Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 14:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 27 nov, 2015 14:58 pm
Berichten: 16
Woonplaats: breda
Hallo het klinkt mischien dom maar ik ben niet zo handig met de pc zoals jullie al gemerkt hebben @ Marc Ik heb inderdaad een album gemaakt ( vraag me niet hoe ik kan daar nu ook niet meer komen ) en hoe kom ik bij een topic zodat ik die camera kan zien zou wel jammer zijn als ik mijn foto's niet kan laten zien :?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 15:51 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Troost u niet ik ken er ook de ballen van , ben nu al bijna 2 uur bezig om een achtergrond postertje te drukken is nu klaar
Mijn vraag is heb je er foto's opgezet ?
Indien ja , ga je gewoon naar uw topic waar je hier nu op chat met mij en de andere Brouwers ok ?
Nu kijk je links op het scherm en juist onder de reclame van Modelbrouwers zie je een blauwachtig rechthoekje , Ja ?
Klik daarop en wacht even en je krijgt alleen uw albums te zien , in uw geval denk ik maar 1
en daar zie je verkleint uw foto's staan en degene die je wil plaatsen klik erop en die komt direct onder de geschreven tekst of geen tekst gewoon op dit tekstvlak nu ga je twee klikken naar onder met uw curser anders kleven alle foto's op elkaar
Als het niet lukt laat het maar weten ok ?
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 16:23 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
Als je op nieuw bericht klik, moet je aan de linkerkant een klein blauw rechthoekje zien met daarin een afbeelding van een fototoestelletje, op zijn kant!!

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 16:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 27 nov, 2015 14:58 pm
Berichten: 16
Woonplaats: breda
Hallo Marc
als ik u goed begrijp druk ik eerst op de knop nieuw antwoord dan kom ik bij het venster berichten schrijven
als ik dan kijk onder het reclame logo van modelbrouwers (met Al die kleurtjes en bellen ?), maar daar zie ik geen blauw rechthoek of camera ?
nu begin ik te denken zou het mischien niet liggen aan dat ik op mijn I pad op dit forum zit en niet met een pc???


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 16:41 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Neen zeker niet nu gaan we verder waar heb jij je foto's geplaatst ? Want dan moet je bovenaan ongeveer in het midden zie je in een kadertje ALBUMS zien klik je daar op dan krijg rechts bijna onder albums en gaan je in dat vak staan komt er mijn albums staan en als dat open is zal je links ergens zien staan foto's of afbeeldingen uploaden en als je daar op klikt zit in uw pc of computer en dan ga je naar afbeeldingen en dan klik je op de beelden die je wenst 4, 5 maakt niet uit en dan klik je op downloaden of iets in die aard en zet die de beelden hier op het album en van dan af zal je dat rechthoekje krijgen eventueel met een fototoestel erop


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 16:58 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 27 nov, 2015 14:58 pm
Berichten: 16
Woonplaats: breda
Ik heb in het begin een album moeten/kunnen maken en die heb ik ook aangemaakt, maar die kan ik nu niet meer vinden op dit forum ik heb boven dit scherm voor het aanmaken van bericht een paar tekens staan je weet wel vette letters schuin onderstreept quote enz ook staat hier img ( IMAGE) maar als ik daar op druk krijg ik alleen maar van die rare tekens


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 17:08 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
Je heb best kans dat je ipad niet goed schaalt en daarom het cameraatje buiten beeld valt, probeer het eens op een pc, ik heb hier 1920x1080 en zie alles goed.

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 17:17 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Dat kan best zijn want helemaal boven de reclame staan die toetsen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 17:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 27 nov, 2015 14:58 pm
Berichten: 16
Woonplaats: breda
Ik heb in het rijtje van home forum shop album op album gedrukt boven aan de pagina daar heb ik inmiddels een nieuwe album gemaakt met foto's en onderaanop deze pagina op download gedrukt waarop ik een icoon kreeg van download gestart nu volle moet terug naar berichten en nee nog steeds geen camera ik heb zelf geen pc maar zal wel eens kijken of het aan me ipad ligt want hier wordt je langzaam hopeloos van :shock: :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: nieuw op forum
BerichtGeplaatst: za 28 nov, 2015 20:19 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 20 aug, 2015 21:35 pm
Berichten: 2577
Woonplaats: Den Haag
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 081dd4c9ab
lees dit even door.

_________________
Rob

photo 344155


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement