Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 10:21 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuw lid
BerichtGeplaatst: za 04 jun, 2016 20:39 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 jun, 2016 20:25 pm
Berichten: 1
Hallo allen,

Ben sinds vandaag lid aangezien ik ook sinds vandaag mijn eerste project gekocht heb.
Gaat om een BMW M1 procar ('k moet nog kiezen: Lauda of Piqiuet) maar dat zien we nog.

Ben echt zeer benieuwd wat ik ervan ga vinden. Momenteel echt mega enthousiast, vooral na het zien van vele filmpjes!

Ok, mijn naam vergeet ik bijna maar is niet heel moeilijk te missen gezien m'n nick ;). Mark dus, 34 lentes jong en een nono op t gebied van hobbyisten clubs. Wel enorm fan van BMW en vandaar ook m'n keuze op de alltime favoriet M1
Verder hoop ik hier allerlei tips en trucks te vinden want ga er voor de volle 100% in op denk ik! Hoop dat m'n eerste project niet al te lang gaat duren maar zeker wel super veel van genieten! Ben er inmiddels wel achter dat er echt vreselijk veel te vinden is op modelbouw gebied, wat mij juist enthousiast maakte om dit te gaan doen. Daarnaast ook de nodige "rust" kan vinden hierin.

Ok genoeg slap gel*l, heb je vragen? Stel ze gerust en zal zeker antwoord geven...afhankelijk van de vraag btw ;)

Gegroet en fijne avond!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nieuw lid
BerichtGeplaatst: za 04 jun, 2016 21:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
Welkom Mark,

tips ga hier je zeker vinden en krijgen, veel plezier hier.

rob

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nieuw lid
BerichtGeplaatst: ma 20 jun, 2016 11:17 am 
Offline
Moderator
Moderator

Geregistreerd: za 11 sep, 2010 12:30 pm
Berichten: 876
Welkom en succes


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nieuw lid
BerichtGeplaatst: ma 20 jun, 2016 12:58 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Ok weer een Mark , kan geen kwaad hoor alleen wat verwarrend , daarom van harte welkom hier op dit fantastische forum Ik ben nu wel op pensioen maar ik heb ongeveer 10 jaar als technieker bij BMW gewerkt dus als je nog enkele technische vraagjes hebt vraag ze gerust
Ik heb er gewerkt tot de E-36 uitkwam , dat wil zeggen dat ik de M1 goed ken heb er zelfs in de garage mee gereden want we mochten er toen niet mee buiten was toen het top top ,model , we hadden in die tijd een vermogen testbank daarom heb ik vele gezichten gezien zoals Eddy Joosen , Dirk Vermeersch ik heb de auto's van het Juma team gekend de Black Label en de Bastos BMW dat waren de mooiste jaren van mijn leven op werk gebied
Ik ben benieuwd naar uw bouw en zal u zeker volgen
grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement