Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 2:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 jan, 2009 1:42 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 dec, 2007 13:09 pm
Berichten: 365
Ik heb eens zitten zoeken op internet, en ik denk dat ik maar eens voor de A320 van TED ga, dit is de lowcost airline van United Airlines.

Dus bij deze de eerste inschrijving voor het volgende groepsproject.

Gr. JFCB89 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 jan, 2009 10:25 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Da's leuk! Tenzij je die A320 sowieso wilt bouwen, wacht nog even met het bestellen van decals e.d. totdat we weten of we deze groepsbouw ook daadwerkelijk door gaan zetten.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 jan, 2009 13:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 dec, 2007 13:09 pm
Berichten: 365
Dat is ook de bedoeling. Ik hoor wel wat het gaat worden. Mocht het iets anders worden, dan is het ook geen probleem. :wink:

Mochten er mensen zijn die ook al op zoek zijn naar een leuke Low-cost airline, hier een site waar zo goed als alle low-cost's op staan.

http://www.discountairfares.com/lcostair.htm

Gr. JFCB89 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 jan, 2009 23:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
TheFlyingDutchman schreef:
Da's leuk! Tenzij je die A320 sowieso wilt bouwen, wacht nog even met het bestellen van decals e.d. totdat we weten of we deze groepsbouw ook daadwerkelijk door gaan zetten.


Waar is dat van afhankelijk Jelle? Ik zal eens kijken of ik nog wat leuks heb liggen om hieraan mee te doen. Eerst echter maar eens mijn huidige projecten afronden.

JFCB89 schreef:
Dat is ook de bedoeling. Ik hoor wel wat het gaat worden. Mocht het iets anders worden, dan is het ook geen probleem.

Mochten er mensen zijn die ook al op zoek zijn naar een leuke Low-cost airline, hier een site waar zo goed als alle low-cost's op staan.

http://www.discountairfares.com/lcostair.htm

Gr. JFCB89


Handig die site, alleen zet ik bij een aantal maatschappijen wel mijn vraagtekens. De VLM??? Niet echt een low cost airline als je het mij vraagt. Waar wordt trouwens aan bepaald of een airline een low cost airline is voor de nieuwe groepsbouw? De lijst in de link zou op zich wel een goede zijn denk ik.

Ciao! Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 06 jan, 2009 23:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
FokkerFan schreef:
Waar is dat van afhankelijk Jelle?


Het hangt ervan af of we voldoende deelnemers bij elkaar kunnen schrapen voor een volgende groepsbouw. Het aantal deelnemers bij de vorige viel niet tegen maar ik vrees er een beetje voor dat het aantal deelnemers nu lager uit zal vallen omdat het onderwerp nu zo specifiek is.


FokkerFan schreef:
Handig die site, alleen zet ik bij een aantal maatschappijen wel mijn vraagtekens.


Ja ik ook, op Wikipedia staat ook een dergelijke lijst en daar staat Aer Lingus tussen :? terwijl die enkel een laag tarief aanbieden op bepaalde routes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 jan, 2009 10:19 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Count me in! Ik ben gisteren even door de decals gegaan en heb iets gevonden waarvan ik denk dat ik ermee kan deelnemen aan de nieuwe groepsbouw. Ik zou alleen willen voorstellen om wat meer tijd beschikbaar te stellen voor deze groepsbouw. Misschien is het een leuk idee om als einddatum de euroscale van 2009 aan te houden? Dan kan iedereen daar zijn model tentoonstellen. Qua aantal deelnemers, lijkt het mij dat we bij een minimum van 5 deelnemers wel een groepsproject kunnen beginnen. Zeker als er wat meer tijd is, dan moet iedereen (inclusief ikzelf :wink: ) het toch af kunnen krijgen. Met mijzelf meegerekend zitten we nu op 3 deelnemers en ik mag toch aannemen dat brouwers van het eerste uur als Jelle en Mark ook wel meedoen!

Groet, Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 jan, 2009 12:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
De ESM lijkt mij wel een leuke einddatum inderdaad. Ik doe zelf ook in ieder geval mee, het liefst met een transavia.com 737-700. En anders heb ik altijd de Ryanair nog liggen. Mark doet ook wel mee denk ik en JFC ook. Komop jongens, wie doet de beslissende aanmelding?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 jan, 2009 13:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Jelle,

Karel heeft zich ook al aangemeld geloof ik. Nu nog een begindatum, wanneer gaan we van start? Overigens vind ik ook dat we als regel moeten instellen dat een model voor max. 10% al gemaakt mag zijn om mee te mogen doen aan deze groepsbouw.

Ciao! Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 jan, 2009 13:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Oja, Karel ook al. :D
Ik zat te denken aan 1 februari, of anders maart?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 jan, 2009 13:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 dec, 2007 13:09 pm
Berichten: 365
Kunnen we niet bij de civil aviation even een sticky zetten, waarin je de groepsbouw min of meer promoot. Wie weet zijn er nog mensen die aan de hand daarvan toch overstag gaan en ook een poging willen wagen.

Het hoeft namelijk niet eens zo duur. Een simpele kit van revell van een 737 van ryanair of de A319 van germanwings( met de british airways op de voorkant) volstaat natuurlijk ook al.

Al met al leuk dat we weer gaan beginnen met een volgende groepsbouw.

Gr. JFCB89 8)

P.S 1 Februari is naar mijn idee een mooie datum. :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement