Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 3:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 11 nov, 2009 21:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
Zo na de scheve schuit :cry: aan de kant te hebben gezet ,begin ik met frisse moed aan 4 Tornado`s tegelijk , de Tornado `s F.3 zijn al aanwezig en gisteren nog een Torando Gr.1 Dessert Storm 1/72(hasegawa) besteld bij Modelwereld (Curt Summers) morgen komt hij binnen .

Inmiddels ben ik al begonnen met de Tornado F.3 te schilderen de SQ`s zijn 29 ,56 en 65 SQ en morgen sluit de Gr.1 zich hier bij aan, de Gr.1 krijgt als bewapening de JP-233 die gebruikt is om Irakeese start en landingsbanen te vernietigen .

Van Hasegawa heb ik ook al 3 Tornado`s allemaal met andere uitrusting 1 uitegrust met de TIALD pod ,dan een uitvoering van 15SQ met 3 Pavewaybommen en 1 Tornado van 20SQ uitgerust met ALARM anti radar raketten ,deze nieuwe zal straks mooi bij mijn andee Torando`s passen ,
hier wat foto`s van mijn Dessert Storm Tornado``s die hier al op de plank staan
Afbeelding
Afbeelding
weet deze Tornado`s zien er te schoon uit voor Dessert Storm maar die ik nu ga bouwen word het anders en hoop dat het goed verweerde kisten worden ieder geval ik ga mijn best er voor doen

hier de foto`s van de Tornado`s die ik voor mijn eigen speed building ga bouwen
Afbeelding

zo ik ga me nu weer boven afzonderen van de buitenwereld en ga lekker weer verder met bouwen

Gerald


Laatst bijgewerkt door Red Arrows op vr 29 jan, 2010 1:55 am, in totaal 4 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 nov, 2009 23:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18523
Woonplaats: Hurdegaryp
Leuke kisten die Tornado's, maar ik hou het maar bij m'n tsjoppers.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Tornado`s
BerichtGeplaatst: di 17 nov, 2009 15:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
Zo vanmiddag de laatse kisten binnen gekregen voor de Mega bouw Dessert Storm gekocht vorige week bij Curt Summers ,heb er al 3 op de plank maar het zijn zeer mooie kisten de bewapening van 1 van de kisten pas ik aan met een Weaponset van Airfix waarik uit kan kiezen tussen de Paveway of ALARM raketten ,vanvond zal ik foto`s sturen van de F.3`s

Afbeelding

Gr,

Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Tonado F.3 /Gr.1
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 0:15 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
Zo vanvond weer druk geweest met mijn eigen speedy building voor de Mega groepsbouw zoals het er nu voorstaat ga ik morgen de 3 F.3`s in elkaar zetten ,deze worden dan direct gevolgd op de band door de 2 Gr.1`s en denk dat de Canberra die ook hier in produktie is in het weekend van de band loopt :D

Hier wat foto`s van BAe Almelo zoals je kunt zien de fabriek in vol bedrijf
Afbeelding
van alle 3 modellen hou ik de kleuren voor de buitenkant van de Airfix kit aan .

Afbeelding
Afbeelding
Deze is van Revell maar de F.3 is het zelfde als de Italeri kit van hier onder
Afbeelding
Afbeelding
Dit is de Airfix kit die iets minder gedetaileerd is dan de andere 2 .

niet kijken naar de rommel A.U.B. ,ben al 2 keer verhuist en heb telkens weer ruimte gebrek ,denk dat er in de toekomst maar een tuinhuisje moet komen omdaar verder te bouwen :wink:

misschien morgenavond weer een update

Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Tonado F.3 /Gr.1
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 11:34 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 28 jul, 2007 14:40 pm
Berichten: 5238
Red Arrows schreef:
denk dat er in de toekomst maar een tuinhuisje moet komen omdaar verder te bouwen


waarom moet jij in het tuinhuisje.
Stop je vrouw daarin, dan heb jij een heel huis om met plastic bezig te gaan. :D Een vrouw heeft toch niet veel nodig voor een afwas en een strijkplank :D :D

Maar t ziet er goed en dapper uit. een aantal torren bij elkaar. Dat je het spul niet door elkaar haalt. Het scheelt vaak wel werk en zo.
Maar het vervelende vind ik vaak, als je 1 lastig onderdeel tegenkomt... je er automatisch nog 3 keer tegen aan moet hikken.
anyway, komt bij jou wel goed.
Succes.

Arjen

_________________
LEKKER VOOR MEZELF BOUWEN


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 12:16 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Of de kinderen in het tuinhuisje :D
Ben benieuwd naar je Tornado's! Ik vind dat wel een mooi kleurenschema op de box

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Tornado
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 13:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
@Darka
@heico1980
Laat mijn vrouw je niet horen komt ze met de deegrol achter je aan :twisted: .
Maar ze zij laatst al dat ik volgens haar de kinderen het liefst bij elkaar op de kamer zag slapen zodat ik er weer een kamer bij had :D .

@Darka
Ik heb nooit wat door elkaar gehaald is altijd nog goed gegaan, met de F.3`s scheelt de Revell en Italeri kit zijn het zelfde .

En als je zo`n vervelend onderdeel krijgt weet je wat je te wachten staat en kun je op inspelen zodat het meestal bij de laatste het wel goed gaat :wink: .

Gerald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 13:59 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Haha, nou ik hoop het voor je! Alhoewel het voor kids wel leuk is om hun eigen kamer te hebben.
Ik ben al verbannen naar de bijkeuken nu mijn vrouwtje zwanger is. Wij hebben maar 2 slaapkamers, waaronder 1 de gastenkamer/bouwkamer, maar dat word dus de babykamer straks.

Anders maak je gewoon een bouwkamer in je toekomstige museum hehe.

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Tornado
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 14:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 27 mei, 2009 13:41 pm
Berichten: 1200
Woonplaats: Almelo
@Heico1980

M`n zolder moet eens mooi afgetimmerd worden en mooie schappen maken is het probleem opgelost , maar zolang ik het zelf niet kan blijft het liggen want wil er niet zo maar iemand op zolder hebben want als dit een vreemde doet die geen intresse heeft voor modelbouw er ongetwijfeld modellen zullen sneuvelen daarop zit ik niet te wachten


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 nov, 2009 16:23 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 aug, 2009 8:54 am
Berichten: 7539
Woonplaats: Drachten
Kun je niet een paar handige modelbouwers regelen :P ?

_________________
Mijn modelbouw website


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement