Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 17:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 16:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 30 aug, 2015 23:21 pm
Berichten: 10
Woonplaats: Helmond
Hallo Modelbrouwers,

Ik ben Tony en woon in Helmond en werk bij een transportbedrijf. Dit doe ik in de avonduren. Ik ben 37 jaar en ben getrouwd en heb een zoontje van 4 jaar. Ben weer begonnen met modelbouw omdat ze bij de kruidvat die Revell kitjes hadden (mijn vrouw kwam met de twee Ferrari's thuis). Zodoende ben ik begonnen aan de Ferrari close top.

Ik ben nog maar een beginner maar heb wel al best wat matriaal en gereedschappen die ik hiervoor kan gaan gebruiken. Zodoende is elk advies of raad zeer welkom.

Ik had al geregeld op het forum zitten neuzen en wat ik zie en lees bevalt me uitstekend.

Ik ga van mijn close top ook een bouwverslag bij houden dus wie weet is er iemand die mij van advies of raad kan geven.

Mijn modellen voorkeur gaat uit in auto's en vrachtauto's.

Heb een Italeri Daf XF 105 & een Italeri Reefer Trailer gekocht en wil deze in de kleuren en logo's van mijn bedrijf na maken. De logo's krijg ik digitaal van mijn bedrijf dus dit moet wel lukken lijkt mij.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wens iedereen veel plezier op het forum en wie weet spreken we elkaar wel een keer.

Gr. T Aarts

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Scuderia87 op di 29 sep, 2015 16:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 29 sep, 2015 16:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4392
Woonplaats: Aartselaar
Hoi beste Tony van harte welkom hier op dit geweldig forum waar men geen enkele vraag uit de weg gaat doe gerust je ding en vraag zoveel mogelijk ikzelf doe alleen auto's met name vw en andere die ik leuk vind dus we kunnen mekaar wel goed verstaan denk ik ik zelf ben autotechnieker geweest en ben nu op pensioen en kan me helemaal uitleven
Nu heb ik nog een vraagje let op dit is niet verplicht doch zeer gebruiksmakkelijk graag ontving ik van u een fotoke waar u op staat ik haal alleen het gezicht eraf en zet deze op een lijst dat alle bouwers kunnen zien deze blijft bovenaan de topic staan , het is zeer gemakkelijk b.v. ge gaat naar een beurs of bijeenkomst en je loopt elkaar dikwijls gewoon voorbij en dan in de avond zitten jullie samen op het forum zonder elkaar te kennen .
Ik heb het al 3x meegemaakt en nu de lijst heb ik toch nieuwe mensen leren kennen , zo van ha das is die van het forum versta je ? let op niet verplicht hoor en verder bij eer en geweten doe ik niks met de foto's alleen na gebruik verwijder ik ze van mijn computer
Denk er eens over
Verder nog veel brouwplezier en tot later
We horen ons nog wel
Groetjes
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement