Hoi allemaal,
Ik ben als kind ooit begonnen met modelbouw, maar toen was het echt gewoon in elkaar proberen lijmen en klaar.
Na vele jaren als ik in een militaire kazerne verbleef gedurende de week en er 's avonds niet veel te beleven viel er terug mee begonnen en me vooral toegespitst om militaire voertuigen. Deze keer niet enkel in elkaar steken, maar ook proberen netjes te verven.
Door corona en veel thuis te zitten ben ik zoveel jaar later alweer er nog maar eens aan begonnen. Na enkele afgewerkte tanks, wat youtube films beginnen kijken over modelbouw en me zo wat meer aan't verdiepen in afwerking. Tot heden was het altijd in elkaar zetten en netjes verven alsof hij net uit de fabriek kwam. De laatste waar ik aan bezig ben, een KV-2, ben ik voor de eerste keer aan't proberen te maken zodat het "gebruikt" lijkt. Dit ineens met een diorama (ook de eerste keer).
Met veel op te zoeken op youtube en internet, kwam ik ook dit forum tegen. En wat is er nu nog beter dan youtube films, jawel, een forum waar je dingen pasklaar en persoonlijk kan vragen en antwoorden. Vandaar dus dat ik me zonet heb geregistreerd en bij deze een beetje info probeer te geven over mezelf.
Hieronder ook enkele foto's van eerder gemaakte "nette" projecten en als laatste de KV-2 met diorama waar ik nu mee bezig ben, maar de laatste hand aan het leggen ben.