Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 14:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 04 nov, 2015 20:41 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 04 nov, 2015 20:09 pm
Berichten: 1
Hallo luitjes,

Ik ben Adriaan en was ooit als jochie van 12 -jaartal 1975- geïnteresseerd in het in elkaar plakken van oorlogsschepen, in het bijzonder slagschepen uit de periode 1915-1945. Uiteraard was Airfix -welke redelijk wat 1/600 schaalmodellen heeft uitgebracht- in die tijd de meest betaalbare optie voor een scholier. Had als ventje ook de interesse bij de koninklijke marine te gaan dienen maar die wens ging helaas niet in vervulling. Jaren later -ik ben nu 53- heb ik door een actie van mijn vriendin welke mij een jaar terug een Trumpeter-kit 1/350 model slagschip cadeau deed de draad weer opgepikt. Er is in de tussenliggende tijd veel veranderd heb ik gemerkt en daar ik dit eerste project (diorama slagschip met seascape) nu naar redelijke tevredenheid heb afgerond (met behulp van het kijken naar You tube filmpjes) ga ik mijn volgende project starten. Daar ik nog meer de kneepjes van 'het vak' wil leren lijkt mij deelnemen aan dit forum een goede zet. Heb dan ook reeds wat bouwverslagen gelezen :-).

Tot later dan..!

Groetjes, Adriaan.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 04 nov, 2015 21:08 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4383
Woonplaats: Aartselaar
Hoi Adriaan van harte welkom hier op ons geweldig forum en raad zal je hier in overvloed krijgen , ze zullen u hier wel helpen om hogerop te geraken
En nog iets als ik zo zie komen er steeds meer en meer mensen die hun heerlijke hobby terug opnemen al van vroeger bouwde ikzelf ook ben nu drie jaar terug bezig en heb er ook een kleine 25 jaar tussenuit geweest en al mijn verfjes en ander gerief blijkt nog allemaal goed te zijn , maar nu zitten we met acryl verf stukken beter , stukken gezonder en stukken minder reuk
En ja de technieken zijn er enorm op voorruit gegaan
groetjes
marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 06 nov, 2015 23:27 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11842
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Welkom bij Modelbrouwers, Adriaan. Of het nu 1/700 of 1/350 is, het interesseert ons allemaal, dus toon dat schip van je vriendin eens.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement