Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 12:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 25 nov, 2022 18:04 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 14 jan, 2022 0:10 am
Berichten: 47
Ik heb al enige foto's geplaatst van mijn recentste vliegtuigmodellen maar nu hier even een berichtje. Ik ben dus Gerard, bouwjaar 1956 en sinds de eind jaren 60 modelbouwer.
De eerste 25 jaar vooral gebouwd in 1/72 maar hier mee gestopt in 1990. Ik had ruim 200 vliegtuigen gebouwd toen, maar na 2 keer verhuizen en al de problemen die daar bij kwamen heb ik al mijn toenmalige modellen geschonken aan de vliegtuigherkenningsinstructeur die toen op het LKol Maaskamp in Den Helder zat. Uiteindelijk heb ik die nog twee keer moeten verhuizen, eerste keer naar Ede en toen die kazerne ook dicht ging naar De Peel waar ze (denk ik/hoop ik) nog steeds zijn. Tijdens mijn plaatsing in De Peel heb ik nog een klein aantal aan de verzameling toegevoegd.
Na 1990 ben ik vooral doorgegaan in de schaal 1/87 en dan voornamelijk met auto's. Ondertussen heb ik daar ook al een enorm aantal van. Een groot aantal zijn kant en klaar en een groot aantal waren als bouwpakketje aangeschaft. Maar omdat de vliegtuigen en helikopters toch bleef trekken ben ik sinds 2010 daar ook weer mee begonnen maar dan wel in de schaal 1/87 of heel dicht daarbij. Tevens heb ik een diorama gebouwd om ze te kunnen fotograferen of neer te zetten. Hieronder wat foto's uit de beginperiode van Vliegveld Moeselbach Wasserberg. Veel plezier met het bekijken!

foto's 2019
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

foto's 2021
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 01 dec, 2022 17:06 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 14 jan, 2022 0:10 am
Berichten: 47
Afbeelding

Vergelijking van de grote tussen de Bo-208 Junior en de Cessna 172 en de Let 37A. Alle 1/87

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement