Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 13:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 02 jul, 2009 21:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Volgens mij is hij nu officieel afgelopen. Maar niet veel mensen hebben hem afgerond... Wel een beetje jammer. Maar ja, ik ben zelf een van de schuldigen dus moet niet zeuren. :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 02 jul, 2009 23:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Uitgegaan als een kaars in de regen...
Oh well. Hopelijk zien we nog enkele van de projecten terug als regulier brouwverslag.

@ Luchtscout: ik had je vraag niet eerder gezien, sorry. Had anders even een pb verstuurd. Maar goed, met alleen eindfoto's had je sowieso niet mee kunnen doen, nee.

Volgens mij zijn er twee projecten afgeRond:
Flying Dutchman's 1:1 botje en de V-King van Rooie79. Van BasOne weet ik het eigenlijk niet. Hij heeft wel een aantal droids gemaakt, maar of daarmee ook z'n project is afgerond: geen idee eigenlijk.
Bubbleboy had een crash, Bop zit/zat in een dip, van Herrieveld hebben we niet eens een ontwerp gezien ;) , robin dito, de MICK van MarcoT is bij een (cool) tekeningetje gebleven, nguwland zit nog steeds in z'n hersens te wroeten vermoed ik, de Mosquito Lunarwalker van Vargen666 heeft plaats moeten maken voor andere projecten, Rwinvos heeft een beetje teveel ballen balltjes tegelijk opgegooid en mijn Androïde staat nog precies op de plek waar ik hem in mijn laatste post heb achtergelaten.
En dat alles terwijl Dacamar op 12 februari al besloot om te stoppen met bouwen om zo ook een ander een kans te geven ;)

Klopt het zo een beetje?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 jul, 2009 5:34 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 jul, 2006 12:07 pm
Berichten: 1996
Woonplaats: noordwijk
Jammerlijk afgelopen dus. Vond het zelf een leuk projectje, en een aardige kennismaking, alle beetjes helpen, met de scifi kant van het forum.. Misschien een andere keer beter..

frank


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 aug, 2009 18:08 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
Sja sorry.
Er was wat tussendoor gekomen, de wat minder prettige aspecten van het leven helaas.

MAAAAAAAAAARRRRR

Als jullie dachten van m'n E.X.P.A.T.S. af te zijn... eg nie :P

De 8 potige, waar ik mee begonnen ben, is nog spring levend ;)
Alleen een jungle dio maken vergt meer dan ik had verwacht, heb al een hoop materiaal in huis maar nog niet alles :P

Maar een voorproefje...

Zij komt op dezelfde dio :P

Afbeelding
En overgroeide delen van een gundam, wat water (moet de resin daarvoor nog aanschaffen), wat zwemmend, kruipend, vliegend ongedierte :P

Over 10 jaar is ie wel af :P

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 02 aug, 2009 18:18 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Toch nog een teken van leven!
Ik hoop snel weer een voortgangsverslag van je ballen te zien. Voor jou, en alle anderen: mocht je je topic verplaatst willen zien naar bouwverslagen sci-fi, pb me dan even.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement