@ Shake en Nico
Hartelijk dank
Goed, verder met de romp dus, even rekening houdend met het
feit dat het revell is valt het met de kieren nogal mee, maar
op somige punten slaan ze de spreekwoordelijke plank toch mis.
De overgang tussen de monocock cockpit (en die F-1 boys maar denken
dat ze de eerste waren, nou mooi niet dus ,een bommensmijter uit
de 30er jaren had de primeur) en de rest van de romp klopt
niet, in de kit is dit een dikke rand in het echie was die er niet,
dus de dremel erover ,weg ermee.
Dan de rest van de romp ,in de kit zitten er dunne lijntjes op de romp
die blijkbaar de onderliggende spanten moeten weergeven,
niet zo erg maar die lijntjes lopen niet tot de staart door, plus door
het schuren zijn ze al half verdwenen, nou daar trapt ome henny mooi
niet in ,dus schuurpapier erover en weg ermee
O, O, dat komt nooit meer goed hoor ik jullie denken..............
Jawel hoor , de lijntjes maak ik van visdraad 0,2mm,
Dat hele zaakie ligt dus te drogen , ga ik verder met een belangrijk
onderdeel van een vliegmasjien .
De vleugel , de onderste wel te verstaan
Het is en blijft revell dus een garantie voor plamuur ,schuurwerk
de onder kant waar de bommenbak in komt
kieren van een mm of 3
Vleugel bestaat uit 5 onderdelen, had ik nou maar genoeg klemmetjes
om het hele zaakie in 1 keer te kunnen lijmen, morgen verder dus.
Groet Henny