Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 10:13 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 31 okt, 2010 15:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 18:40 pm
Berichten: 3495
Woonplaats: Lisse
Ikzelf schreef:
Het model oogt inderdaad fabrieksnieuw, en dat terwijl ik het in de intro nog over de oliespugende Oberursel had! Als ik wat inspiratie heb ga ik er nog wat aan doen, eerst eens bedenken hoe ik de vervuiling een beetje realistisch kan maken. Ook de wielen zullen wat bemodderd worden en Nico's opmerking zal ik ook meenemen, e.e.a. zal nog voor de ESM gebeuren.


Belofte maakt schuld, dus heb ik vorige week nog wat met pastelpoeder en plakkaatverf gerotzooid;

Afbeelding

Afbeelding
Waarschijnlijk is het door de enorme hoeveelheid Fokkers bij Nico en Paul op tafel niemand opgevallen, maar zo komt het naar mij mening toch wat realistischer over.

Gr. Sjaak

_________________
Al mijn bouwverslagen bij elkaar.
Op de werkbank: Sea Hawk VSQ 860 MLD
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 nov, 2010 10:56 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Ik was zo druk met praten dat ik sowieso niets gezien heb. Wel jammer, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het belangrijker vind om mensen "achter de nickname" te spreken dan hun modellen te zien.
Zo ook jou.

Deze EIII is wel weer een mooie aflevering. Ik vind de wash tussen de banjes en velgen een beetje té, Ik had daar misschien een subtielere kleur voor gewild.
Aan de andere kant, met de verwering die je er nu aan de onderkant nog bij hebt gedaan past het wel weer.
Die onderkant is wel mooi. Het lijkt echt een dichtgenaaid huidje.

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 05 nov, 2010 17:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 18:40 pm
Berichten: 3495
Woonplaats: Lisse
darka schreef:
Ik vind de wash tussen de banjes en velgen een beetje té, Ik had daar misschien een subtielere kleur voor gewild.


Leuk jou ook gesproken te hebben, het is altijd leuk een gezicht bij de nickname te hebben.
Wat betreft de naad bij de banden heb je gelijk, het is een beetje te nadrukkelijk. Als excuus kan ik aanvoeren dat het een haastklusje was, zo vlak voor de ESM :wink: . Het is met plakkaatverf gedaan, misschien doe ik nog een poging het wat af te zwakken.

Gr. Sjaak

_________________
Al mijn bouwverslagen bij elkaar.
Op de werkbank: Sea Hawk VSQ 860 MLD
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement