje zelfrelativatie helpt toch wel de dagen aangenamer te maken vind ik.

Enkele voorbeeldjes?
-As ik met de vrienden op café ga ben ik meestal de 1e om te zeggen:"Komaan mannen, we nemen er nog eentje. Want op één been kan je niet staan. En aangezien ik op twee benen ook niet kan staan hebben we nog een lange nacht voor de boeg....."

-Of in de disco een vrouwelijke schoonheid die vraagt om te dansen? Die krijgt meestal het antwoord dat ik mijn goeie schoenen niet aanheb....

-Zin om een wandeling te maken? Nee, de benen zijn niet goed vandaag!

-Of mijn broer die tegen mijn ma verteld dat ik na een avondje "stappen" zo zat ben thuisgekomen dat ik niet meer op mijn benen kon staan....

Iedereen gaat daar natuurlijk op zijn manier mee om. Maar je mag er je leven niet laten door bepalen. Life goes on..........

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 9:59 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 15:51 pm
Berichten: 2993
Woonplaats: Wezep
wheelin75r schreef:
Ik wil hier ook absoluut niemand op de tenen trappen maar ik moet Bert en Mr. Fibble bijtreden.

Zo'n 9 jaar geleden heb ik een zwaar motorsportongeval gehad en sindsdien ben ik verlamd aan onderste(volledig) en bovenste(gedeeltelijk) ledematen en zodoende zit ik dus in een rolstoel(vandaar Wheelin75r......).
En ik moet zeggen.....zwarte humor en sarcasme zijn zowat de rode draad in mijn leven. Een beetje zelfrelativatie helpt toch wel de dagen aangenamer te maken vind ik.

Enkele voorbeeldjes?
-As ik met de vrienden op café ga ben ik meestal de 1e om te zeggen:"Komaan mannen, we nemen er nog eentje. Want op één been kan je niet staan. En aangezien ik op twee benen ook niet kan staan hebben we nog een lange nacht voor de boeg....."

-Of in de disco een vrouwelijke schoonheid die vraagt om te dansen? Die krijgt meestal het antwoord dat ik mijn goeie schoenen niet aanheb....

-Zin om een wandeling te maken? Nee, de benen zijn niet goed vandaag!

-Of mijn broer die tegen mijn ma verteld dat ik na een avondje "stappen" zo zat ben thuisgekomen dat ik niet meer op mijn benen kon staan....

Iedereen gaat daar natuurlijk op zijn manier mee om. Maar je mag er je leven niet laten door bepalen. Life goes on..........


En ik denk dat dit de beste manier is. Mijn vader is j.l. geopereerd aan een tumor in zijn keel. Achteraf bleek het goedaardig te zijn, maar wat als dat niet zo was. Je moet wel door met je leven. Dus ik denk dat je er zo af en toe wel bij stil moet staan. Maar niet voor altijd. Dus ik denk ook: Life goed on .......................

_________________
1957 Chevrolet Corvette “barnfind” in aanbouw
ZiS-151 BM-13N “Katyusha” in aanbouw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 01 sep, 2005 10:03 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 30 aug, 2005 10:23 am
Berichten: 258
Woonplaats: Deurne
Nou gaat het van werkplekken naar enge ziektes, dus dit wordt dan een zogenaamd off topic - off topic ofzo, maarja ik heb mijn zegje al gedaan, dus zeg maar niet te veel meer :oops: .

Groeten,
Martijn Veldhuijzen

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 817 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement