Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 22:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Joran van der Sloot
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 10:46 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 16 jan, 2006 20:22 pm
Berichten: 596
Woonplaats: Twente, Oldenzaal
Hallo,

Ik weet niet of jullie de uitzending gisteravond hebben gezien? Ik in iedergeval wel. En ik ben zo boos op dat rot kind geworden. Hoe hij over dat meisje praat. Gewoon alsof het niets is! En ik weet ook wel bijna zeker dat die vader er iets mee te maken had. Want Daui of zo, die heeft gezegd dat hij er niet bij betrokken was.

Ik zal wel eens willen weten hoe jullie erover denken.


Groetjes,

Joep

_________________
Afbeelding

Mijn modelbouw site:
http://www.joepsmodelbouw.nl.tt
Laat even een leuk berichtje achter in gastenboek ;)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 11:29 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Tja... dit is een zwaar onderwerp. Ik wil mijn mening ook wel ventileren, maar laten ervoor zorgen dat de emoties in dit topic niet onnodig hoog oplopen. We presenteren onze mening en de autoriteiten moeten deze zaak oplossen!

Ik werd gisteren bijna bang van mezelf. Nog niet eerder heb ik het groeiende gevoel gehad van haat jegens een onbekend persoon. Die Joran is ziek. Zet jezelf eens in zijn schoenen, van het moment dat je een dronken meisje mee het strand opneemt. Samen doe je wat dingen, die jouw ouders echt niet hoeven te weten en plots bezwijkt het meisje. En dat is het eerste wat in je opkomt, een wazige vriend te bellen en het lichaam te dumpen?! :evil:
Daar trap ik niet in. Het lijkt er mijns inziens meer op, dat Joran haar drugs heeft gegeven en daarop is zijn in shock (later coma) geraakt. Joran heeft misschien echt wel gedacht dat ze door was, maar vanwege de drugs toestand heeft hij besloten die vriend te bellen. enz...

Het was de misselijk makende manier waarop hij over het hele voorval zat te vertellen, waar ik het het meest moeilijk mee heb. Alles en iedereen betrekt hij in zijn verklaringen en schildert ze allemaal af als sukkels en ondertussen probeert hij er rijk van te worden.

Vele straffen zijn mij door het hoofd geschoten, maar het is beter (en ik hoop vurig dat het lukt) dat justitie het bewijs vindt en hem levenslang opbergt.

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 12:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 sep, 2007 12:30 pm
Berichten: 1845
Woonplaats: Burgum
Citaat:
Vele straffen zijn mij door het hoofd geschoten, maar het is beter (en ik hoop vurig dat het lukt) dat justitie het bewijs vindt en hem levenslang opbergt.


Levenslang zal niet lukken. Het is zelfs maar de vraag of hij nog een keer gehoord kan worden door Justitie op Aruba. Want het Wettelijke en overtuigende bewijs is gisteren niet geleverd. Forensisch is het verhaal van Joran niet te checken en hard te maken door Justitie. Er is geen lijk en er zijn geen sporen van een mogelijk delict. Het enige wat er gisteren was is een verklaring tegenover een burger. En dit is weer één van de verhalen van Joran. Die op zich elkaar weer tegen spreken en er slechts een paar bevestigingen zijn van wat al bekend was.

Het enige positieve zou zijn voor Dipack en zijn broer dat zij niets met de zaak te maken hebben. Omdat het verhaal van medeplichtigheid gisteren door Joran zelf ontkracht is. Voor wat het waard is met zijn vele verhalen.

Dumpen
Het enige wat Justitie nu heeft is een verhaal van het "dumpen" van het lichaam. Als dit verhaal ten stelligste door de bewuste persoon wordt ontkracht met een sluitend alibi, en die heeft een inwoner van Aruba heel snel, dan heeft Justitie weer niets. Rest dus een warrige verhaal waarin door Justitieel niets valt te bewijzen. Want op een op dubieuze manier verkregen verklaring tegenover een burger geld nog niet als het Wettelijk en overtuigend bewijs. Het zou zomaar door een advocaat als, "niet op wettelijke grond verkregen bewijs" kunnen worden geschoven. En dat is best mogelijk want het "verhoor" was op het randje en neigde naar "uitlokking". En dan valt alles gewoon weg en hebben 7 miljoen mensen gisteren naar en leuk stukje TV zitten kijken en is Peter R de enige die er beter van is geworden.

Rechtzaak
Mocht het tot een zaak komen dan zou er voor de man met de boot een straf van zes maanden in zitten omdat hij een lijk heeft weggewerkt. Joran zou dan alleen ten laste gelegd kunnen worden dat hij hier wetenschap van heeft gehad. In zijn verklaring heeft hij er geen opdracht voor gegeven!
Het zou dan redelijkerwijs (wets-term) een gevangenis straf van een twee tot drie maanden kunnen opleveren. Waarvan zijn voorarrest al weer wordt afgetrokken. En dus een maand gevangenis straf zou kunnen overblijven.

Nathalie dood of niet
Joran en de "bootman" zullen in een mogelijke zaak altijd verklaren dat zij er van overtuigd waren dat Nathalie dood was. Justitie moet dan het bewijs leveren dat zij nog leefde en mogelijk in een comateuze toestand verkeerde. Dit kan Justitie nooit bewijzen omdat zij niet kunnen aantonen dat Nathalie nog leefde. Er is geen lijk om dat te onderzoeken.

Kortom... dit zal nog wel een lang vooral mediastaartje krijgen.

Gr. Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 12:35 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Dick schreef:
Kortom... dit zal nog wel een lang vooral mediastaartje krijgen.

Ongetwijfeld! :?

Maar 1 ding is zeker, als Joran op vrije voeten blijft, dan verwacht ik dat hij moet verhuizen naar een land waarmen niet over deze beelden en de zaak Holoway beschikt, want daar zal hij geen leven meer hebben.

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 12:42 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 jan, 2007 18:39 pm
Berichten: 2657
Woonplaats: Breda
Ik heb ook zitten kijken, iig heel erg voor die moeder.

7 miljoen kijkers zeiden ze op het nieuws. :shock:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 12:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 okt, 2007 2:25 am
Berichten: 337
Woonplaats: Amersfoort
Nu komt mijn duivel naar boven. Gister geweldige discussie gehad hier thuis en mams zat bijna te huilen..

Allereerst.. Ik zal mijn mening geven over verschillende kanten van de zaak. Het kan zijn dat ik dingen vergeet, maar die komen later wel langs.
Mochten er trouwens woorden bij zijn die niet mogen op dit forum laat het me weten ;) ik probeer me al in te houden, maar ik kan me altijd mee laten slepen door dit soort dingen.. :roll:

Natalee Holloway zaak: Waarom heerst in de media zo snel het zogenoemde "Missing White Woman sydrome" of "Missing Pretty Girl syndrome"?! Daar kan ik me zo vreselijk aan ergeren, idem met die kleine meid.. Madeleine.. Ouders die de hele media optrommelen en van talkshow naar talkshow gaan en daadwerkelijk al die aandacht krijgen. Ik weet niet wie van jullie wel eens naar Amerika is geweest, daar in de supermarkt hangt vaak een muur vol met foto's van vermiste kinderen/jongeren!! Om bij te janken!! Waarom komen zij niet in het nieuws?! Omdat ze zwart zijn? Omdat ze uit het naburige trailerpark komen ipv dat ze centen hebben?! Walgelijk gewoon dat zo'n zaak een media hype wordt. 't is godzalmeliefhebben geen Idols! Er zijn ergere dingen in de wereld dan één vermiste blonde muts! (don't get me wrong, dit gun je niemand, het is verschrikkelijk..maar ik heb het nu over de hype :x ) En Natalee wordt neergezet als de American Dream en Joran als de badguy..vanaf het begin al! Ik had me rot gelachen als hij het niet had gedaan... Fout ik weet het.. maar ik ben gewoon niet zo dol op media.

Joran van der Sloot: Ophangen met z'n ballen aan de hoogste boom! Zo praten over vrouwen! Maar dat doen wel meer mannen... Dat maakt m geen badguy... Verder, deze jongen is ziek, geen ontkomen aan. Maar of hij dit keer echt de waarheid spreekt weet ik niet zeker. Die Daury claimt inderdaad in Nederland te hebben gezeten toen Natalee vermist raakte. Het tweetal, zo zegt Daury, kent elkaar al jaren, maar kregen pas echt contact in december 2007, nadat Joran voor de tweede keer heeft vastgezeten in de zaak-Holloway. Hij ontkent de eigenaar van een boot te zijn.
Als dit echt zo is, is aannemelijk dat het hele verhaal van Joran wederom gelogen is. En dit zal niet de eerste keer zijn. Al spreekt hij de waarheid zal nog niemand hem op zijn woord geloven. Ik ben van mening dat deze jongen volledig in een fantasiewereld leeft. Nog nooit in aanraking gekomen met de echte wereld omdat pappie-lief hem overal uithielp. Gelooft in zijn eigen leugens. Die leugens gaan voor hem leven, zo komt hij dus extra geloofwaardig over. Ik vind het zeer vreemd dat hij nooit een psychiatrisch onderzoek heeft gehad.
Verder, ik kan zijn handeling enigszins begrijpen, als zij inderdaad in coma is geraakt of wel gewoon dood. Lekker blond wijffie, alle twee alcohol in het lijf, zin in een verzetje. GEBEURD DAT! Logisch dat je in paniek raakt. Niemand kan nu zeggen wat ie dan doet. Ik weet alleen dat ik doodsbang zou zijn. Of ik het lichaam zou begraven kan ik niet uitsluiten, je denken wordt volledig veranderd door zo'n situatie.
Dat hij er echter achteraf zelfs een slaatje uit probeert te slaan. Ziek!

Natalee Holloway: Zoals eerder gezegd, ik vind het verschrikkelijk dat ze neer wordt gezet als The American Dream, blond, knap, rijk.. Ze is namelijk vet goedkoop. Ze mogen in Amerika nog niet drinken, even over landsgrenzen en ze gaan los! Ze schenen bij het ontbijt al te beginnen met coke snuiven enzo. Vreselijk! Op de bar gaan liggen voor een Jelly Shot, hoe cheap! Dat is vragen om problemen. Drugs, alcohol.. weet wat je doet! Dat ze alléén met die Joran, Deepak en Satish is meegegaan snap ik ookniet! Vraag een vriendin mee! En vice versa van die vriendinnen snap ik het niet! Je laat je bezopen vriendin toch niet alleen met een 3 onbekende gozers weggaan?!?!
O wat ik ook walgelijk vond was dat ze (Joran en Natalee) op de achterbank zaten bij Deepak en Satish en dat Natalee toen aan Joran vroeg of dat z'n slaafjes waren! En toen vertellen dat haar voorouders ooknog slaven hebben gehad enzo. Het zou mij ook niets verbazen als Deepak en Satish het hadden gedaan.

Joran's vader: Dammit wat een engnek, klinkt heel vrouwelijk, maar z'n kop staat me niet aan. Hij heeft er ook meer mee te maken als hij zegt. Het zal me niets verbazen als papa ipv Daury het lichaam heeft kwijtgespeeld.

Samenvatting: Media Hype is vreselijk, Joran is ziek, Natalee was een goedkope sl*t, Papa heeft waarsch geholpen.

To be continued... again. :?


P.s.: Weet iemand nu wat dat gezeur met die schoenen was? Hij zei dat ie ze op het strand had gelaten, nu zei hij dus met die verborgen camera gesprekken dat ie ze in een rioolput had gedaan. En nu? Ze liggen dus in een put ipv op het strand. Maar wat is er met die schoenen?

_________________
-Ja, het zal toch zeker wel?!

The more I learn about men, the more I love Chinooks.
== ChinookStewardess ==


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 13:06 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
Die schoenen zouden mogelijk drager kunnen zijn van bewijst. Denk eens aan DNA sporen? Braaksel, bloed andere lichaamsafscheidingen. De vraag is alleen of er dan nu nog iets van het DNA bruikbaar zou zijn? Aan de andere kant, als Daury er inderdaad niet bij hoort, en Joran zou zelf het water op zijn gegaan, liggen zijn schoenen dan ook niet in het water...

Oeps... even een stapje terug, want nu begint het echte giswerk. Ik hou het maar bij mijn standpunt: Joran weet hoe het zich die avond heeft afgespeeld en nu is het zaak aan de juiste mensen omdat eruit te krijgen in een vorm dat het als bewijslast gebruikt kan worden.

Overigens dat dit een mediahype is geworden: Jep, klopt als een bus. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat de dader hier niet mee weg mag komen. En ik hoop ook voor al die overeenkomstige zaken die GEEN mediahype zijn geworden, dat ze zullen worden opgelost.

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 13:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 okt, 2007 2:25 am
Berichten: 337
Woonplaats: Amersfoort
Als ze is doodgegaan zoals hij zegt zit er niets anders op z'n schoenen dan zand.
Ik ben benieuwd naar deze discussie. (Nu ga ik eerst carnavallen in Oeteldonk.. Als vrouwelijke kapitein iglo :roll: Alaaf!)

_________________
-Ja, het zal toch zeker wel?!

The more I learn about men, the more I love Chinooks.
== ChinookStewardess ==


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 14:18 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 11 maart, 2007 18:54 pm
Berichten: 537
Ik kan die kop wel door de beeldbuis heen trekken, zo'n leugenachtig en gewetenloze moet niet vrij loslopen.
Volgens Joran zijn de verhalen verzonnen, welke gek gaat zulke verhalen verzinnen terwijl je al verdachte bent, hij wil zelfs een schadevergoeding eisen, uitleveren aan de USA en wel zo snel mogelijk, dit mag niet vrij rond blijven lopen, met de nadruk op DIT want een mens is het iig niet. :twisted: :evil:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 feb, 2008 14:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 aug, 2007 11:31 am
Berichten: 1748
Woonplaats: Zwolle
de enige vraag die in mij opkomt is WAAROM?
Als je met het meisje bent en ze krijgt een epileptische aanval oid., zoals hij beweert, waarom bel je dan niet gewoon het ziekenhuis of een hulpdienst..dat zullen ze in aruba ook wel hebben en dan kunnen ze daar kijken wat er aan de hand is. het eerst wat je doet zou ik zeggen, ondanks dat je in paniek raakt. iemand in zee gooien zou echt niet in mij op komen.

De manier waarop het nou gegaan is heeft hij het alleen maar erger voor zichzelf gemaakt.
want als ze een aanval heeft gehad, dan was dat wel aan te tonen en was er niks aan de hand.....'Joran, vervelend jonge...hier moet je maar mee leren leven'

maar nee, we maken er een CSI aflevering van...dumpen het lichaam in zee. nee das pas logisch.

tweede vraag is, waarom heeft hij in hemelsnaam zijn schoenen weggegooit? wat wou hij hiermee bereiken, slaat helemaal nergens op.

tenzij er heel iets anders aan de hand is als dat hij beweert.

en als het allemaal waar is wat hij zegt...dan blijft eigenlijk de vraag...wat heeft hij eigenlijk gedaan? hij heeft haar niet vermoord, want ze kreeg een aanval.
het enige wat hij fout deed was niks doen, maar juist het verkeerde...lichaam wegwerken en dat maakt meer verdacht dan de hele oorzaak van het geheel.

_________________
Greetz Michel

Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Michel Caudron op ma 04 feb, 2008 17:33 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement