Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 8:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Forumregels


Mods: dit forum is niet zichtbaar voor gewone leden omdat het niet meer gebruikt wordt.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 15 jan, 2007 23:36 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
afkijken een kunst?.. hehehe.. P'n P compatible, niet Plug en Play, maar "Pikken en PLakken".. zo heb ik websites leren maken.. gewoon de broncode bekijken ( rechtermuisknop: Bron weergeven op een website ) zo zie je hoe alles geschreven is, dan kopiëer je dat, en gaat op je eigen PC uitvogelen welk commando, en welke tags nou wat doen... Javascripts?.. ze zijn met bakken tegelijk te downloaden op het net.. staat vaak ook een hele beschrijving bij van wat je waar moet plakken, 't is net modebouw..:)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 0:25 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Arie Kabaalstra schreef:
beschrijving bij van wat je waar moet plakken, 't is net modelbouw..:)
Modebouw? Effe pikken en plakken... Modelbouw! :lol: ( Veel flauwer moet ik niet gaan worden! :oops: )

Nog even een lettertje dollen: Modelbrouwen!
(Whoeah, I kill myselfGreetings, Alf)

Dat digitale gedoe is inderdaad net brouwen. :mrgreen:

Happy Modeling,
Easy rider 8)


Laatst bijgewerkt door easy rider op za 20 jan, 2007 2:20 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 0:44 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
Ok.. dat heb je wel onder de knie.. nu gooi je er maar eens een plaatje in.. ZELF doen.. :).. kies een willekeurige uit een topic, kopieër de afbeeldings locatie , en gooi em hier maar eens in een berichtje :)

Afbeelding zoiets dus.. :)

Gebruik het plaatje in mijn onderschrift maar :)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 1:28 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Thegs schreef:
Zo, eindelijk weer even een update van mijn kant. Laatste dagen druk geweest met school (vorige week) en het weekend gebruikt om lekker uit te rusten.
Gerwin
Hey Gerwin, hoezo "eindelijk"? Updates komen wanneer een brouwer zover is. Het is een hobby, en hobby's komen na school of werk en andere primaire zaken in het leven. Je gaat je toch niet schuldig voelen dat je 's lekker een boek gaat lezen of een DVD'tje kijkt of zo? We zijn blij mee te mogen genieten van jouw werk, en dat gebeurt wanneer jij zover bent, toch?

Dat wheathering-setje is goud geloof ik. Ik kende het niet, maar nu ineens duikt het in meervoud op. Voor ons autobouwers is het een goed produkt van de Meesters van Tamiya. De militaire bouwers zullen je direct kunnen vertellen hoe het zonder dit setje kan, maar ik ben wel gecharmeerd van deze Wheathering-set.
Laat zoveel mogelijk zien van dat setje: I like to do it the E.Z. way !

Happy Modeling,
Easy Rider 8)

Test aanvulling: ik dacht even te laten zien hoe leuk ik kan linken, maar verassing: in de bovenstaande tekst staat "meervoud" gewoon in zwarte inkt. Ben je in Gerwin's oorspronkelijke thread dan staat "meervoud" in een lichtblauwe kleur, klik en je bent op bezoek bij Chrisy.

Leermoment: deze tekst is niet overgenomen met de link instructies omdat de tekst direct vanaf de thread is gekopieerd.
De volgende posting lukt wel :


Easy Rider 8)


Laatst bijgewerkt door easy rider op di 16 jan, 2007 10:14 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 1:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
easy rider schreef:
Thegs schreef:
Zo, eindelijk weer even een update van mijn kant. Laatste dagen druk geweest met school (vorige week) en het weekend gebruikt om lekker uit te rusten.
Gerwin
Hey Gerwin, hoezo "eindelijk"? Updates komen wanneer een brouwer zover is. Het is een hobby, en hobby's komen na school of werk en andere primaire zaken in het leven. Je gaat je toch niet schuldig voelen dat je 's lekker een boek gaat lezen of een DVD'tje kijkt of zo? We zijn blij mee te mogen genieten van jouw werk, en dat gebeurt wanneer jij zover bent, toch? :P

Dat wheathering-setje is goud geloof ik. Ik kende het niet, maar nu ineens duikt het in meervoud op. Voor ons autobouwers is het een goed produkt van de Meesters van Tamiya. De militaire bouwers zullen je direct kunnen vertellen hoe het zonder dit setje kan, maar ik ben wel gecharmeerd van deze Wheathering-set.
Laat zoveel mogelijk zien van dat setje: I like to do it the E.Z. way !

Happy Modeling,
Easy Rider 8)


Zo dus! Hier heb ik de posting gekopieerd na eerst naar "quote"
te gaan. ( blauwscrollen, dan rechtermuisklik, dan kopieren)

You got the picture. 8)

E.Z. 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 16:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Zo, en nu eens kijken of ik een plaatje van elders op dit forum hier in deze thread kan plaatsen!

Een kinderhand is gauw gevuld...
Afbeelding

Weet jij waar deze onderdelen voor gebruikt worden?

Easy Rider 8)

O.K. ! Dat ging beter dan gedacht. Maar aanvankelijk had ik de mad scientist willen linken. Dat lukte niet!

Pas in bewerking nummer 6 lukt het als ik wil. Het "grapje" van de kinderhand is pas compleet met de link naar toepassing van de hand vol onderdelen. Maar deze posting is voor een digi-beet al een hele prestatie. :mrgreen:


Laatst bijgewerkt door easy rider op wo 17 jan, 2007 17:11 pm, in totaal 7 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 16:42 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Afbeelding

:lol: :lol:

Easy Rider 8)

yes, yes, yes! Ik moest wat moelijker doen door eerst de tekst om het plaatje te verwijderen, en dan pas te kopieren. Het plaatje staat er, daar gaat het om. :wink:


Laatst bijgewerkt door easy rider op wo 17 jan, 2007 23:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 17:10 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Waar blijven die foto's van jou dan????
Ga terug na je brouwtafel, en zorg dat er nu resultaten komen die je nu kunt laten zien op het forum.

Foto's willen we!!!!!

Groetjes Robert Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 jan, 2007 17:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
bert schreef:
Waar blijven die foto's van jou dan????
Ga terug na je brouwtafel, en zorg dat er nu resultaten komen die je nu kunt laten zien op het forum.

Foto's willen we!!!!!

Groetjes Robert Afbeelding
Dat gaat goed komen! :P One step at a time... 8)

Happy Modeling,
Easy Rider 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 17 jan, 2007 1:22 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
easy rider schreef:
bert schreef:
AfbeeldingWaar blijven die foto's van jou dan????
Ga terug na je brouwtafel, en zorg dat er nu resultaten komen die je nu kunt laten zien op het forum.

Foto's willen we!!!!!

Groetjes Robert Afbeelding
Dat gaat goed komen! :P One step at a time... 8)

Happy Modeling,
Easy Rider 8)


:P

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement