Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 5:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 okt, 2009 14:50 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Ik heb je toegevoegd aan de lijst.

Denk trouwens niet dat die Revell Snowspeeder 1/72 is, aangezien er al een tweetal garagekits in die schaal zijn waarvan 1 binnenkort uit gaat komen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 okt, 2009 15:06 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Vargen666 schreef:
Ik heb je toegevoegd aan de lijst.

Denk trouwens niet dat die Revell Snowspeeder 1/72 is, aangezien er al een tweetal garagekits in die schaal zijn waarvan 1 binnenkort uit gaat komen.

FF afwachten, is de eerste keer dat ik bij modellbau-sonderangebote.de bestel, en waarschijnlijk ook de laatste keer :')
2 kits 20 Euro, porto 15 Euro :')

Kan ook nergens de schaal vinden, easy kit, 200mm, maar geen schaal -_-
Waarschijnlijk 1/72, ff kijken of ik Hoth Han Solo, Taun Taun, en spul kan vinden, misschien RPG metalen mini's.
En sneeuw :X hoe maak ik sneeuw :? :'(
:P
ok... dit gaat meer tijd en geld kosten dan ik aanvankelijk had gedacht :P

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 okt, 2009 16:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
BasOne schreef:
Kan ook nergens de schaal vinden, easy kit, 200mm, maar geen schaal -_-
Waarschijnlijk 1/72


Volgens Wookieepedia is een Speeder standaard 4,5m. Dan is die kit van Revell dus 1/22,5. Met andere woorden: non-scale. Ze hebben waarschijnlijk gewoon alle modellen uit die serie ongeveer hetzelfde formaat gemaakt zodat ze overal hetzelfde prijskaartje aan kunnen hangen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 24 okt, 2009 16:52 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Vargen666 schreef:
BasOne schreef:
Kan ook nergens de schaal vinden, easy kit, 200mm, maar geen schaal -_-
Waarschijnlijk 1/72


Volgens Wookieepedia is een Speeder standaard 4,5m. Dan is die kit van Revell dus 1/22,5. Met andere woorden: non-scale. Ze hebben waarschijnlijk gewoon alle modellen uit die serie ongeveer hetzelfde formaat gemaakt zodat ze overal hetzelfde prijskaartje aan kunnen hangen.

Zou goed kunnen, ik heb een A-Wing, Y-Wing, B-Wing en X-Wings, en ze zijn allemaal even groot.
Wat natuurlijk voor geen meter klopt, als je de A-Wing naast een X-Wing zet is die dezelfde grote terwijl de A-Wing kleiner behoort te zijn, de X's lijken 1/85 de Y 1/100 de A 1/70 de B 1/120....

It's all over the place :'(

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2009 12:01 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 nov, 2007 0:48 am
Berichten: 3821
Woonplaats: Purmerend
Nog 6 daagjes slapen en dan kunnen we beginnen :D
Misschien nog meer mensen die mee willen doen :?:

_________________
Word vervolgd.

* Groeten Bert *


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2009 15:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Ik wacht nu al 20 dagen op mijn bestelling van HLJ.... :cry: Volgens mij nu de eerste keer dat het meer dan 3 weken kan gaan duren... Normaal toch na 1 week al in huis... wordt spannend dus of ik op tijd starten kan


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 25 okt, 2009 15:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Bummer Erwin, het kan soms wat langer duren bij HLJ. Overigens is 3 weken vrij normaal hoor, ervan uitgaande dat je via SAL hebt laten versturen. Mijn bestellingen doen er meestal ook zo lang over. 1 week is wel heel erg kort... Tenzij je via EMS laat versturen.

Ik kon het trouwens niet laten en heb een week of twee geleden me ook maar eens een FineMolds kits aangeschafd. De Y-Wing. Was/is in de aanbieding bij HLJ, en kon het niet laten. Ben geen Star Wars geek, maar de Y-Wing hoort toch wel een beetje bij mijn favorieten wat dat betreft.

Dus als mijn B-Wing een beetje snel af wil, en ik daarna nog zin heb doe ik die Y-Wing er misschien ook nog achteraan. :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 okt, 2009 3:42 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 20 feb, 2009 17:16 pm
Berichten: 45
de kogel is door de kerk, neem maar de 1/48 snowspeeder van Fine Molds.
Deze zal hopelijk volgende week in de bus vallen.

Eens kijken wat we ervan kunnen maken :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 okt, 2009 10:02 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Vargen666 schreef:
Bummer Erwin, het kan soms wat langer duren bij HLJ. Overigens is 3 weken vrij normaal hoor, ervan uitgaande dat je via SAL hebt laten versturen. Mijn bestellingen doen er meestal ook zo lang over. 1 week is wel heel erg kort... Tenzij je via EMS laat versturen.

Ik kon het trouwens niet laten en heb een week of twee geleden me ook maar eens een FineMolds kits aangeschafd. De Y-Wing. Was/is in de aanbieding bij HLJ, en kon het niet laten. Ben geen Star Wars geek, maar de Y-Wing hoort toch wel een beetje bij mijn favorieten wat dat betreft.

Dus als mijn B-Wing een beetje snel af wil, en ik daarna nog zin heb doe ik die Y-Wing er misschien ook nog achteraan. :lol:


Jep, via SAL gedaan. Denk dat ik dan heel veel geluk telkens gehad heb. Ik wacht nog wel even af.
De Y wing is ook een van mijn favo's. Ik heb m ook in Lego op de kast staan in de luxe uitvoering :lol: (ook nog een X-wing, B-wing en een hele grote AT-ST) Mocht ik ooit geld teveel hebben wil ik die hele grote Falcon nog hebben :wink:

De B-wing was vroeger trouwens mijn favo fighter in zo'n Starwars pc game. Uren rond gevlogen daarmee :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 okt, 2009 16:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 nov, 2007 0:48 am
Berichten: 3821
Woonplaats: Purmerend
Mag je evt.ook een 2e kit gaan bouwen in de groepsbouw als je tijd overhebt?
ik heb nl.in Nieuwegein een Millennium Falcon gekocht :D

_________________
Word vervolgd.

* Groeten Bert *


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement