Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 13:54 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 07 feb, 2011 22:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
Dit word de eerste van mij voor de Korea groepsbouw anderen die in de planning staan zijn een F-86F Sabre (airfix 1/72) en het vliegdekschip HMS Ocean officeel is dit de HMS Colossus maar ga deze ombouwen in HMS Ocean is niet zo heel veel verschil (1/400)
Maar eerst snel nu deze Hawker Sea Fury FB.11 van de Royal Navy , No.820 Naval Air Squadron ,HMS Ocean, korea, augustus 1952.

Afbeelding
Afbeelding

zo staat het er nu voor naar eventjes te hebben gebouwd laat nu alles lekker drogen en ga er morgen weer mee verder ,heb al wel gezien dat bij de vleugels en romp het nodige geplamuurd moet worden maar dat komt wel goed

Afbeelding
Afbeelding

bij deze wil ik nogmaals alle bouwers uitnodigen om mee te doen met de groepsbouw Korean War(militaire voertuigen,vliegtuigen ,oorlogschepn) en 11 juni 2011 naar de meeting in Eemnes te komen en het zal weer net zo gezellig worden als vorig jaar met de Desert Storm meeting , de kans is groot (en weet dit uit eerste hand) dat er tijdens de meeting ook Korea veteranen aanwezig zullen zijn ,hier word op dit moment achter de schermen hard aan gewerkt.

Grt, Gerald


Laatst bijgewerkt door Red Arrows op zo 27 feb, 2011 14:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 feb, 2011 23:00 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Tjonge Gerald, je gaat harder dan mij met mijn 2 Mig-15's.
Mooie kit als ik het zo zie, en een hele verbetering met die gouwe ouwe van Pioneer 2.
Erg leuk trouwens dat er ook veteranen komen, dat geeft het geheel net wat meer sfeer denk ik.

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 feb, 2011 23:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 okt, 2010 21:12 pm
Berichten: 782
Woonplaats: Haaksbergen (overijssel)
ziet er leuk uit, ik ken het vliegtuig zelf niet, maar zolang het maar een propellorvliegtuig is,
vind ik alles best :P :P :P

en nog even een vraagje: is er al bekend, wat er zoal gaat gebeuren op de meeting????
of is dit nog geheim??? mischien weet ook iemand van hoelaat tot hoelaat het duurt???
ik zou er ook wel heen willen (ik doe ook mee aan de groepsbouw, maar ben nog niet begonnen)
maar ik kan de tijd nergens vinden :cry:

in ieder geval, succes met deze vliegmachine :D :D :D :brouw:

groet dan :mrgreen: :mrgreen:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 feb, 2011 23:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
dave

Volgens mij heb ik een beetje doop gesnoven ik ga heel hard momenteel ,voordeel is dat ik nu voorgoed in de kamer zit te bouwen en dan hoef ik de trap niet meer op te lopen dat scheelt mij heel wat en hierdoor heb ik ook weer meer zin om te bouwen dit heb ik in het nieuwe jaar gedaan de Illustrious afgebouwd (was ik al mee begoonen) ,King George en de Astute afgebouw ,Jeanne de Arc bijna af en deze rolt binnenkort ook wel van de band.

Dave dit is de oude kit van PM model ,heb hem hier ook nog van PM liggen als tweezitter

En met de veteranen Curt is er druk mee bezig en ik ga er vanuit dat ze komen.

@Dan23
Je hebt PB

Grt,Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 feb, 2011 0:41 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Red Arrows schreef:
bij deze wil ik nogmaals alle bouwers uitnodigen om mee te doen met de groepsbouw Korean War(militaire voertuigen,vliegtuigen ,oorlogschepn) en 11 juni 2011 naar de meeting in Eemnes te komen en het zal weer net zo gezellig worden als vorig jaar met de Desert Storm meeting , de kans is groot (en weet dit uit eerste hand) dat er tijdens de meeting ook Korea veteranen aanwezig zullen zijn ,hier word op dit moment achter de schermen hard aan gewerkt.

Grt, Gerald


Nog meer reden om de Korea-heli te bouwen. Ik heb inmiddels ook een 1:35 Willy's gescoord. Als er tijd is, gaat die er mooi naast staan.

Lekker bezig Gerald!!

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 feb, 2011 9:10 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 13 jul, 2007 22:07 pm
Berichten: 498
Woonplaats: almelo
Gerald,

veel succes met de bouw. zo te zien al lekker bezig. en gezien de resultaten bij jou thuis mbt vliegtuigen moet het helemaal goed komen.

groeten chris

_________________
Arburatum pro vagina Felix


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 feb, 2011 9:59 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
Succes Gerald!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 feb, 2011 12:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
@Tsjopper Bob
Jij probeerd twee projecten te doen ? ,doe je op die Willy ook een brancard voorop dan word het helemaal M.A.S.H. of zo`n oude Dodge Ambulance zal er ook wel bij staan ,sinds vorige week ben ik met veel dingen bezig achter de schermen want het moet nog worden dan vorig jaar.

Eelcog
Eelco dank je , maar die Mig van jouw mag wel uitkijken met deze robuuste Brit :mrgreen:

Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 feb, 2011 15:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
zo vanmorgen even in een dol trein :mrgreen: vaart door gedendert ben eerst begonnen om de boel af te plakken waar geplamuurd moest worden ,toen plamuren daarna schuren en polijsten en toen was het voor mij glad genoeg om deze Britse Fury van zijn eerste kleurtje te voorzien Humbrol 90 Beige Groen vandaag ga ik er verder niets meer aan doen lekker goed laten drogen en morgen weer verder , maar kan straks wel zijn dat ik de F-86 uit ga pakken en daar ook maar mee begin.

Afbeelding
Afbeelding
Beetje veel kiertjes maar dat gaan we oplossen.

Afbeelding
Afbeelding
geplamuurd

Afbeelding
Afbeelding
En dit begint er al beter uit te zien

Afbeelding
Afbeelding
En inmiddels in zijn eerste dunne verf jasje

zo nu stiekum de F-86 na beneden smokkelen ,want mag nog maar twee modellen hier te gelijk hebben in de woonkamer en ,als ik achter mij kijk liggen er in een donker hoekje inmiddels al weer 5 dozen :mrgreen:

Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 08 feb, 2011 17:27 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep, 2008 9:43 am
Berichten: 6031
Woonplaats: Zwolle
GoooooooooooOOOoooo Gerald!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement