Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 4:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 17:37 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Ziet er heftig uit :D

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 17:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Ziet er veelbelovend uit Erwin!

Wat betreft die foto, daar kwam Plakhandjes mee. Maar ik geloof dat hij eens verteld heeft dat het een kant-en-klaar model was.

Trouwens, het valt me op dat jullie allemaal pingpongballen hebben met naadjes aan de zijkant... Die van mij hebben dat niet.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 18:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Vargen666 schreef:
... geloof dat hij eens verteld heeft dat het een kant-en-klaar model was.

Inderdaad, en best een mooie. D'r zit nog een vette gun in verstopt ook, zal 'm vanavond een op de foto zetten. Meteen maar even nieuw topic openen, zoiets als "geen kit, wel schaalmodel". Komt goed.

Citaat:
Die van mij hebben dat niet.

Die luxe tafeltennisspheren van jou kunnen wij armoedzaaiers ons niet verloven, Vargen. Wij hebben van die aamekaar gefluimde halve kupjes. :roll: Of, als je er een positieve draai aan wilt geven: die van ons komen met voorgegoten panellines. 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 19:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Plakhandjes schreef:
Die luxe tafeltennisspheren van jou kunnen wij armoedzaaiers ons niet verloven, Vargen. Wij hebben van die aamekaar gefluimde halve kupjes. :roll: Of, als je er een positieve draai aan wilt geven: die van ons komen met voorgegoten panellines. 8)


Hehe, ik had bij de winkels waar ik geweest was niet veel keuze. Maar ik kan me de voordelen van een naad en-fabrique wel voorstellen. :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 19:34 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Potje tafel tennis? :P

http://www.youtube.com/watch?v=JgXaoJycKyA


Begint er al Slick uit te zien, kan niet wachten tot eind product :D

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 21:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Plakhandjes schreef:
met voorgegoten panellines. 8)
MOEWHAHAHA


Ook MOEWHAHAH @ tafeltennis trouwens. Die kende ik nog niet, meteen doorsturen :lol: Tafeltennis ala the matrix, maar dan anders

Ik ben vanmiddag lekker druk bezig geweest met hakken, zagen, breken. De grill zit "vast" met 2 kleine stukjes seconde lijm. Zodra ik de ballen op de juiste hoogte heb afgesteld (zodat ik zeker weet dat de gourmetgrill de grond niet raakt, dan gaat ie definitief vast. Ik zal morgen weer wat foto's schieten.

Allemaal een goede avond gewenst! :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 21:23 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Rwinvos schreef:
Plakhandjes schreef:
met voorgegoten panellines. 8)
MOEWHAHAHA


Ook MOEWHAHAH @ tafeltennis trouwens. Die kende ik nog niet, meteen doorsturen :lol: Tafeltennis ala the matrix, maar dan anders

Ik ben vanmiddag lekker druk bezig geweest met hakken, zagen, breken. De grill zit "vast" met 2 kleine stukjes seconde lijm. Zodra ik de ballen op de juiste hoogte heb afgesteld (zodat ik zeker weet dat de gourmetgrill de grond niet raakt, dan gaat ie definitief vast. Ik zal morgen weer wat foto's schieten.

Allemaal een goede avond gewenst! :lol:


ALLEMAAAL GOURMETTEN BY RINNIE :P

Vargen neem jij de aardappel salade mee, dan breng ik een krat bier :P

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 21:47 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
:lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 10 jan, 2009 22:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
's goed. :)

Erwin, heb je trouwens getest of verf wil pakken op dat stuk waterkoker? Zo niet, dan zou ik hem flink opschuren voor je verder gaat en dan nogmaals proberen. Zou sneu zijn als je je model straks niet kunt verven.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 11 jan, 2009 14:58 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 apr, 2008 7:57 am
Berichten: 831
Woonplaats: Almere
Hoi Vargen, nope dat is niet getest. Maar ik heb een spuitbus speciaal voor plastic als voor-primer. Kweet even niet hoe het heet, maar dat spuit je erop voordat je de echte primer en verf gaat gebruiken. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik heb er ook ooit eens wat kapjes van een van mijn vorige motoren mee gespoten (een Vulcan 800 btw)

Hier weer wat nieuwe foto's uit de ballenbak:

Aangezien er gisteren niemand kwam om te gourmetten :wink: , heb ik hem dus maar op de auto gemonteerd, en is het nu een vliegenvanger geworden (tenminste, als je die zou hebben in space)
ps. kheb ook een echt gourmet setje trouwens, mochten er een paar later echt honger hebben :D

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb m aan de onderzijde een beetje verstevigd met een plaatje styreen en nog een stokje er tussengepropt om die kier op te vullen voor het latere plamuurwerk.
Afbeelding

Afbeelding

Ik moet nog nadenken of ik het schuin aflopende stuk zo laat, of dat ik het hele gat volprop en dan netjes laat doorlopen tot aan de voorkant.
Afbeelding

En dan begonnen met de zaa... euh, schietbal
Afbeelding

Afbeelding

Voor de vuurmonden heb ik de kleine bovenste loopwielen gebruikt van de tank en deze uitgeboord. Best netjes vind ik zo. Nu twijfel ik of ik hem ga vastmaken met het zelfde systeem als de wielen (dus twee tankwielen aan de zijkant vastgemaakt op styreen platen), óf dat ik hem op die zilveren ring ga vast zetten. (das trouwens een ring van een camera)

Erwin


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement