Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 18:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2019 17:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 maart, 2018 16:20 pm
Berichten: 162
Woonplaats: Dordrecht
Hoi allemaal, zo'n 1,5 jaar geleden ben ik na een lange pauze van een jaar of 35 weer begonnen met modelbouwen. Om eerlijk te zijn, wat ik vroeger deed was zo snel mogelijk een vliegtuigje en soms een auto in elkaar zetten maar verven was er nauwelijks bij: te ongeduldig :) Maar ik vond het wel altijd erg leuk en daar gaat het tenslotte om. Ook al viel de hele handel na een paar maanden weer uit elkaar. Ik ben weer begonnen met een VW Samba, de 1:16 van Revell. Die stond me zo aan te staren in de winkel... Ik weet niet, ik hou gewoon van grote dozen met veel plastic onderdeeltjes erin. Het was een hele steile leercurve maar ik kreeg de smaak weer te pakken. In mijn zoektocht naar informatie kwam ik ook op een aantal forums terecht, en ik heb me hier toen ook aangemeld. Maar, op een ander forum blijven hangen en actief geworden. De laatste tijd merk ik dat mijn interesse verschuift naar het bouwen van trucks, en ben ik hier op dit forum wat mee gaan lezen omdat hier een aparte sectie voor vrachtwagens is. Ik moet zeggen, wat ik hier zie is echt top. Complete vrachtwagens van scratch gebouwd, echt heel mooi allemaal. Maar ok, meelezen is 1 ding, maar ik vind als je neemt moet je ook geven. Dus ik zal snel een verslag beginnen van mijn eerste vrachtwagen waar ik (al een tijdje) mee bezig ben. Ik weet zeker dat ik op dit forum nog wel het een en ander kan opsteken!

Voor de volledigheid: ik ben 48, woon in Dordt, getrouwd, 2 tieners in huis. Ik ben software ontwikkelaar van beroep. Hou van sporten, films, muziek, (techno, opera, metal, geen pop), 1:1 klussen en heel veel lezen. En modelbouwen dus.

Tot snel!

Jeroen

_________________
Jeroen
jeroentsje.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2019 17:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Welkom Jeroen, ik vind me terug in je verhaal: mijn modelbouw heeft ook jaren stilgelegen door allerlei omstandigheden en nu na een korte herstart alweer maar ik volg het forum wel dagelijks passief. Ik lees niet enkel maar draag bij waar ik kan met tips, referentiefoto's en dito links e.d. Ik hoop dat mijn gezondheid mij dra weer toelaat om actief te bouwen maar je hebt het niet altijd in de hand nietwaar. :roll:

Nu ja... ik ben benieuwd naar je eerste bouwverslag hier... succes! :)

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 17 jun, 2019 19:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 05 maart, 2018 16:20 pm
Berichten: 162
Woonplaats: Dordrecht
Dank je walesha, ik hoop dat je gezondheid snel weer zo goed is dat je weer met plastic aan de slag kunt!

_________________
Jeroen
jeroentsje.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement