Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 1:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2020 17:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 28 jun, 2020 16:39 pm
Berichten: 15
Hallo allemaal,

Na al een hoop topics te hebben gelezen heb ik besloten om lid te worden van dit forum.

Mijn naam is Dylan, ben 27 jaar en woon in Alkmaar. Jaren geleden, toen ik nog op de basisschool zat, was het bouwen van modelvliegtuigen mijn hobby. Hier beleefde ik veel plezier aan. Helaas is deze hobby toen komen te vervallen door mijn fanatiek computergebruik. Zo gaan die dingen tegenwoordig :roll:

Een tijdje gelden kwam ik echter weer in aanraking met deze hobby dankzij een vriend. Nadat ik de Cutty Shark had gebouwd kwam de vlinders weer naar boven en heb de smaak opnieuw te pakken.

Op dit moment ben ik bezig met de Trumpeter Z-25 1944. Deze staat nu in de lak voor mijn eerste poging om te weatheren. Spannend, maar we gaan het zien. Daarnaast ben ik begonnen aan de Trumpeter KV-1S Heavy Tank. Deze is echter nog in een beginnende fase.

Het is me nog niet gelukt om de foto toe te voegen, dus dan maar een link :wink:

https://modelbrouwers.nl/albums/album/14584/

Veel bouwplezier en tot gauw!

Dylan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: ma 29 jun, 2020 18:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 20 dec, 2014 17:19 pm
Berichten: 1394
Woonplaats: Deventer
Welkom Dylan,

Als je fotos wilt plaatsen kun je deze het beste uploaden in een album wat je zelf aanmaakt hier bovenaan de pagina.(Albums - mijn album)
Die fotos kun je dan zonder problemen plaatsen door op het (blauwe)cameraatje icoontje (links aan de rand van je scherm) te klicken wanneer je bezig bent een topic te schrijven.

_________________
mvg, Peter
Bouw in progress: Opel Kadett V8 GTR 1:10 Full Scratch https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=53079
Finished Model: VW T1 '64 Single Cab Racing Project https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=50565
Finished Model: Lancia Lasupra http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=45661
Finished Model: Ford Capri Turbo Zakspeed Disassembled Body. http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=44773


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: ma 29 jun, 2020 21:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 28 jun, 2020 16:39 pm
Berichten: 15
Hoi Peter,

Dank voor de tip!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: vr 03 jul, 2020 7:23 am 
Online
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11858
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Dag Dylan, welkom bij Modelbrouwers. In een grijs verleden heb ik ook eens de Cutty Sark gebouwd, en net nog wat Russisch spul, maar een Duitse destroyer nog niet. Maak je een bouwverslag van dat topic?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: vr 03 jul, 2020 12:34 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 28 jun, 2020 16:39 pm
Berichten: 15
StevenVD schreef:
Dag Dylan, welkom bij Modelbrouwers. In een grijs verleden heb ik ook eens de Cutty Sark gebouwd, en net nog wat Russisch spul, maar een Duitse destroyer nog niet. Maak je een bouwverslag van dat topic?

Hoi Steven,

Dank voor je bericht. Ben bang dat het voor een verslag wat te laat is. Als ze helemaal klaar is zal ik deze wel posten. Ik ben wel van plan om er een te maken bij mijn volgende project.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: za 11 jul, 2020 23:29 pm 
Online
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11858
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Het ziet er wel knap uit, ga je reling toevoegen? Dat zou de kers op de taart zijn. Om de foto toe te voegen, let op de blauwe knop die verschijnt links als je wil typen, daar zitten je foto's.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: vr 17 jul, 2020 7:41 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 28 jun, 2020 16:39 pm
Berichten: 15
StevenVD schreef:
Het ziet er wel knap uit, ga je reling toevoegen? Dat zou de kers op de taart zijn. Om de foto toe te voegen, let op de blauwe knop die verschijnt links als je wil typen, daar zitten je foto's.


Hoi Steven,

Ik ga inderdaad nog reling toevoegen. Zodra ze klaar is ga ik een foto uploaden. Dank ook voor de tip.

Dylan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement