Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 0:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2010 11:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Zou ook vreemd zijn dat het niet mee telt, waar moet ik de mannen dan neerzetten? ;)

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: do 19 aug, 2010 20:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Door omstandigheden kan ik niet op Brouwersdag komen, kan daardoor ook niet meedoen met de BCC verkiezingen, jammer had het leuk gevonden, alvast de felicitaties voor de winnaar!

Grt

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: vr 20 aug, 2010 15:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 19 nov, 2008 20:18 pm
Berichten: 1790
Woonplaats: Zutendaal, Belgium
ik kan helaas niet aanwezig zijn.

Naam: Danny Weytjens
Model: Kenworth W900
Merk: Revell
Schaal: 1/24
Film: Licence To Kill

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zoals in de film ;-)

Afbeelding

_________________
Groeten, Danny
under construction:
Vanhool Tankoplegger / DAF 95XF
Klaar:
Volvo FH12 Hermans & Co / Volvo FM Hermans & Co / DAF XF Alfred Talke


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: za 21 aug, 2010 23:22 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 28 mei, 2009 10:10 am
Berichten: 1104
Woonplaats: Amsterdam
Hey brouwers,

Ik ben er ook met mijn deelname. :brouw:
Had deze trouwens al opgegeven in het modelen meeneem topic brouwersdag 2010.

De eindfoto's van de RX78-GP03 STAMEN
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot de 28ste.

Grt SAM.

_________________
Groepsbouw Klassieke trucks
http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewforum.php?f=162
DAF XF longline (Optimus Prime)
http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=22748
DAF - Hainje CSA1 (1982) GVB 224.
http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=28987


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 10:52 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Beste deelnemers,

Helaas is er door mijn ziekte het een en ander niet gelopen zoals verwacht. Daardoor is de stemronde op de BrouwersDag komen te vervallen. Ook vonden wij het aantal mensen dat mee deed aan de BCC en hun model mee had genomen naar de BrouwersDag erg laag. De twee tafels die waren gereserveerd voor alle modellen zijn erg leeg gebleven.

Natuurlijk bedank ik iedereen die wel een model op de BCC tafel had staan.

Met het wegvallen van de stemronde op de BrouwersDag, blijft alleen de stemronde over op ons forum. Ik zal deze over enkele ogenblikken plaatsen.

Ondertussen wil ik een open vraag stellen aan iedereen:
Wat moet er aan de BCC veranderen, zodat we meer deelnemers krijgen en hopelijk ook meer modellen die op tijd worden afgerond? Als we hier geen goed antwoord op vinden, bestaat de kans dat we volgend jaar geen BCC modellen meer hebben op de BrouwersDag. In het ergste geval, moeten we misschien wel stoppen met de BCC in zijn geheel.
Graag jullie reactie.

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 13:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Hallo,

Ik denk niet dat er veel hoeft te veranderen, het is inherent aan het geheel dat mensen vrolijk beginnen en niet afronden. Ook duurde dit best wel lang en je mocht maar 1 onderwerp insturen, wat meer flexibiliteit bij dit onderwerp was beter geweest, mijn inziens.

Verder zou ik de stemronde inclusief het aardigheidje van Hanjo online houden. Lang niet iedereen kan naar Schoonhoven komen, het ligt voor veel mensen niet om de hoek en je kunt wel de BCC deelnemers hun model laten showen, alleen de jurering kun je beter online houden.

Gr Jogy

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 19:46 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 aug, 2004 17:51 pm
Berichten: 2304
Dat ik gisteren aan het eind van de dag niet helemaal meer bij zinnen was, dat blijkt. Ondanks dat ik er terecht op ben gewezen dat er nog een winnaar gekozen moest worden, ging er geen belletje branden. Het sprong vandaag pas onder in mijn hersenpan!

Ik houd mij graag aan mijn woord, en wil bij deze vermelden dat we een winnaar uit gaan kiezen (modellen die aanwezig waren), die gewoon mag kiezen uit een set zoals beloofd aan het begin van deze topic! Wordt vervolgt!


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 22:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3836
Hanjo, ik vind het wel jammer voor de mensen die niet naar Schoonhoven kunnen komen, ze doen met dezelfde BCC mee maar winnen niks behalve wat eer en het lijkt me niet de bedoeling onderscheid te maken tussen deelnemers aan dezelfde BCC.

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 22:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12226
Woonplaats: Eibergen
De BCC was ooit opgezet voor alleen de eer maar helaas lijkt het erop dat er tegenwoordig overal een prijsje aan vast moet zitten :?

Voor de rest kan ik alleen maar Jogy gelijk geven.

Ron

_________________
WIP Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931
Gereed. Harley Davidson WL45. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55173
Gereed. 1/9 Harley Davidson Board tracker https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54316
Gereed. 1/6 H-D motorblok. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54925


Omhoog
  Profiel  
 
 Berichttitel: Re: De spelregels
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 23:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik heb (helaas) niet meegedaan, maar ik hoop wel dat mijn mening er toe doet.

Ik vind dat je mee moet doen voor de eer. Hier was/is een wedstrijdelement aan verbonden, dus zal er ook een winnaar/winnaars zijn.

Een winnaar gekozen op de Brouwersdag, waar je dan ook moeite voor kunt doen om daar te zijn (er kan dan natuurlijk altijd iets gebeuren waardoor je verhinderd bent).
De andere winnaar wordt dan via een poll op het forum gekozen.

Beide hebben voor- en nadelen. Via het forum kun je bijvoorbeeld 'vriendjes' laten stemmen op jouw model, maar we gaan er natuurlijk van uit dat dit eerlijk gebeurd.

Ben je op de Brouwersdag, dan ontmoet je weer leuke bouwers (tenzij je daar natuurlijk niet op zit te wachten).

Je deelt je hobby met anderen, is het dan niet leuk om die anderen ook eens te ontmoeten? Ik vind van wel.

Gewoon zo houden, al mag iemand om mij best wel met meerdere modellen meedoen. En het tijdbestek waarin het moet gebeuren? Lekker lang houden, hebben trage bouwers (zoals ik) ook een kans (al moet je dan wel meedoen uiteraard :oops: :oops: ). Sommige (om)bouwen vergen namelijk wat meer tijd dan een shake-and-bake kitje.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement