ooooooh - ik had al wat foto's gepost in de Brouwersdag topic.
Hey Starfighter, hebben wij met elkaar gesproken?
Edit: Onderstaande toegevoegd....
Na een week van griep/koorts/whatever het is geweest, trok ik alle moed bij elkaar vanochtend om de de trip naar Schoonhoven te maken. Ik wou de Brouwersdag niet missen! Filipe (zoonlief, voor degene die dat niet weten) en ik stond op de punt om te vertrekken toen ik ineens een bloedneus krijg, … aaaaargh &%^#$#@#(%%^&$# maar toch, . we gaan hoe dan ook even naar Schoonhoven. Ik moest erheen, ik had zowiezo afgesproken met nguwland dat ik daar een paar kits zou ophalen die hij op de forum te koop had aangeboden ….
We waren in Schoonhoven, ondanks een tweede bloedneus en een lichte hoofdpijn tegen 12:30. WAUW, dat is alles watik kan zeggen, wat een verschil van afgelopen jaar, … Holy Moly, afgelopen jaar was leuk en gezellig en ik weet dat er meer mensen lid zijn geworden van modelbrouwers maar ik heb echter niet gedacht dat er zo veel mensen zou zijn en zoveel showmodellen.
Het was ook goed om een antaal bekenden weer te zien, Joe Silent, Sjaak, Hanjos, Deathtrap, Bert Takken, Arie Kabaalstra, Fightingfalcon, TheFlyingDutchman, en vast nog een paar die ik even vergeten ben! Het was ook absoluut top om een paar nieuwe ‘men behind the nicknames’ te ontmoeten, Ronald1903, Shadowforce, Nguwland, Rooie79, BBT was er ook, maaruh , … ik weetniet meer of we elkaar hebben gesproken!
Een paar foto’s:
The Brouwers crew, al was ik er maar even, thanks voor een geweldige Brouwersdag!