Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 15:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 feb, 2021 17:13 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
allee dat verwonderd me ik doe dit al jaren ik heb een speciale fles daarvoor gevuld met gewoon kraantjes water
Misschien niet de juiste verhouding verdund 1-2 druppels water op 10 druppels verf , je mag of kan zomaar niet op het gevoel werken , het moet zowat de viscositeit hebben van melk ietsje dikker dan water , oefenen maateke op een cola fles of zoiets in die aard , het gaat geweldig hoor
sorry dat het wat tegen geslagen is
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 06 feb, 2021 17:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 25 jan, 2021 9:38 am
Berichten: 13
Wellicht een mankement aan mijn kant...het zal de verdeling zijn inderdaad echter werd het (na mijn gevoel) veel te snel droog in de spuit!..of kijk te nauwkeurig.
Trouwens een nieuwe airbrush set met een goede compressor aangekocht!..goed gereedschap is het halve werk!
Airbrush set nu van Revell doet wel z'n werk, dat wel! Maar zal toch minder zijn in kwaliteit.

Enthousiasme neemt toe! Fijn weekend gewenst, verder

Groet,
Louis


Laatst bijgewerkt door Arjan Ouwendijk op zo 07 feb, 2021 1:24 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Onnodige quote verwijderd


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 07 feb, 2021 1:30 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Louis,

Als eerste: welkom op Modelbrouwers.......ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen en flink wat kan opsteken op dit mooie forum.
Dan als tweede een huishoudelijke opmerking: zou je alsjeblieft niet elk bericht willen quoten? Als je direct reageert op je voorganger is dit volstrekt onnodig.....het is ongeveer hetzelfde als dat je tijdens een gesprek elk woord van degene waarmee je in gesprek bent gaat herhalen voordat je zelf wat zegt. Probeer de quote alleen te gebruiken als je een eerdere opmerking wilt aanhalen of wanneer je reageert op een specifiek deel van een reactie.
En als derde zou ik je willen aanraden om een topic te openen op de juiste plek......dit is eigenlijk het voorsteltopic en je gaat nu naar specifieke modelbouwvragen toe :wink:

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement