Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Twijfel
BerichtGeplaatst: za 04 okt, 2008 23:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 30 jul, 2008 21:24 pm
Berichten: 440
Woonplaats: Egmond
Ik twijfel nog aan deelname en dat om een aantal redenen. Ten eerste betwijfel ik of mijn deelname wel iets toevoegt, kom zeker niet bij de kwaliteit van de andere BCC-ers in de buurt. Tweede reden is iets complexer. Ik heb een heel ander onderwerp op het oog. Iedereen kiest voor een tribute aan een"racer", ik denk aan een tribute aan een muziekant en wel aan Mark Bolan, de zanger van T-Rex. Die reedt zich te pletter in een Mini Cooper 1275 GT, ik heb hier een Mini Cooper 1275 s staan. Is dit toegestaan? Ik ga natuurlijk wel proberen een goede (paarse) kleur te vinden en het juiste nummerbord....
ps: ik ben geen fan maar vind het vooral bijzonder dat een rockster een Mini rijdt (reed)....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 04 okt, 2008 23:16 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 aug, 2007 16:28 pm
Berichten: 4791
Woonplaats: Helaas prive nu.
Citaat:
Ten eerste betwijfel ik of mijn deelname wel iets toevoegt, kom zeker niet bij de kwaliteit van de andere BCC-ers in de buurt.


Daar is nu juist een BCC heel goed voor. Het is juist niet dat je een kei moet zijn in het modelbouwen, maar gewoon op jou eigen niveau meebouwen. En de tips en truukjes krijg je vanzelf aangeboden. Dan kun je er nog veel van leren ook.

Citaat:
Mark Bolan, de zanger van T-Rex. Die reedt zich te pletter in een Mini Cooper 1275 GT, ik heb hier een Mini Cooper 1275 s staan. Is dit toegestaan? Ik ga natuurlijk wel proberen een goede (paarse) kleur te vinden en het juiste nummerbord


Volgens mij is dit gewoon een Tribute aan Mark Bolan en hij reed in de mini. Volgens mij mag dat best.

_________________
Met modelbouw-vriendelijke groet, Rik
Kijk ook eens op mijn website RiksGewijs.nl
Op de werkbank:
Een hollandse tweedekker uit 1660/1670


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Twijfel
BerichtGeplaatst: za 04 okt, 2008 23:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 jan, 2008 3:30 am
Berichten: 2637
Moskie schreef:
Ik Ten eerste betwijfel ik of mijn deelname wel iets toevoegt, kom zeker niet bij de kwaliteit van de andere BCC-ers in de buurt.

Iedereen bouwt voor zichzelf en tuurlijk worden dingen vergeleken, maar je heb beginners, her-starters, ervaren, enz. allemaal bij elkaar en daar kan iedereen leerstof uit halen.
Hoofdreden zou moeten zijn : krijg ik het wel optijd af :lol:

Moskie schreef:
ik denk aan een tribute aan een muziekant en wel aan Mark Bolan, de zanger van T-Rex.

Er staat nergens dat dit niet mag dus gewoon doen :!:

Als je z'n auto wil bouwen en daarmee ook gelijk aan een BCC deel neemt kan ik je daar alleen maar in prijzen voor de stap.

Arno.

_________________
Mijn website
photo 564445 photo 564444


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 okt, 2008 10:14 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Hm.Ik had precies het zelfde idee! En dan inclusief de plataan waar de auto tegenaan knalde. Oh, en hij reed zelf niet, hoor. Hij was slechts passagier.
Nouja, ik bedenk wel wat anders. Succes.
Oh, en het nummerbord is "FOX 661 L" en de mini was paars, met witte gt-streep aan de onder-zijkant.

Plakhandjes (ook alweer een dagje ouder)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 okt, 2009 22:05 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 20 mei, 2008 18:28 pm
Berichten: 35
Plakhandjes schreef:
Hm.Ik had precies het zelfde idee! En dan inclusief de plataan waar de auto tegenaan knalde. Oh, en hij reed zelf niet, hoor. Hij was slechts passagier.
Nouja, ik bedenk wel wat anders. Succes.
Oh, en het nummerbord is "FOX 661 L" en de mini was paars, met witte gt-streep aan de onder-zijkant.

Plakhandjes (ook alweer een dagje ouder)

maar nog wel levend!
dus een tribute krijgt ie niet (al heeft ie er wel een verdiend!(ik bedoel, wie is er nu zo getoord en bbrouwt no zulke gestoorde brouwsels(niks persoonijks hoor maar sommige brouwsels zijn een "beetje" raar(maar wel leuk))))maar wat betreft de build, gewoon doen!

_________________
For lack of a better sig: http://www.youtube.com/watch?v=iMUgfiesTuw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 okt, 2009 22:44 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 30 jul, 2008 21:24 pm
Berichten: 440
Woonplaats: Egmond
Jammer maar het laatste bericht is al een jaar oud, de mini is inmiddels al een tijdje paars, dat wilde mijn dame namelijk.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement