Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 22:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 14:34 pm
Berichten: 3554
Woonplaats: Delft
Het was gisteren inderdaad een uiterst geslaagde dag!!

Ik zal mijn best doen om volgend jaar ook een model toonwaardig te krijgen.

_________________
Afbeelding
Behold the beauty of the Udaloy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 23:05 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21302
Woonplaats: Bodegraven
Ik verwacht neit anders, Niek
BertUS

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 26 aug, 2007 23:12 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Het was inderdaad een hele geslaagde dag.
Ik heb met een hoop mensen gesproken en ken dus nu ook de persoon achter de nickname.
Alleen was ik pas om kwart over 10 thuis omdat ik tot na 9-en met Arie buiten heb staan babbelen :lol:
En nog iets....ik heb heel veel koopspoken gezien bij andere mensen...de mijne was er blijkbaar niet want ik heb echt niks mee naar huis genomen....een absoluut unicum :lol:
Nee, ik heb het echt naar m'n zin gehad....alle lof naar de organisatie en hopelijk tot een volgende keer.

Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 0:05 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
Citaat:
Nu weet ik hoe de man achter die magic vingertjes eruit ziet.



gekke oude meneer; ik gaat d'r bijna van blozen :wink:

maar agree, erg leuk om mensen nu ook eens in het "echie" te zien en het grappige is dat het grootste deel d'r aanzienlijk anders uitziet dan het beeld wat je voor jezelf gevormd hebt.

helaas alsnog een hoop mensen niet gesproken (hoewel ongetwijfeld wel voorbijgelopen :roll:) maar we gaan gewoon volgend jaar nog een poging doen :wink:

of wieweet wat eerder op ipms in novembert...


btw beagle, wel een uitgebreid bouwtiepseltje van dat onderwaterapparaat doen natuurlijk..wie weet krijg je me daarmee zover om alsnog ook zo'n apparaat aan te schaffen :wink:

/me bedenkt zich net dat ie die corvette misschine ook wel zou kunnen doen....maar eens ruzie met moeders de baas over gaan maken...

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 18:09 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
Mooie foto`s allemaal.Zijn er ook foto`s genomen met de verlichte modellen?.

Ron.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 19:18 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 16 okt, 2005 13:36 pm
Berichten: 5952
Woonplaats: Roermond
Ja Ron..de foto's zitten in de brouwersalbum..
http://albums.modelbrouwers.nl/coppermi ... album=2583

_________________
Al mijn gebouwde modellen, voor als foto's niet werkt:
http://modelbouw.corbesir.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 19:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 okt, 2005 21:19 pm
Berichten: 2952
Woonplaats: Venray
Arjan Ouwendijk schreef:
Het was inderdaad een hele geslaagde dag.
Ik heb met een hoop mensen gesproken en ken dus nu ook de persoon achter de nickname.
Alleen was ik pas om kwart over 10 thuis omdat ik tot na 9-en met Arie buiten heb staan babbelen :lol:
En nog iets....ik heb heel veel koopspoken gezien bij andere mensen...de mijne was er blijkbaar niet want ik heb echt niks mee naar huis genomen....een absoluut unicum :lol:
Nee, ik heb het echt naar m'n zin gehad....alle lof naar de organisatie en hopelijk tot een volgende keer.

Arjan


Ik geloof best dat jij met lege handen weer thuis bent gekomen. Het spook had gewoon de kans niet om jou lastig te vallen. Wat een ouweh**r ben jij. Net als ik trouwens. :lol: In mijn vriendengroep weten ze wel dat ik aan modelbouw doe maar om nu lekker met hun over modelbouw te gaan zitten praten lukt niet. Daarom is het fijn dat je je ervaringen kunt delen met mensen die in feite dezelfde hobby beoefenen. De een op het gebied van vliegtuigen, de ander met auto's en weer anderen doen het op zijn millitairs. Gelukkig kon ik mijn ei kwijt ( weet nog steeds niet waar ie is gebleven..... ) bij meerdere vrachtwagenbouwers en dan gaat de tijd inderdaad erg snel voorbij. Ik heb geloof ik maar 5 minuten staan denken ( doe ik ook wel eens ), zónder met iemand te praten dus, wie ik vervolgens zou gaan lastig vallen om een gesprek mee te voeren. En als de tijd vliegt is het een teken dat het gezellig cq. geslaagd is geweest. Het was moeilijk wegkomen daar.

Rond 18uur begon mijn maag toch heel erg te knorren en dat betekende een hapje gaan scoren in Schoonhoven city. Daarna met volle maag weer terug en wéér staan kletsen. Aangezien ik nog naar een verjaardag zou gaan in Middelbeers en ik van te voren gezegd had dat ik waarschijnlijk een uur eerder zou komen moest ik maar eens vertrekken. Kom ik nog precies op tijd binnen wandelen daar en uiteindelijk lag ik om 3.45uur in bed. Lange dag maar prima vermaakt en wie weet tot volgend jaar. Jammer van degene die ik misschien willen spreken maar waarvan ik niet weet wie bij welke nickname die hoort en dan is het moeilijk tot gesprek komen.

Wat Grendel ook al zei is dat je er toch heel erg naast kunt zitten met het beeld wat je hebt van sommigen.

gr Jeroen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 19:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 20 jul, 2005 20:26 pm
Berichten: 5697
Woonplaats: Rijssen
I:idea: s het mischien wat om bij de foto's in het album door middel van commentaar even aan te geven welke mensen er op de foto's staan?
Op die manier kan je snel zien wie wie is. :idea:

(BTW iemand heeft een mooie trein in het album geplaatst die ik niet op de dag heb gezien, foutje?)

_________________
Bert
______________________________________________________________________________
Onthoud de 5 P's =>Proper Planning Prevents Poor Performance !


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 19:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
Citaat:
Is het mischien wat om bij de foto's in het album door middel van commentaar even aan te geven welke mensen er op de foto's staan?


leuk idee, maar gelieve d'r dan wel voor te zorgen dat mijn naam niet wordt genoemd in verband met dat levert nogal wat risico op voor mijn thuisfront gezien mijn werkzaamheden in de grote boze buitenwereld :wink:

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 27 aug, 2007 20:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 20 jul, 2005 20:26 pm
Berichten: 5697
Woonplaats: Rijssen
alleen forum nicknames moet toch geen problemen opleveren? met gewone namen is het mischien nog niet duidelijk.

_________________
Bert
______________________________________________________________________________
Onthoud de 5 P's =>Proper Planning Prevents Poor Performance !


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement