Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:22 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jan, 2010 13:36 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 31 maart, 2007 1:28 am
Berichten: 103
Alles is aan te passen uiteraard :), een RB25det bak past direcht op een RB26dett, maar dan weet ik alleen niet wat er verder aan het subframe en de ophanging aangepast moet worden om het om te bouwen naar rwd.
En ook met 4wd is te driften, maar daarmee krijg je nooit de "hoek" die je met een rwd auto kunt halen lijkt me :).

Ik wist overigens niet dat er al gedrift word met een R35 :D, nice! ( of bedoel je de r34 van blitz, dat was namelijk wel een gtst dacht ik )

MBT de R32, was ik heb gehoord is dat je daar ergen een zekering eruit kon trekken ( of dit standaard ook met een knopje kan, geen idee :P), en dat hij dan inderdaad RWD is, maar dat je daarmee wel je voorste diff kunt slopen, dus dat het niet heel goed is.

Uiteraard kan een r34 ook gewoon hoor, maar als je kunt kiezen tussen een gtst of een gtr ( geen idee trouwens of er een model bestaat van de GTST) dan zou de gtst de logischere keuze zijn.
En je kunt uiteraard ook doen alsog het een gtst is met gtr zijschermen en inderdaad het onderstel aanpassen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jan, 2010 14:12 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 15 okt, 2009 20:08 pm
Berichten: 75
Woonplaats: Nijkerk
Van de R34 is er wel een gtt model te krijgen, als het goed is is deze van Aoshima. Ik heb er pas nog een zien liggen bij TOMS.

De R32 was inderdaad een zekering geen knopje nu je het zegt denk ik daar nu pas aan.

De R35 GTR bedoel ik ook echt de R35 :lol: De r34 weet welke je bedoelt dit is eigenlijk een ER34. Normaal geleverd als ik met niet vergis met een 2.0 non turbo of een Rb25 neo blok. De R34 van blitz is overigens voorzien van een RB26. Deze auto rijd als het goed is momenteel in NL rond. Is voor een jaar of 3 a 4 geleden hierheen geimporteerd.

Als je echt een skyline wil en je wil drift. Dan zijn er een paar modellen die kunnen.

R32 Gtst
R33 Gtst
R34 Gtst
R34 D1 gran Prix model (deze heeft Domino nog in het assortiment)
R32 Gtst 4dr Aoshima heeft deze sinds kort. Dit zou ook een mooie drift kit kunnen worden.

En zoals SXana al zei je kunt ook net doen alsof :lol: Ik denk dat daar niet te nauwkeurig naar gekeken gaat worden.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jan, 2010 17:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 31 maart, 2007 1:28 am
Berichten: 103
finally schreef:
R32 Gtst 4dr Aoshima heeft deze sinds kort. Dit zou ook een mooie drift kit kunnen worden.


Oe!! heel zeker wel! Afbeelding

Een vriend van me gaat een 4d R32 proberen te importeren uit Japan :D dikke en aparte wagen!

En uiteraard maakt het niet uit wat je uiteindelijk kiest, als je maar lol hebt met het brouwen :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jan, 2010 23:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 maart, 2005 15:51 pm
Berichten: 2993
Woonplaats: Wezep
Tja, een Skyline kan natuurlijk niemand weerstaan. Mijn persoonlijke favoriet is een R33, maar de anderen mogen er uiteraard wezen.

Gerwin

_________________
1957 Chevrolet Corvette “barnfind” in aanbouw
ZiS-151 BM-13N “Katyusha” in aanbouw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 jan, 2010 0:23 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 25 jul, 2009 1:39 am
Berichten: 403
Woonplaats: Groningen
uh sorry wat ik al zei, ik heb er de balle verstand van ben meer van de american muscle... maar mag ik deze wel bouwen??

polly77

_________________
if things don't fit, grab a bigger hammer....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 jan, 2010 0:34 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 15 okt, 2009 20:08 pm
Berichten: 75
Woonplaats: Nijkerk
Ik ga daar niet over maar van mij mag je hem zo bouwen.

http://www.youtube.com/watch?v=5zS9P5S60V4
het bewijs dat een R34 GTR kan driften


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 jan, 2010 21:25 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 24 mei, 2006 21:36 pm
Berichten: 1128
Woonplaats: Nieuwegein
Je mag hem gewoon bouwen hoor!

Succes met deze mooie wagen!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 feb, 2010 20:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 25 jul, 2009 1:39 am
Berichten: 403
Woonplaats: Groningen
nou mijn wagen is eindelijk binnen, ga vanavond beginnen met de wagen... binnenkort een update!

polly77

_________________
if things don't fit, grab a bigger hammer....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement