Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 27 feb, 2010 0:15 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
*Doet Varg omhelsen*

En stukgelopen relatie is never niemals leuk, ik denk dat we dat allemaal kunnen beamen.
Maar dan ook nog eens je baan kwijtraken....
Damn dude..
Je doet het nooit klein of wel, alles of niets...
:(

Sterkte, met beide, dat je er sterker uit mag komen.


Wat betreft de brouw overnemen.. tja
Ik heb niet bepaald veel ervaring met dit soort dingen.
Dus sorry, kan je daar helaas niet mee helpen.
Een schouder kan ik je wel aanbieden :)

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 13:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 maart, 2009 15:32 pm
Berichten: 466
Woonplaats: Egmond aan zee
Geachte mededingers.

Ik heb zojuist een verzoek ingediend bij Vargen666 om de bouwtijd iets op te rekken met een maandje ofzo.
Voornamelijk omdat ik mezelf een tikkie teveel hooi op de vork heb genomen, maar ik hoor inmiddels meerdere mensen zeggen dat ze niet zeker zijn het te gaan halen binnen de gestelde tijd. Maar aangezien Vargen666 misschien nog wel andere dingen aan z'n hoofd heeft plaats ik het hier maar even.

Dus ik wil graag weten of er meer mensen hetzelfde over denken. Is er extra brouwtijd gewenst?

Alex

_________________
"I would rather have questions that can’t be answered than answers that can’t be questioned" - Richard P. Feynman.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 18:23 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 01 aug, 2008 10:29 am
Berichten: 76
Woonplaats: Schellebelle (B)
Collega Brouwers,

Dit zou mij waarschijnlijk ook goed uitkomen. Het einde is in zicht maar om alles nog op tijd af te krijgen zonder te overhaasten ???
http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=135&t=24827

Groeten,

SteGo

_________________
Mijn huidig project : -
Voltooid : He162A-2 'Salamander', Richard Stephen "Steve" Ritchie, F-4D , F-15E Strike Eagle Tiger Meet 1998 en 74-Z Speeder Bike MPC-ERTL


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 20:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 apr, 2005 20:58 pm
Berichten: 726
Woonplaats: Amsterdam
Als ik elke dag een paar uurtjes er aan kan werken dan zal ik het wel halen, maar aangezien dat niet gaat lukken zou een uitstel zeer welkom zijn :wink:

Erwin

_________________
So many kits, So little time........
Bezig met:

Herbouw Predator 2 1/3
Optimus Prime papier model
Aboriginal Predator


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 07 apr, 2010 21:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 maart, 2009 15:32 pm
Berichten: 466
Woonplaats: Egmond aan zee
Ja precies, naast het feit dat ik echt nog heel veel moet doen heb ik ook nog een baan, huishouden, vriendin en andere verantwoordelijkheden.
Als ik elke dag van de week nou een paar uur brouwtijd had dan ging het wel lukken, maar ja... Daarnaast ben ik ook nog afhankelijk van materialen die onderweg zijn etc. Dus al met al, wat extra tijd? Fijn!

Alex

_________________
"I would rather have questions that can’t be answered than answers that can’t be questioned" - Richard P. Feynman.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 9:41 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Op zich zou ik het net op tijd kunnen redden, een beetje druk op de ketel is momenteel wel goed voor mij om ermee verder te gaan.
Maar een maandje opschuiven is denk ik wel goed om te doen. Zonde als er anders een aantal modellen niet af komen. (tuurlijk, je kan ze altijd doorbouwen, maar mooiste is toch de eindfinish halen in de groepsbouw)

Ik heb zelf weinig fut gehad om foto's te maken/uploaden etc. Heb nog steeds last van een winterdip denk ik. Ik heb wel wat modellen gemaakt, maar niks online gezet. En vaak net niet helemaal af gemaakt.... De modellen stapelen zich op, op de werkbank, maar er is er geen een vitrine waardig...

Voor deze groepsbouw ook veel gedoe gehad met het model met de decals en dan heb ik al gauw de neiging om het model naar het vierkante archief te verhuizen. Maar deze keer heb ik dat niet gedaan en heb ik er voor gekozen om het model maar flink te gaan verweren en stoffig te maken. Misschien een beetje overkill nu, maar ach... eerst maar eens foto's maken :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 apr, 2010 18:27 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jun, 2006 18:28 pm
Berichten: 53
Woonplaats: Arnemuiden
Beste medebrouwers,
ik zou een verlenging van de deadline met een maand ook niet erg vinden.
Alhoewel ik wel een beginnetje heb gemaakt met de bouw, zijn er toch wat andere projectjes tussen doorgekomen.

Leon

_________________
"Don't let the happiness haters steal your joy"- Dave Klaus


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 apr, 2010 21:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 25 feb, 2008 11:03 am
Berichten: 269
Ik sluit mij volledig bij bovenstaande aan! :)

_________________
If Nismo stands for Nissan Motorsports, does that mean Homo stands for Honda Motorsport?
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 14 mei, 2010 13:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Dames, heren ook, Ik zal het stokje van Vargen maar even overnemen vwb deze groepsbouw, Vargen: hoop dat je snel weer terug komt, en dat je er geen moeite mee hebt dat ik hem bij deze verleng tot 1 juni. Dit is dan wel echt de definitieve einddatum! Je hebt nu dus nog een halve maand, ongeveer. Succes met afronden!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 jun, 2010 9:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
En het is 1 juni :brouw:

Iedereen gefeliciteerd die de deadline gehaald heeft en natuurlijk succes voor het afbouwen voor de rest!

Kheb trouwens stiekem ook nog een Tie Fighter en Tie Interceptor duo gemaakt. Die zal ik later nog plaatsen in het normale topic. Ik vind die trouwens beter gelukt dan de Ring die ik voor de groepsbouw gemaakt heb... :mrgreen:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement