Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 12:08 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 feb, 2009 13:35 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 dec, 2004 12:45 pm
Berichten: 6785
Woonplaats: Heemskerk
Dat kapotte raamrubber heb ik ook wel eens bij oude modellen. Die zitten met een bonk plastic vast.....

Om hem te maken pak ik vaak een stukje plastic dat lijm ik erin vast en vijl het later bij. En omdat je aan beide kanten nog de lijn heb van je raamrubber kun je die heel makkelijk doortrekken over het nieuwe stukje.

Tis al een gaaf modelletje aan het worden vind ik :) Een totaal andere stijl als de meeste Nissan bouwers en dat bevalt me wel :)

Kris.

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 feb, 2009 14:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Bedankt voor de complimenten mannen! Ik zit me met deze bouw zoveel te vermaken dat ik vergeet m'n pingponggroepsbouwproject aan het rollen te houden...
@ Kris, ik denk dat ik inderdaad zoiets ga doen, wellicht met stretched sprue omdat dat denk ik vrij gemakkelijk in de juiste dikte (dunte) te maken is. Helaas zal dat pas volgende week ergens gaan worden want heb ik even geen brouwtijd.
Wel heb ik tijd om na te gaan denken over een "in your face" paintjob, ala de dragracers van begin jaren '80. Ik heb al wat ideeën, maar ik weet nog niet hoe ik die uit moet gaan voeren. Ik wil in ieder geval de naam van het karretje op de zijkanten krijgen.

I.i.g. leuk dat jullie m'n dragger leuk vinden :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 feb, 2009 16:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Ziet er goed uit! Jammer van het stukje bij het raam wat is afgebroken, maar zo te zien is de oplossing al nabij :D
Ik kan niet wachten op je paint job te zien!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 feb, 2009 18:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 dec, 2008 22:25 pm
Berichten: 2399
Woonplaats: Vlissingen
zo die achter spoiler ziet er super gaaf uit, ga zo door en nog succes met het maken van het raamrubbertje, het zal moeiljk worden , maar ik denl wel dat jedat kan :wink:

Angelo


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement