Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2022 15:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 18 sep, 2020 17:33 pm
Berichten: 450
fvdm schreef:
Ik vind dit heel mooi geworden. Leuk ook dat je het verslag met ons deelde want ruimtevaart zien we niet zoveel.

Misschien is het een idee voor de moderators om de ruimtevaart onder te brengen bij het vliegspul want dan gaan misschien meer mensen het lezen. Dit verslag verdient het in ieder geval wel.


Hallo Ferry,

Dank voor je compliment. Altijd fijn om te horen dat iemand het werk en het resultaat waardeert. En ja, zoals ik ook eerder al opmerkte, in deze ruimtevaart-sectie is het niet bepaald druk. Maar dat geldt ook voor andere onderdelen. We doen het er maar mee :wink: .

Cheers,
Jan

_________________
recent: Dornier Do-X met brandschade, Mirage IIIc, Eject! Eject!, Smit Rotterdam, Apollo 17, CL-415


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 12 nov, 2022 17:20 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 22 okt, 2017 18:25 pm
Berichten: 556
Leuke bouw met al die toevoegingen. :)

_________________
Groet, Martin.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 13 nov, 2022 11:15 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Erg mooi model geworden! De toevoegingen met de isolatiefolie en de antennes etc. maken het een overtuigend geheel.
Het overplaatsen van non-fictieve ruimtevaart naar de rest van de vliegtuigen lijkt me zeker het overwegen waard, al zitten we daar ook met een verdeling in militair en civiel. Dan zit je net weer een beetje tussen wal en schip. Misschien überhaupt tijd om ook die twee samen te voegen?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 14 nov, 2022 12:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 apr, 2015 20:18 pm
Berichten: 3756
Woonplaats: nieuw vennep
TheFlyingDutchman schreef:
Het overplaatsen van non-fictieve ruimtevaart naar de rest van de vliegtuigen lijkt me zeker het overwegen waard, al zitten we daar ook met een verdeling in militair en civiel. Dan zit je net weer een beetje tussen wal en schip. Misschien überhaupt tijd om ook die twee samen te voegen?


Het samenvoegen van alle luchtvaart zou wel heel goed zijn. Heb je kans dat alles wat meer aandacht krijgt. Ik zal het toch eens gaan voorstellen.

_________________
Gr, Ferry

Kijk ook eens bij mijn bouw.
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=53&t=53651


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16 nov, 2022 23:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 18 sep, 2020 17:33 pm
Berichten: 450
Dank, heren, voor de complimenten.

Wat het samenvoegen betreft moet je ook kijken dat topics niet te snel uit beeld verdwijnen. Wat ruimtevaart betreft is dat geen zorg. Maar als je militair en civiel luchtvaart bij elkaar telt en er eventueel ook ruimtevaart erbij stopt, kan het wel een ding worden.

Maar goed, dat laat ik graag aan de moderatoren over.

Cheers,
Jan

PS: ik verhuis wel naar de luchtvaart, want ik heb een DR1 liggen.

_________________
recent: Dornier Do-X met brandschade, Mirage IIIc, Eject! Eject!, Smit Rotterdam, Apollo 17, CL-415


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 01 dec, 2022 18:40 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 26 sep, 2009 22:50 pm
Berichten: 160
Een beetje late reactie misschien, maar ik was even wat anders aan het doen.

Jan, complimenten!
Het is zeker een mooi model geworden met aandacht voor detail!

Groet,
Arnold

_________________
My biggest worry when I die, is that my wife will sell all my models for the price I told her I bought them for.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 02 dec, 2022 22:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jul, 2012 19:53 pm
Berichten: 2587
Mooi geworden zeg. En dat op deze schaal. Ik heb die hele Saturnus ooit eens gebouwd, in de oudheid nog, en toen vond ik die LM en CM erg klein. Het geeft heel mooi die sfeer weer. Ze werden toen net heel goed in het maken van die maanvluchten dus zijn ze er maar mee opgehouden. Wat jammer maar, economisch gezien, wel begrijpelijk was.

Maar wie was nou de laatste man op de maan? Eugene Cernan, die als laatste van de maan stapte, of Jack (Harrison) Schmitt, die als laatste zijn eerste stap op de maan zette? Food for thought. :brouw:

_________________
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, daarom bouwen ezels ook geen vliegtuigen en computers.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 20 jan, 2023 9:52 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 08 feb, 2011 0:07 am
Berichten: 989
Woonplaats: Antwerpen
Beetje laat,maar erg mooi werk en goed duidelijk bouwverslag met veel extra info,waarvoor dank.
:brouw:

_________________
Groetjes,
Marc

https://www.modeling-skills-flandres.com/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 29 jan, 2023 17:10 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Ook van mijn kant een late reactie, maar wel errug gaaf om te zien!
Ik vind de upgrades en extra toevoegingen, zoals de instrumenten op de servicemodule en de maanrover, ook echt heel mooi gedaan. :brouw:


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement