Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 17:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 dec, 2009 21:50 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 18 jul, 2007 12:25 pm
Berichten: 1730
Woonplaats: Enkhuizen
Bedankt voor de bemoedigende woorden, ondanks dat ik dit soort dingen altijd maar relativeer met ''t is maar een stuk plastic' is het toch wel zonde als dit soort dingetjes gebeuren. Maar, inderdaad even laten staan en toch het blauw maar even bijgetipt (gelukkig gaat dat dan wel weer erg goed met die Revell Aqua!). Het kiertje ben ik rustig aan aan het vullen met verdunde houtlijm en ga ik nog eventjes bijspuiten.

Moet toch nog met zilver aan de gang, want in mijn enthousiasme had ik de onderkant van het losgesneden roer ook blauw gemaakt, maar dat loopt in de romp over en moet dus gewoon zilver worden.

Vandaag nog ff de knip omgekeerd bij de LHS, morgen Ikejeja en donderdag ff verder prutsen met de Rapide. De decals zijn nu ook klaar, ik heb er verschillende kleuren blauw van gemaakt en neem het ff mee naar mijn werk waar we zo'n kleurenlaser hebben. Kan ik even kleurstaaltjes vergelijken om te kijken welke het beste in de buurt van de verf komt.

Groeten Jeroen

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter 1/32 A-6A Intruder "VA-65"

Done:
Revell 1/72 F4U-4 Corsairs "USS Boxer"
WingnutWings 1/32 Fokker D.VII (Alb)
Hasegawa 1/24 '67 VW Transporter pick up


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 27 dec, 2009 23:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 18 jul, 2007 12:25 pm
Berichten: 1730
Woonplaats: Enkhuizen
Pff, deze ligt momenteel in z'n doosje op de kast af te koelen.

Afgelopen dagen de naden gevuld + geschuurd + gespoten, dat een keer of 3, en daardoor ook aardig wat kleurverschil gekregen aan de bovenkant. En nog zie je ze nog steeds.

Daarnaast zit er toch iets niet helemaal goed met die romp (toch iets gewarpt denk ik) want de vleugeluitlijning klopt niet waardoor de struts die ik er vandaag tussen probeerde te zetten of zo krom als een hoepel staan (vleugels te dicht bij elkaar) of juist te kort komen. Het lijkt wel Mikado.

Ik ben er ff helemaal klaar mee, dat heb ik niet gauw, maar na 3 dagen rommelen zonder enige verbetering of klein resultaat houdt het zelfs bij mij even op.
Om te voorkomen dat het dingetje straks echt vliegles krijgt heb ik hem veiligheidshalve maar even opgeborgen. Het moet wel leuk blijven en het plezier bij deze is gewoon ff helemaal weg!

Hopelijk heb ik de moed nog om heb voor het einde van de brouw af te maken, maar reken er niet op...

Groeten Jeroen

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter 1/32 A-6A Intruder "VA-65"

Done:
Revell 1/72 F4U-4 Corsairs "USS Boxer"
WingnutWings 1/32 Fokker D.VII (Alb)
Hasegawa 1/24 '67 VW Transporter pick up


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement