Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 17:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 aug, 2008 15:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Je drupt een druppel sec lijm op een (glad!)papiertje vervolgens steek je een klein sate prikkertje in je mond ff sabbelen en dan met de punt in de sec lijm dopen vervolgen sop je model en hopla je heb heel weinig lijm gebruikt.
Je blijft het altijd zien die lijm daarom wacht ik een dag en schuur ik de boven en onderkant glad op de punten waar de draatjes zitten en daarna met een kwast een likje verf er over heen.

Boortje 0,3 is dun zat ik zelf gebruik 0.2 en heb zelfs 0,1 alleen breken die dingen snel ben op zoek naar 0.15 en je moet de dunste visdraad kopen die er is plus dat spul wat nico neergezet heeft over die eleastishe is handig voor de Gotha Staaken enz

Groeten ROn


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 24 aug, 2008 16:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
@ Shake

Aha,.. zo'n assembly jig wil ik erg graag hebben. Deze Sram optie is een stuk beter te betalen dan de Aeroclub versie en zo te zien ook een stuk handiger in gebruik.

Heb je evt. de ordergegevens voor me?

groet, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 24 aug, 2008 19:30 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 18:40 pm
Berichten: 3495
Woonplaats: Lisse
Dit is de link naar de bestelpagina. Op de site staat de jig niet voorradig, maar als je gewoon je bestelling plaatst krijg je hem na wat geduld toch wel thuis gestuurd.

Gr. Sjaak

_________________
Al mijn bouwverslagen bij elkaar.
Op de werkbank: Sea Hawk VSQ 860 MLD
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 aug, 2008 9:59 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
Ik heb 'm besteld, maar nu is ie écht niet op voorraad. Dat had mede te maken met het overlijden van de vader van de producent van Sram models. Kortom ik wacht even af. Of ik aldus de Gotha al zou kunnen doen met dit instrument is twijfelachtig, maar eventuele volgende tweedekkers hopenlijk wel. Hoewel,.. laat ik na de Gotha een Fokker Dr.1 (1/48 van Eduard) als volgend project klaar hebben liggen, lijkt me de "jig" niet echt geschikt voor :wink: .

groet, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 aug, 2008 16:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
KitBoy schreef:
Ik heb 'm besteld, maar nu is ie écht niet op voorraad. Dat had mede te maken met het overlijden van de vader van de producent van Sram models. Kortom ik wacht even af. Of ik aldus de Gotha al zou kunnen doen met dit instrument is twijfelachtig, maar eventuele volgende tweedekkers hopenlijk wel. Hoewel,.. laat ik na de Gotha een Fokker Dr.1 (1/48 van Eduard) als volgend project klaar hebben liggen, lijkt me de "jig" niet echt geschikt voor :wink: .

groet, Nico


Met een DR1 zou het ook kunnen


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement