Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 17:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2015 0:04 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 apr, 2015 0:41 am
Berichten: 65
Beste medemede b(r)ouwers.

Ik ben Joost 24 jaar en kom uit someren.

Ik ben al een tijdje rond aan het snuffelen hier op het forum. Mr ik ga nu toch stilletjes aan berichten plaatsen.

Mijn interesses liggen vooral bij de militaire luchtvaart uit de 2e wereld oorlog. En dan met name de bombers.

Mijn favoriete bomber is de b17, maar de avro lancaster is en blijft ook een gave kist.

Ik ben door de loop der jaren wel wat aan het frotten geweest met modelbouw , maar nu gaan we het serieus aanpakken. Ik ben oo het moment bezig met een lancaster in de dambuster uitvoering deze heeft inmiddels zijn camouflage en die moet nog wat worden bijgewerkt her en der. En vervolgens nog in de p+ en de decals erop. Verder heb ik nog een spitfire mk 22/24 liggen. (Die matchbox mal ) , een b17 memphis belle in schaal 1:48, nog een us navy landing ship medium. En een red bull rb 8. Alles van revell.

Ik werk met de revell verf en heb ook een airbrush starterkit. Maar met deze moet ik nog wat meer oefenen( lees geduld hebben en niet te vlug willen gaan). Verder heb ik de standaard dingen tang pincet precisie mes (welke heel scherp is , heb dit inmiddels al getest op mn duim, penselen , afplaktape en dat soort dingen allemaal.

Ik hoop deze week weer eens wat vorderingen te kunnen maken aan mn lanc want deze ligt al weer anderhalve week te wachten op aandacht.

Gr Joost

_________________
afgeronde projecten : Avro Lancaster "Dambusters"
Actieve project op dit moment :Supermarine Spitfire mk 22/24 "
Projecten op stapel: boeing b17 Memphis Belle
Revell 1:144 US NAVY Landing ship medium
Red Bull rb 8 Mark Webber
Bmw m3 dtm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2015 5:57 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 okt, 2014 22:58 pm
Berichten: 367
Woonplaats: vlaardingen
Welkom op het forum Joost,

Ik zie dat je al wat ervaring heb met de modelbouw, je hebt het al over airbrush en p+.
We zien je bouwverslagen wel tegemoet in het vliegtuig gedeelte.

Veel succes en vooral veel plezier.
Bram


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2015 7:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jan, 2014 20:29 pm
Berichten: 1525
Ja leuk! Werd tijd dat er weer wat meer wo2-vliegtuigbrouwers bijkwamen :brouw: Is ook mijn interesse, dus laat die brouwverslagen maar komen!

Friso

_________________
Doe mee met de Aeronautica-GB! Klik hier!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2015 13:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 apr, 2015 0:41 am
Berichten: 65
Ik heb nu de lancaster gebruikt om wat te oefenen. Voor dat ik mezelf niet compleet voor gek zet :P

Mr bij de volgende bestelling komt er zeker nog een 2e dambuster bij en ook nog een normale versie. Zoveel plannen en zo weinig tijd

Ik ben al vaker bezig geweest mr telkens blijven hangen. Mr nu heb ik een mooie hobby hoek en kan ik mn eigen lekker uitleven.

_________________
afgeronde projecten : Avro Lancaster "Dambusters"
Actieve project op dit moment :Supermarine Spitfire mk 22/24 "
Projecten op stapel: boeing b17 Memphis Belle
Revell 1:144 US NAVY Landing ship medium
Red Bull rb 8 Mark Webber
Bmw m3 dtm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 10 jun, 2015 22:16 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 10 jan, 2010 22:24 pm
Berichten: 11842
Woonplaats: St.-Katelijne-Waver (België)
Welkom bij Modelbrouwers, Dambuster. Je hebt een boeiend onderwerp te pakken met deze dambusters, ik heb er net nog een 1/35 dio over gemaakt. Schroom niet om je bouwresultaten aan ons te tonen in een fotoverslag, je kan op die manier altijd nog iets bijleren. Misschien kan je ons zelf ook nog wat tips geven over je model, want het klinkt wel alsof je je er in verdiept hebt. Let tenslotte wel op met sms-taal, die dringt gemakkelijk door in gewone schrijfsels maar dat proberen we te vermijden hier; Mr. is overigens een woord dat in meerdere modelbouwproducten voorkomt. Succes met de bouw!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement