Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 14:02 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nog een Belgske
BerichtGeplaatst: zo 14 nov, 2004 12:07 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 30 sep, 2004 17:43 pm
Berichten: 5913
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Hallo iedereen,

Mijn naam is Luc maar iedereen kent me als Droopy'ke.

Mijn grote liefde gaat eigenlijk uit naar rc-werkschepen doch sinds ik een klein manneke was ben ik ook aan de statische modelbouw verslaafd.
Op dat andere geweldig forum (modelbouwforum.nl) kom ik vooral als modelbootkapitein aan mijn trekken en wat de statische modelbouw betreft, ga ik hier eens mijn geluk beproeven.

Ik ben toendertijd begonnen met de vliegtuigjes van Airfix en door mijn ethousiasme werd ik al gauw lid van de Airfix Modellers Club (mijn clubspeldje heb ik nu nog na ca 36 jaar lidmaatschap nog steeds in mijn bezit :D ). Bestaat die club eigenlijk nog? :?

De vliegtuigjes zijn door de loop van de jaren achterwege gebleven en hebben plaats geruimd voor de alom bekende militaire voertuigjes.
Met deze voertuigjes maak ik dan diorama's die ik hoop hier met jullie te kunnen delen.

Groetjes,

Droopy

_________________
Usus magister est optimus


Laatst bijgewerkt door Droopy'ke op zo 14 nov, 2004 12:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 nov, 2004 12:13 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 aug, 2004 17:51 pm
Berichten: 2304
Welkom op Modelbrouwers Droopy'ke!

Je hebt een flinke staat van dienst en bergen aan ervaring! We zijn blij dat je wat betreft je statische modelbouw projecten ons op de hoogte gaat houden... Je zit vast boordevol tips!


Wellicht ken je nog meer leden van Modelbouwforum.nl die ook een liefde hebben voor statische modelbouw! Hoe meer ziel - hoe meer vreugd!


Wellicht weet je voor Alfred (http://forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8) nog wel een paar handigheidjes vwb zijn sleepboot!


Groetjes van Hanjo


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 nov, 2004 23:19 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Hee Droopy'ke,
welkom, welkom!

Ik begrijp dat jij al geruime tijd aan modelbouw doet (ik lees tenminste 36 jaar :shock: ) En ik dacht dat ik al even bezig was...

we kijken uit naar je bouwkunsten, dus laat die foto's, aanbevelingen, tips en reviews maar komen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement