Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 13:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 01 dec, 2015 13:40 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 01 dec, 2015 11:19 am
Berichten: 7
Hallo Brouwers!

Mijn naam is Tom en kom uit Belgie. Ik ben al lang lezer op jullie forum en ik heb sinds kort beslist om zelf ook weer de handen uit de mouwen te steken.

Mijn interesses qua modelbouw liggen breed, van vliegtuigen tot auto's. Zeven (!) jaar geleden was ik begonnen aan een Antonov 124 en hem bijna helemaal afgewerkt maar door te verhuizen had ik geen plaats meer om hem af te maken. Het goede nieuws echter is dat ik sinds 3 maanden terug verhuisd ben en dat ik nu wel weer een plaatsje gevonden heb om te bouwen. De Antonov wordt dus rustig afgewerkt.

Ondertussen ben ik ook begonnen aan een Jordan 191 Formule 1 auto, dat is eigenlijk mijn grootste passie en dan eigenlijk vooral de F1 auto's van eind jaren 80 begin jaren 90.

Buiten het bouwen gaat het grootste deel van mijn vrije tijd naar mijn oldtimers op schaal 1/1.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 dec, 2015 14:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Hallo Tom van harte welkom hier op het forum ik ben blij dat je ook auto's doet want daarin is mijn interesse heel groot
Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen , technisch ben ik redelijk op de hoogte ben autotechnieker geweest tot aan mijn pensioen
Vraagje in welke 1/1 auto's ben jij uw creativiteit aan het steken als ik vragen mag
Ik hoop snel van u iets te mogen bekijken
groetjes
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 dec, 2015 15:01 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 01 dec, 2015 11:19 am
Berichten: 7
coachke schreef:
Hallo Tom van harte welkom hier op het forum ik ben blij dat je ook auto's doet want daarin is mijn interesse heel groot
Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen , technisch ben ik redelijk op de hoogte ben autotechnieker geweest tot aan mijn pensioen
Vraagje in welke 1/1 auto's ben jij uw creativiteit aan het steken als ik vragen mag
Ik hoop snel van u iets te mogen bekijken
groetjes
Marc


Hallo Marc,

Ik stel je even mijn oldtimers voor:

Afbeelding

BMW e21 323i 1982

Afbeelding

Jaguar XJ6 3.4 1976

Afbeelding

Mercedes-Benz W124 1987 (daily driver)

Ik probeer zoveel als mogelijk zelf te doen aan mijn auto's. Vermits ik geen technische opleiding gehad heb gaat dat van tijd tot tijd gepaard met luid gevloek maar ik geraak er wel altijd :-)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 dec, 2015 15:23 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Wow toffe wagens ik heb jaren met een E 30 320 rondgetuft tot het verbruik te veel werd en de auto te oud was heb er nu spijt van maar ja ????
Nu heb i een Golf 5 sportline met 18 inch wieltjes eronder en doe mijn ding in de modelbouw ter interesse ben juist aan Jag MK 2 begonnen
ls je ooit ergens technisch niet aan uit kan als ik kan zal ik je raad geven hoor
Grt
Mrc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 dec, 2015 15:40 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 01 dec, 2015 11:19 am
Berichten: 7
Dank je wel hoor Marc, het zal waarschijnlijk van pas komen. :-)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement