Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 15:36 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Forumregels


Mods: dit forum is niet zichtbaar voor gewone leden omdat het niet meer gebruikt wordt.



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 17:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
flame schreef:
het is dat probleem dat ik heb, ik ga naar brouwers albums wil terug inloggen met juist dezelfde naam en code en dat wil maar niet lukken

Maar heb je dan een account aangemaakt?? :roll: Sorry dat ik het weer vraag maar als je dat steeds niet zegt dan wordt het voor ons ook lastig! :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 18:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
Deathtrap schreef:
Ik heb net even gekeken, maar ik zie dat je nog geen account hebt gemaakt op de BrouwersAlbums (althans niet onder dezelfde naam).

Dus ga naar de brouwers albums, klik op de link "Registreer". Maak daar een account aan. Bijv ook met de naam "flame". Zorg daarna dat je bent ingelogd.
Met dit account kun je wel foto's uploaden.

Groeten
Arno


ik denk.. ik gooi em nog maar even op.. EERST Registreren voor je brouwersalbum.. DAN kun je INLOGGEN, en je Foto's UPLOADEN.. mocht het je nu nog niet duidelijk zijn.. bovenstaande nogmaals lezen.. :)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 18:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug, 2006 11:34 am
Berichten: 1306
Woonplaats: Belgium,naast m'n gebuur!
je moet inloggen voor dat je kunt reageren, dan heb ik een mail gekregen dat ik ben ingelocht en daar blijft het bij, bij de 2 keer inloggen(brouwers albums) loop het fout dat gaat niet, maar laat maar bedankt voor de reakties, ik zal alleen maar kijken naar jullie bouwkunsten ik zal wel op die andere site blijven voor m'n bouwprojecten te laten zien. groetjes aan allen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 18:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
je bent voor het plaatsen van Foto's toch niet afhankelijk van 't brouwersalbum?.. 't is natuurlijk wel makkelijk als je alles op één site kan regelen, maar je kunt je Foto's vanaf het hele Wereld Wijde Web naar je berichtjes hier linken

Afbeelding

dit plaatje bijvoorbeeld, komt echt van het einde van het internet.. verder als dit vind je ze niet.. :
http://www.shibumi.org/eoti.htm

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 19:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Maar nu heb je het steeds over inloggen.. Inloggen is het invoeren van je gebruikersnaam en wachtwoord, zodat je op je account kunt, en registreren is dus het aanmaken van de account. Niet te snel opgeven, je kunt het best. Je moet alleen even goed lezen wat we je allemaal uitleggen, want duidelijker kan het echt niet. :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 19:07 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
flame schreef:
je moet inloggen voor dat je kunt reageren, dan heb ik een mail gekregen dat ik ben ingelocht en daar blijft het bij, bij de 2 keer inloggen(brouwers albums) loop het fout dat gaat niet, maar laat maar bedankt voor de reakties, ik zal alleen maar kijken naar jullie bouwkunsten ik zal wel op die andere site blijven voor m'n bouwprojecten te laten zien. groetjes aan allen


Je kan ook een pb, naar een van de beheerders sturen of zij dat voor je kunnen regelen. Om nu meteen na alle gemeende hulp van mij en anderen de bekende knuppel te gebruiken, gaat wel ver :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 19:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
die in het hoenderhok?

Afbeelding

(ook dit plaatje overigens.. komt weer heel ergens anders vandaan... dus als je een plaats hebt waar je je foto's kunt uploaden, dan kun je ze gewoon hier linken.. )

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 sep, 2006 19:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug, 2006 11:34 am
Berichten: 1306
Woonplaats: Belgium,naast m'n gebuur!
bedankt voor alle posetieve reakties en jullie hulp, je hoord nog wel van mij, we sluiten dees probleem maar af.groetjes


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 sep, 2006 16:07 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug, 2006 11:34 am
Berichten: 1306
Woonplaats: Belgium,naast m'n gebuur!
m'n foto's zijn 122 kb, ik upload ze en geeft aan te groot? ik zit toch niet op max.?wat een in gewikkelde site is dat hier


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 okt, 2006 9:58 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9942
Woonplaats: Kaatsheuvel
flame schreef:
m'n foto's zijn 122 kb, ik upload ze en geeft aan te groot? ik zit toch niet op max.?wat een in gewikkelde site is dat hier

Ach dat valt best mee. Ik zit hier al een paar jaar en heb het nog steeds naar mijn zin. Het is even een kwestie van wennen.
Volgens de beschrijving zou de max grootte 128KB zijn. Echter ligt er volgens mij ook nog een maximum aan het formaat van het plaatje. Ik maakt ze altijd (maximaal) 600x600 pixels groot. Ik weet alleen niet meer of dit maximum inmiddels iets is opgerekt.

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement