Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 20:07 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
Ik zal trachten enkele van mijn foto's onder handen te nemen met nicknames.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 20:59 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
moddertrukker schreef:
Ik geloof best dat jij met lege handen weer thuis bent gekomen. Het spook had gewoon de kans niet om jou lastig te vallen. Wat een ouweh**r ben jij. Net als ik trouwens. :lol: In mijn vriendengroep weten ze wel dat ik aan modelbouw doe maar om nu lekker met hun over modelbouw te gaan zitten praten lukt niet. Daarom is het fijn dat je je ervaringen kunt delen met mensen die in feite dezelfde hobby beoefenen. De een op het gebied van vliegtuigen, de ander met auto's en weer anderen doen het op zijn millitairs. Gelukkig kon ik mijn ei kwijt ( weet nog steeds niet waar ie is gebleven..... ) bij meerdere vrachtwagenbouwers en dan gaat de tijd inderdaad erg snel voorbij. Ik heb geloof ik maar 5 minuten staan denken ( doe ik ook wel eens ), zónder met iemand te praten dus, wie ik vervolgens zou gaan lastig vallen om een gesprek mee te voeren. En als de tijd vliegt is het een teken dat het gezellig cq. geslaagd is geweest. Het was moeilijk wegkomen daar.



Sorry Jeroen, ik zal het noooooit meer doen :oops:
Het is trouwens geen ouweh**r maar ouwendijk :lol:

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 21:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 jul, 2006 12:07 pm
Berichten: 1996
Woonplaats: noordwijk
Ook van mijn kant nog even een bedankje richting de organisatie. Een leuke dag die elk jaar groter aan het worden is.

En ook leuk om een aantal mensen achter de namen te ontmoeten. Zeker voor herhaling vatbaar. En ik denk dat ik ok maar eens naar de IMPS in Nieuwegein ga. Misschien nog meer mensen die die kant op gaan tegen die tijd?

frank


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 21:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Hoewel ik niet lang ben geweest ben ik toch in staat geweest enkele leuke gesprekken te voeren.
Had graag wat meer leuke en prominente leden de hand willen schudden, maar iedereen was druk in gesprek. :lol:

Ik maak modelbrouwers graag een compliment, de brouwersdag had eenzelfde ontspannen sfeer als het forum. Afbeelding

In materiële zin was het ook geslaagd, lekker vier ex-Matchbox kitjes van Revell gekocht. Van die leuke setjes met grondplaat enzo... :mrgreen:


easy rider 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 23:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
Citaat:
alleen forum nicknames moet toch geen problemen opleveren?


in mijn geval wel, vooral als ik overduidelijk zichtbaar en herkenbaar aanwezig d'r op sta. ik ga niet hier het hele hoe en waarom neerzetten (als mensen per sé een uitleg willen doe dan maar een pb ofzo :roll:) maar just believe me als ik zeg dat dit daadwerkelijk risicovolle situaties op zou kunnen leveren.

bvd dus :wink:

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 23:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 17 sep, 2006 22:28 pm
Berichten: 1828
Woonplaats: Sittard
voordat iedereen daadwerkelijk pb's stuurd, Grendel had mij kort uitgelegd waarom hij niet zijn echte naam ergens op www set. En ik denk hij kan het beter ook maar niet doen.
en nee hij is niet bij de maffia (misschien modder maffia) en het gaat ook niet om 12 vrouwen plus 20 vriendinnen ....
@Bert : Misschiwn even aan alle vragen of je de nick eronder mag zetten.
gr
Helge
Bij mij mag je het natuurlijk :wink:

_________________
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Hans Guderian


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 23:58 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Ik kan mij dus iets voorstellen bij grendels uitleg. het zij zo.
Maar mijn naam hoeft er ook niet bij. Iedereen weet wie ik ben volgens mij, want echt volsagen vreemde voor mij komen naar mij toe "ha BertUS........'



Ok ok ok ik weet het, ben een uur later toch alweer de naam vergeten van iemand, gezichten duren vaak wat langer, ik ben dus 1 van die mensen die elke dag nieuwe vrienden maken

:lol: :lol: :lol: :lol:

BertUS



Was Hanjo nu dat kleine manneke die stilletjes met zijn MP3 achter de showtafels zat???

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 28 aug, 2007 9:32 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:26 pm
Berichten: 85
Woonplaats: Eindhoven
Ik ben helaas maar heel even geweest op 25 augustus. Maar ik wil wel even kwijt dat ik, van wat ik dan wel heb gezien, moet zeggen dat de boel goed georganiseerd eruit zag. Leuke locatie ook.

Complimenten aan Hanjo en iedereen die deze dag heeft mee georganiseerd. Ik weet ondertussen dat het veel kruim kost om iets dergelijks op touw te zetten.

grt
Robert


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 28 aug, 2007 18:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 18:25 pm
Berichten: 434
geweldige dag!
ik was zeer vereerd om de airbrushdemo te mogen geven :D .

heel erg fijn om nieuwe mensen te leren kennen, heb me uitstekend vermaakt!

heel veel dank aan de organisatie, bezoekers en de fotograven die enorme mooie foto's hebben gemaakt:).

tot snel en klusze :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 28 aug, 2007 22:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 14 okt, 2005 21:57 pm
Berichten: 1326
Woonplaats: Waddinxveen
helaas, die dag was ik me'n zooitje aan het inpakken, als het slecht weer was in oostenrijk was ik eerder thuis, en dus op tijd voor de brouwersdag...
volgend jaar beter?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement