Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 15:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 aug, 2010 16:28 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 18 maart, 2010 1:35 am
Berichten: 88
Ik ga er zeker niet vanuit dat alle AMT's slecht zijn, maar ik kijk er wel voor naar uit nu. Ben sowieso niet zo van de amerikaanse wagens, heb deze alleen gekozen voor de BCC dus zal ook niet zo snel meer met een AMT in aanraking komen!!

De motor zou in principe goed moeten zitten, maar aangezien ik wat problemen had met de pasvorm zou het ook zomaar kunnen dat ie niet helemaal goed zit. Maar anderzijds kon hij ook niet anders bevestigd worden......

Het had bij mij trouwens ook niet veel gescheeld of hij had in de prullenbak gelegen hoor!! :D

_________________
Volgend Project: Aston Martin DBS


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 21 aug, 2010 6:07 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 10:35 am
Berichten: 6306
Woonplaats: Blauwhuis
Op zich toch een goed geslaagt model geworden.
Wel en klein puntje :oops: , de koelwaterslang loopt naar de wielkast. Die hoort op de radiateur ( lichtblauw onder de motorkap :wink: ).


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement