Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 20:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 mei, 2009 22:17 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 23 mei, 2006 8:32 am
Berichten: 988
Woonplaats: Oostende/Belgie
KitBoy schreef:
Tsja,

... maar ik heb hier al zoveel Spit's voorbij zien komen op deze site, een MS 406 had ik een leuke toevoeging gevonden. Daarbij zijn er door de RAF nooit Spitfires naar Frankrijk gestuurd, dus vanaf dat punt bezien....



Hmmm...op beide punten heb je gelijk natuurlijk.

Geen Spitfires over het Kanaal en de MS zie je hier niet veel.En zeker niet in schaal 1/32 st.

Maar de Spit staat wel in de lijst van mogelijke bouwsels in the "GB intro".

t'Is toch altijd moeilijk om een keuze te maken he .

Maar ik heb nog tijd om te beslissen.De Belgische Hurricane krijgt absolute voorrang !


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 24 mei, 2009 10:44 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 18:40 pm
Berichten: 3495
Woonplaats: Lisse
Ach Erwin, in jouw tempo kan je zowel de Spitfire als de MS 406 nog makkelijk bouwen voor het eind van de groepsbouw :mrgreen: .
Mijn voorkeur gaat uit naar de MS 406, dit model zie je niet vaak gebouwd worden. De Spitfire is uit historisch oogpunt natuurlijk wel mogelijk, bij de evacuatie uit Duinkerken werden er behoorlijk wat ingezet.

Gr. Sjaak

_________________
Al mijn bouwverslagen bij elkaar.
Op de werkbank: Sea Hawk VSQ 860 MLD
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 24 mei, 2009 20:01 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 23 mei, 2006 8:32 am
Berichten: 988
Woonplaats: Oostende/Belgie
Shake schreef:
Ach Erwin, in jouw tempo kan je zowel de Spitfire als de MS 406 nog makkelijk bouwen voor het eind van de groepsbouw :mrgreen: .



Daar ik nog enkel het landingsgestel en doorzichtige delen moet doen aan de D-520 en ik de Hurricane kit nog niet ontvangen heb vanuit Italie en de MS kit ook nog niet aangekomen is,heb ik besloten om aan de Spitfire te beginnen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 jun, 2009 18:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 23 mei, 2006 8:32 am
Berichten: 988
Woonplaats: Oostende/Belgie
Volgende zaterdag is er een beurs in Belgie (Roeselare) waar ik weer op zoek zal gaan naar koopjes.

In deze GB heb ik nu al een Frans toestel af.Een Engelse Spit en Belgische Hurricane bijna af.

De 1/32 Azur MS 406 heb ik nog niet begonnen.

Maar een Duitser heb ik nog niet.

Misschien eens uitkijken voor een 1/48 st Ju 87 STUKA. Toch wel de bekendste Duitser van de Blitzkrieg die eigenlijk niet mag ontbreken in deze GB.

Maar ja,een Nederlander heb ik ook nog niet.Wie weet vindt ik er ook eentje die past in de GB.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 jul, 2009 12:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 25 aug, 2006 10:10 am
Berichten: 704
Woonplaats: Dokkum/Drachten
Uiteindelijk doe ik toch maar niet mee met de restauratie van mijn Fokker D-XXI. Er ontbreekt een propellor en nog wat meer spul. Ik heb hem nu zo goed als het kan hersteld met goede kleuren en decals, maar erg forumwaardig vind ik hem niet. Op dit moment heb ik dan geen andere kit die mee zou kunnen doen.

_________________
.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement