Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 0:57 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 20 sep, 2009 23:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
net als Bert even de foto gepikt.

Afbeelding

Ik had 3 kitjes aangeschaft in Kruidvat, maar bedacht mij later om me te beperken tot deze Phantom, maar in serie, wat wil zeggen dat ik er nog minstens 3 ga bijkopen, en volledig mijn eigenwijze zin ga doen met deze bouw. Ben nog aan het nadenken voor de uiteindelijke uitvoering maar het wordt in ieder geval iets aparts, iets " Zimmermaniacs ":twisted:
tot later
Chris

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Laatst bijgewerkt door zimmermaniac op za 31 okt, 2009 18:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 sep, 2009 10:38 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 03 sep, 2007 22:05 pm
Berichten: 929
Woonplaats: Dedemsvaart
Succes zimmermaniac
Ik ga mijn spook ook op mijn manier maken,ben benieuwd hoe de jouwe wordt.

_________________
Su-22


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 sep, 2009 10:49 am 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21303
Woonplaats: Bodegraven
Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken
succes

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 sep, 2009 22:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
VERDEKKE, vroeger gestopt op het werk om nog vlug 2 Phantoms bij te kopen, is alles toch al weg zekers :evil:
Moet ik niet mijn filosofie, maar wel mijn praktische uitvoering aanpassen, want efkens 20 km verder rijden naar het volgende kruidvat en voor dezelfde teleurstelling staan zie ik niet zitten. Geen nood, 3 verschillende modellen dan maar, alleen de uitvoering veranderen.

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 okt, 2009 10:25 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
alléé hop, al mooie dingen zien passeren, k'zal dan maar stillekensaan ook mijn plakkunsten blootgeven.

eerst wat muziekeducatie, want bij het snuiven hoort r&r, dus enkele plaatjes uit de kast getrokken om een paar uurtjes zoet te zijn.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de doosjes, de gietraampjes e.d. zijn al genoeg aan bod gekomen, geen foto's van gemaakt dus

kleurtje binnen in de boel en plakken

Afbeelding

en zoals overal te zien is, de legendarische aansluitingen

Afbeelding

Afbeelding

in mijn voor ogen staande einddoel moet dit spook " vliegen " , wheelbays dicht dus, hard :lol: :lol: als je die daar probeert in te krijgen, beetje frezen dus want dit

Afbeelding

zit natuurlijk lelijk in de weg

dus doen we

Afbeelding

dit....
en daarna

Afbeelding

dat.

resultaat... vergeten te fotograferen :x

tijdens het uitharden al maar ander doosje open, anther part of the story, geen tussen plaatjes, ineens full body.......

Afbeelding

wat een neus..
Afbeelding

dit is al beter

Afbeelding

die gaat wel vlug, afmaken maar dus om reeds een deel van het verhaal te kunnen invullen.

Hieristie voorlopig, nog wat met metaalkleurtjes spelen op de wapentuigjes en de uitlaat.

Afbeelding

ondertussen ook spooky afgemaakt, rudd, geen toevoegsels of zaniken over niet correcte onderdelen, ( bij geen van de kits trouwens ) het wordt toch een fictief verhaal

Afbeelding


Afbeelding

best een stoer ding zo :lol:

in tussentijdse fase ( we zijn immers reeds enkele dagen bezig ), ook nog vlug een F15(tje ) geplakt.

stand vanzaken op dit eigenste moment :

de vijand

Afbeelding

en de helden

Afbeelding

Afbeelding

De helden willen nu wel even niet goed meewerken, bij het afplakken voor imaginaire kentekens kwam hun verf er af met het plakband, wordt dus eerst nog wat schuren en herspuiten.

tot... ??

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 okt, 2009 11:08 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 15 jul, 2008 22:06 pm
Berichten: 4429
Woonplaats: Lelystad
Whooohoooo! Het echte vinyl! Hulde!

Vooral in de laatste 2 kan ik me echt vinden! Zep III en Alice Cooper!

Het kleine werk gaat ook aardig goed, maaruh wat een drama he, die F-16 ;) 't is denk ik wel de slechste van het stel.....

Succes met den plakkerts!

Groetjes
Niels

_________________
Vertrouw niemand, die zegt dat je al te veel bouwdozen hebt :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 okt, 2009 21:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
vlug een updatje, einddatum nadert en ik heb afgelopen 2 weken NIETS gedaan wegens allerlei huiselijke omstandigheden. Vandaag echter de koe bij de horens gevat en de bullen afgemaakt ( nu, ja, een groot woord ) ten einde een begin te kunnen maken met het eindresultaat.
Ik heb mij niet geconcentreerd op de toestellen zelf, maar op het verhaal. Vlug enkele fotokes genomen en deze wil ik alvast tonen, het verhaal volgt later. ( zoek het ontbrekende onderdeel, lmao )

Afbeelding

the complete story ( met het missende onderdeel ) volgt later

grtz
Chris

ps, geen photoshop

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 okt, 2009 21:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
zimmermaniac schreef:
Vlug enkele fotokes genomen en deze wil ik alvast tonen, het verhaal volgt later.


Het plaatje ziet er al goed uit, zo met die achtergrond.
Kom maar op met de rest van het verhaal, zou ik zeggen. :lol:




e.z. 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 okt, 2009 22:42 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Wel een mooie foto denk dat je de canopy kwijt ben :roll:

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 31 okt, 2009 20:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
OP de valreep :
Robert " Zimmy " dilaneus en zijn beste vriend Andy " Ace " Goudry zijn 2 multibiljardairs. Door de jaren heen hebben zij een aantal vrienden en ook nog een aantal muzikale helden zien teloorgaan aan de lokroep van drugs. De overheid schiet te kort in het bestrijden van de kartels die dit vergif verspreiden over de wereld. Daarom besluiten zij de handen in mekaar te slaan om eigenhandig en " illegaal " het kwade tot in de wortels te bestrijden.
Via een aantal ontraceerbare nepfirma's kopen ze 2 jets die ze door een team van volgelingen laten opknappen en omturnen tot onnavolgbare up-to-date kisten, uitgerust met allerlei technologische snufjes, zodanig dat niemand hen kan herleiden tot de basis. Want, de basis, verborgen ergens in een onherbergzaam gebied, waar niemand ooit tevoren een voet heeft neergezet, is uiteraard de bakermat van hun acties.
Door hun doldrieste en vanuit het niets opdoemende raids tegen de toestellen van de kartels verkrijgen zij algauw de naam ' spooky '.

Op een kwade maandag echter krijgt de op primeurs belustte, meermaals prijswinnende, journalist Bobby Delany lucht van één en ander en besluit om op zoek te gaan naar bewijzen van de heldhaftige acties van het tweetal. Na weken onderzoek en snuffelwerk krijgt hij een idéé van waaruit deze helden moeten opereren, en besluit om met zijn team vaste medewerkers het vooraf onbetreden gebied te gaan exploreren. Wekenlang zitten zij te wachten, s' nachts de koude ontberend, overdag de onbarmhartige zon trotserend, opgevreten wordend door de insekten, ondraaglijke spanningen tussen hen uitstaande vanwege weken zonder resultaat, tot ze toch maar besluiten om het kamp op te breken en huiswaarts te keren, als net op dat moment een gierend lawaai hun aandacht trekt.
Delany, avonturier in hart en nieren, waagt zich op de afgrond die hun kamp van de 2000 m diepe vallei scheidt, en net op dat moment ziet hij een volledig gecamufleerde F16 voorbij scheren, waaruit de piloot net zichzelf heeft bevrijdt dmv zijn schietstoel. Net als hij zijn camera heft komt het langverwachtte " zimmy " toestel in het vizier, een opgelapte, volledig zwart gespoten Phatnom. 1 beeld kan hij net nog schieten, waarmee hij het volgende jaar de zo gegeerde Pullitzer price zal winnen.

Afbeelding

Volledig in de wolken breken ze het kamp verder op en vatten de dagenlange tocht naar de bewoonde wereld aan. Onderweg wordt Delany's aandacht echter getrokken door een abnormale activiteit vanwege de dieren die in dit onherbergzame gebied huizen. Aangetrokken door deze abnormale situatie zondert hij zich af van het team en stuit daarbij op het basiskamp van de 2 vrienden. Delany realiseert zich dat dit hem nogmaals een unieke foto kan opleveren, ondanks het gevaar op ontdekt te worden, en besluit om 1 shot te proberen. En... het lukt hem, echter niet zonder de nodige gevolgen, maar dat is een ander verhaal, één van moed, doorzettingsvermogen en loyaliteit t.o.v nieuw gemaakte vrienden.
De foto zelf mag hij wel houden, op voorwaarde dat hij hem nooit zal publiceren, tenzij hij hem overmaakt aan Robert Dilaneus' beste vriend, ondergetekende en medebestrijder, Zimmermaniac

hierbij dus

Afbeelding



zo, mijn bijdrage aan deze bouw, zoals gezegd, ik heb GEEN aandacht besteed aan de vliegtuigjes op zich, maar aan het geheel. Van bij inschrijving had ik zoiets van, op deze schaal kan je veel doen, een paar fotokopietjes, een plankje hout, wat lijm, een ijzerdraadje en wat fantasie.

hier nog een totaalplaatje

Afbeelding

en een pittig detail

Afbeelding

zo, bij deze, prachtige dingen gezien in deze groepsbouw, te veel om overal te reageren, dus bij deze aan allen, MUCHOS CONGRATS

grtz

Chris

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement