Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 15:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Semi new to the scene..
BerichtGeplaatst: ma 23 okt, 2017 15:38 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 22 okt, 2017 17:36 pm
Berichten: 15
Woonplaats: Vijfhuizen
Ik ben Jeroen uit regio Haarlemmermeer, en ben opnieuw begonnen met modelbouw na een X aantal jaar...

Ik ben ooit begonnen toen ik zelf een SUPRA MKIV reed en een mede supra eigenaar een aantal dozen voor de club had gekocht. Dit beviel mij wel, en heb toen gedacht "ik wil alle auto's die ik in bezit heb (gehad) bouwen" mits de kit beschikbaar is uiteraard. Ik kwam er achter dat de auto's die ik tot aan toen had verder niet als kit te krijgen waren (of ik kon ze gewoon weg niet vinden, maar nog wel zoek!!). Had wel 2 andere kits er nog bij gekocht (SARD supra en Tyrrel Yamaha 023) maar nooit afgemaakt.

Onlangs toen ik een nacht niet kon slapen en niet teveel herrie wou maken voor een vriend die een nachtje bleef tukken na een heftige avond, besloten om de dozen uit de kast te halen, en sindsdien ben ik niet meer te stoppen. Ja het koopspook wat ik hier vaker voorbij zie komen heeft mij ook al meteen weer te pakken.

Ik doe in principe alleen maar auto's gezien dat mijn hobby is (lees meer obsessie :lol: ).

Sinds ik weer begonnen ben heb ik de volgende dozen alweer gekocht:
Revell Diablo VT
Fujimi E30 325i
Tamiya Williams Renault FW14B (1:12)
Aoshima Murchielago SV
Aoshima Mclaren F1GTR Gulf
Tamiya Porsche 996 GT3
Tamiya Ferrari 360 Modena
Fujimi F430 Challenge

Ja flink aantal, maar ik weet hoe ik kan zijn als ik iets begin kan ik beter doorzetten, als ik het eenmaal weg leg, begin ik er nooit meer aan, dus dan maar een kast vol leggen met kits waarvan ik zeker weet dat ik ze nog een keer wil gaan bouwen.....

Hopelijk kan ik veel opsteken hier :D

_________________
WIP: Fujimi F430 Challenge
Dozen in de kast: Tamiya 1:12 Williams FW14B, Tamiya Jaguar XJ220, Aoshima Mclaren F1GTR Gulf, Tamiya SLR McLaren, Revell Viper ACR en M1 procar


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement