Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 8:14 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 22 jul, 2008 1:15 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
Hobbybob productions proudly presents a Hobbybob's production produced by Hobbybob!

______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
the year: 2014
location: earth
situation report: extinction imminent!

______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

In a world where resources are scarce, death is always on the look-out and violence is part of everyday's life, a small group of survivors fights to rebuild civilization and makes it it's destiny to protect the weak.

they're nice.
they're gentle.
they're friendly

...untill you break the law.


All rise in court:
Afbeelding
..IS IN!

BE NICE, BE VERY NICE!


JULY/AUGUST 2008
JUSTICE WILL BE SERVED!

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul, 2008 10:55 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 02 jul, 2007 15:51 pm
Berichten: 986
Woonplaats: Malden (regio Nijmegen)
Hahaha,
Doet me wel een beetje denken aan die film, met Silvester Stallone.
Ik geloof dat die film "The Judge" heet :lol: .......Ofniet?

Ik ben in ieder geval héél erg benieuwd wat je er dit keer van gaat maken!

Gr.
Mike

_________________
Afbeelding
"You and what army?"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul, 2008 11:35 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 17 sep, 2007 16:15 pm
Berichten: 1003
Woonplaats: Limbricht (tegen Sittard aan)
Daar dacht ik dus ook aan :lol: Volges mij is dat ook het idee :roll: :D

Ben toch we leen beetje nieuwschierig wat je gaat maken, maar jou kennende wordt het waarschijnlijk iets met veel modder en veel kannonen :twisted:

Veel succes er mee!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul, 2008 13:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 17:40 pm
Berichten: 2108
Woonplaats: ede
het wordt een truck het wordt een truck :lol: ik voel het aan mijn water :wink: een mooie dramatische opening, ik ben al erg benieuwd!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 26 jul, 2008 0:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
ik verklap nog niks :mrgreen:




.......



nou ja, een beetje dan:

Afbeelding

bouw is al redelijk gevorderd, d'r staan tot nu toe 40 plaatjes klaar, maar wegens nog geen tijd gehad nog geen tiepelwerk kunnen doen...

oh ja, 't is een "wie zien wel waar het schip strandt" build aan het worden :wink:

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 26 jul, 2008 9:26 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 16 dec, 2007 13:22 pm
Berichten: 14
Woonplaats: Gullegem, W-Vl, België
Die introtekst doet mij zo'n beetje denken aan Fransisco Pablo's 'Movie voice guy'. Ik zie zes wielen en een groot engine block, dan zal het wel een truck zijn zeker? 'den deze' is in ieder geval nieuwsgierig wat het zal worden!

_________________
In God we trust, the rest we test.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul, 2008 0:06 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535


Nou, het moet d'r zo onderhand dan maar eens een keertje van komen leek me zo.
ik was dus een poosje geleden al begonnen aan het knutselwerkje voor deze groepsbouw, maar wegens a) nog geen tijd en b) ik wilde eigenlijk eerst weten in welke richting deze build een beetje zou gaan lopen tot nu toe nog niks echt laten zien.
Tuurlijk heeft Hobbybob hele ritsen aan ideeen als het op dit soort projectjes aankomt, maar stiekempjes is ie heel wat minder goed in de uitvoering van die plannetjes. kijk, nou kan ik wel redelijk een kant-en-klaar modelletje in mekaar plakselen, maar zelf dingen gaan lopen bouwen is toch net even een ander verhaal. ik heb dus besloten om d'r meer een kitbash- dan een scratchbuildklus van te maken, dus verwacht niet al teveel inventief creabea-gefreubel met plasticard.

goed dan, Hobbybob moest dus gaan bedenken wat 'ie precies zou gaan doen voor deze groepsbuild en dat was dus niet echt heel erg eenvoudig. tuurlijk zijn ootootjes het leukst voor dit soort projecten omdat je dan vrij veel referentiemateriaal bij elkaar kunt scharrelen gezien de vele films die zich afspelen in deze setting, maar aangezien d'r zo onderhand al een stapeltje ootootjes mishandeld wordt bedacht ik me zo dat dat niet echt heel erg origineel zou gaan zijn. dan maar wat anders roggelen dus.

diverse doosjes, van vliegding tot ootoomobiel, uit de stapel gehaald, maar uiteindelijk toch maar besloten dat het best allemaal wat lomper mocht. en wat is er dan lomperder dan dit:

Afbeelding

ooit op een rommelmarkt meegenomen voor een eurie, dus lekker belangrijk als het allemaal niet wat gaat worden :wink:

ik heb wat ideetjes over wat ik wil doen, maar dit gaat een free-build worden, wat voor mij zo'n beetje inhoudt dat ik tijdens het bouwen wel ga verzinnen wat ik precies allemaal ga doen om dit ding te mishandelen...
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
For i am Judge, the harbinger of death

well dan, een vrachtwagendinges vernaggelen dus! nou ben ik dus niet echt een vrachtwagenliefhebbert, maar ik kijk nog wel eens rond bij de vrachtwagenbouwerts en d'r is altijd eigenlijk één ding wat me altijd opvalt; zo'n vrachtwagendinges ziet er best stoer uit, maar op het moment dat er geen laadbak achter hangt kloppen spontaan de verhoudingen niet meer. veuls te kort en veuls te hoog.
aangezien dit dus niet een voertuig gaat worden waar geen gigantische oplegger achter gaat komen betekent dat dus natuurlijk één ding..

precies!

d'r mot gezaagd gaan worden!

voor het idee eerst maar eens even de cabine in mekander gehangen met plaktape en pritt-prut om te zien waar ik het handigst aan het zagen zou kunnen gaan:

Afbeelding

en dat leek me eigenlijk wel vrij duidelijk:

Afbeelding

daar dus!
nou, en dan zit je dus lekker wat te klooien, drukt moeders de baas opeens één van haar knutselwerkjes onder je neus. "doe eens plaatje maken doen anders denken die lui dat jij de enige bent die hier wat met z'n vrije tijd doet"

bij deze dus:

Afbeelding

goed, dat verplichte nummertje ook weer gehad. zoals je hierboven ook al wel kon zien was ik dus inmiddels tot hier gevorderd:

Afbeelding

vrolijk de tape als gelijder gebruikt om met de scriber flinke geulen te maken (en om een voor de afwisseling maar weer eens opengesneden vinger dicht te plakken. dat ook :roll:) en wegens geulen opensnijden met een mesje duurt ook zo lang gewoon vervolgens lekker subtiel de zaag d'r doorheengejast:

Afbeelding

eerste plakje:

Afbeelding

tweede plakje:

Afbeelding

en het spul weer ineengemetseld:

Afbeelding

okee, dat had vast wel strakker gekund, maar ach:

Afbeelding

reepje plasticard d'r overheen, lijm d'r over en de zachte smurrie in de naad vrotten en dan komt het best wel weer voor mekander allemaal.
aangezien dat allemaal best wel even moest uitharden even wat rondgerommeld in de doos en wat extra plasticjes aan mekaar geplakseld zodat straks die cabine ook nog ergens op kon komen te staan:

Afbeelding

en wegens zo'n vrachtdinges is net te zwaar om een flintstonemobiel van te maken ook gelijk even gauw het blokkie:

Afbeelding

en voordat je het in de gaten hebt, heb je dan ineens iets staan wat op een vrachtwagen lijkt!

Afbeelding

nog even wat losse prutteltjes d'r aangehangen om het allemaal wat aan te kleden:

Afbeelding

en ziedaar; het begin van the Judge!

Afbeelding

en dat is dus gelijk een beetje een eerste blik op welke kant ik op wil met dit ding. groot, lomp, onbenullig en een extreem goeie gatenkaasmakert dus :wink:
nou staat dat natuurlijk best wel stoer, 2 van die lange perforators achterop, maar da's natuurlijk wel wat vervelend als je van voren benaderd wordt. eerst overwogen om een fikse lading knalgerei op het dak te lassen, maar wegens da's best wel saai wat anders verzonnen. eerst maar eens begonnen met het interieurtje (wat toch niet zichtbaar gaat zijn) door midden te hakken:

Afbeelding

en met wat extra plaatwerk het geheel wat op te vullen:

Afbeelding

aerodynamisch niet geheel verantwoord zullen we maar zeggen, maar ach, d'r hoeft niks zwaars versleept te worden dus vermogen zat had ik zo bedacht. nou is dat tussenschotje wat minimaal en kaal, dus ook daar maar een ander plankje voor gezocht:

Afbeelding

en kiek es an:

Afbeelding

BOEM!

omdat er ook nog allerhande pantserdingen om de cabine heen moeten komen te hangen gaat een eventuele chauffeur natuurlijk wel wat last hebben met in- en uitstappen dus ook daar maar een oplossing voor bedacht. rondje tekenen en gaatjes boren:

Afbeelding

en vervolgens uitzagen en netjes rondmaken zodat er een dekseltje in gaat passen:

Afbeelding

topplaat d'r op:

Afbeelding

en een eerste beetje hang- en sluitwerk d'r opgehangen:
Afbeelding

hmm, is natuurlijk wel het meest functioneel, maar het heeft zo wel de uitstraling van een kerkdienst natuurlijk. straks maar eens even over verderdenken. in ieder geval even het plaatwerk een beetje op maar gesneden en de boel even wat aangekleed:

Afbeelding

en hmmm. dat had vervelender gekund.
maar toch, nog steeds klopt er iets niet aan de verhoudingen. eens even een paar minuutjes gespendeerd aan het ding van alle kanten bekijken en probleem gevonden volgens mij; de wielen staan veel te ver naar achteren!

Afbeelding

somehow ziet het er allemaal net wat beter uit als die wielen wat meer naar voren staan! toch nog maar even laten bezinken en verder met het plaatwerk op de cabine. misschine haalt het de functionaliteit wat onderuit, maar dit:

Afbeelding

staat toch net iets leukerder dan maar domweg vlak tegen de cabine aan geniet. dat voorraam zat me alleen nog niet helemaal lekker. wellicht een iets groter plaatje?

Afbeelding

hmm, bijna. hoekje d'r in:

Afbeelding
Afbeelding

zekers te weten beter zo.

voor nu :wink:

..en vervolgens toch maar even terug naar het verhoudingsprobleem. nog even een blik op ingekort:

Afbeelding

een blik op wielen verplaatst:

Afbeelding

en een blik op zoals het is:

Afbeelding

tja, leek me duidelijk. hakken- en zagentijd natuurlijk!
streepjes gezet, spanzaag d'r over, krak:

Afbeelding

en nog een keer:

Afbeelding

en het spul weer aan mekander gelast:

Afbeelding

plaatje voor de stevigheid d'r op en tijd om weer even een snelle aankleedsessie te doen:

Afbeelding
Afbeelding

ja, dat gaat wel goedkomen zo volgens mij. het hele spulletje even afgeassemblagieerd om een totaaloverzichtje te krijgen van de huiduge stand van zaken:

Afbeelding
Afbeelding

en tied om weer even wat echt plakwerk te doen. zoals onderhand vast wel bekend ben ik niet zo van de interieurinrichting dus ik had zo bedacht dat ik er voor ging zorgen dat geen mens op zou gaan vallen dat ik d'r helegaar niks aan gedaan had. en hoe doe je dat handigerder dan er voor te zorgen dat er straks geen inkijkmogeljkheden meer gaan zijn!
de raampjes d'r dus ingeplakt:

Afbeelding

en wat gaaswerk daar weer overheen geplakseld:

Afbeelding

en als ik daar straks de matzwarte sproeiert overheenhaal gaat daar nevernooitniemeer iemand door naar binnen kunnen kijken. helemaal niet als er ook nog eens pantserplaten overheen komen te zitten :wink:

zo, en met de ruwbouw van de cabine achter de rug, tijd om een beginnetje te gaan maken aan de opbouw en dat hield in dat er een grondplaat gefabriekt moest gaan worden waar straks alle ellende op gaat moeten komen te staan. wederom niks subtiels; gewoon lekker hakken en zagen en vervolgens de hele drommelse bende aan mekander plakselen:

Afbeelding

..en nou maar eens even bedenken hoe ik de verdere opbouw van het rugdeel ga doen. heh, ik bedenk me trouwens net dat ik ook het hele plan om kan gooien en er een houten wachttoren met geschutstoestanden achterop kan bouwen...

nou ja, toch eerst weer wat dagen druk, dus dat zien we tzt wel weer :roll:


tot over een poosje!

gejatte onderdelen tot nu toe:

1/24 vrachtwagendinges
1/35 gepard
1/35 MLRS
1/35 fuchs
1/35 t-55
1/48 apache
1/48 p38


______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________


gren out

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul, 2008 9:51 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 03 sep, 2004 20:08 pm
Berichten: 9939
Woonplaats: Kaatsheuvel
Wat een ongelooflijk project. Lekker scratchen en bashen. Ook leuk dat het een truck is, want dat steekt lekker af bij de rest. :twisted:

Go get'em!

Arno

_________________
Arno
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

WIP:
Porsche 911 964 Carrera RS
Porsche 935 1978 Moby Dick


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul, 2008 13:02 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 15 feb, 2008 13:59 pm
Berichten: 609
Woonplaats: Veenendaal
ziet er gaaf uit en lekker lomp.

_________________
RaB COD CLAN
Lopende projecten: Psycho Hearse, Pink (bel) air, hemi powers ford ratrod, garaga dio.
Wachtrij: Chevy crew COE hauler.
Wishlist: Te lang:P


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 jul, 2008 2:14 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535


Hmm, mja. dan heb je dus een middagje niks te doen, wandel je je stookhok in (boel veel warm in het schuurke :roll:) en bereid je je voor op een gezellige knutselsessie. koffie d'r bij, peukie d'r bij, muziekje op de achtergrond..

tralalala, stukjes plastic knippen voor de opbouw, beetje plakken, wat schuren, efkes het resultaat bekijken...

hmm. for some reason kon ik er niet echt heel enthousiast van worden. op zich best wel aardig, dat vrachtwagenidee, maar op de één of andere manier voelde het toch niet goed. zoals de meeste reguliere meelezerts waarschijnlijk wel weten werkt Hobbybob vaak nogal gevoelsmatig en dit was een duidelijk gevalletje van mijn gevoel zei:"NEE!, STOP!, DOE EENS NIET DOEN!"

dus dames en heren, appelen en bananen, Hobbybob is sad to say dat the judge dus gesneuveld is en begraven is op de begraafplaats voor mislukte projecten.





...deels :twisted:

eens even de zutzolder opgeklommen en wat rondgesnuffeld in de "ooit of nooit" stapel en al na enkele minuten had ik een volgende slachtoffer voor mijn violent tendencies gevonden. dames en heren...

MEET JUDGE Mk.II!

Afbeelding

PH34R!

______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
The show must go on...

dus. nieuwe ronde, nieuwe kansen!
hoewel ik eigenlijk geen ootootje wilde doen wegens daar worden er al wat van vernaggeld, uiteindelijk toch uitgekomen bij zo'n ding, maar om het een beetje net anders te houden heeft 'ie natuurlijk wel gewoon het onderstel van z'n vrachtmobiel gehergebruikt.
het is natuurlijk nog lang niet de uiteindelijke versie, maar het lijkt al aardig op wat ik zo bedacht had voor deze herziene versie. toch natuurlijk gelijk al weer wat ideetjes die gaan sneuvelen tijdens de komende paar knutselsessies en dit is er daar één van:

Afbeelding

dat radarding dus. best wel grappig om er op te hebben, maar de ruimte waar 'ie in staat is natuurlijk veuls te mooi om alleen maar 1 dingetje in te zetten. dit lijkt me namelijk veel stoerder:

Afbeelding

een raketlanceerdinges dus. oke, voor nu is het een luciferdoosje, maar mooi zat om een beetje te visualiseren wat ik zo bedacht had.
hmm, voorwaarts gericht misschien?

Afbeelding

hmmmmm. roteerbaar zou natuurlijk nòg stoerder zijn. ik zat dus al een beetje in m'n hoofd uit te puzzelen hoe ik dat ding zou gaan bouwen totdat ik opeens bedacht dat ik een paar honderd jaar geleden eens zo'n ding had gebouwd:

Afbeelding

en raad eens wat daar op zat?
precoos!

Afbeelding

een draaibaar raketlanceerdingesgeval, that is!

dat gaart echt wel beter zijn dan een radard leek me zo. maar eens even wat tussenstandoverzichtelijkheidsplaatjes geschoten:

Afbeelding
Afbeelding

(ik had namelijk net de werkbank even ontdaan van alle schuurstofjes, plasticrestanten en overbodig gereedschap namelijk :wink:)

oh ja, die zwarte buis tussen de wielen gaat uiteindelijk natuurlijk aan het chassis vast komen te zitten; zit er voor nu alleen maar zo op om een beetje te kunnen zien hoe dat er ruwweg uit gaart zien :wink:
zoals wellicht is opgevallen zit er een rond groen ding waar het glaswerk hoort te zitten, en dat zit daar omdat het idee is om een escape-hatch daar aan te brengen. de voorruit gaat gewoon in de kleur van de carrosserie meegespoten worden wegens dan lijkt het net een pantserplaat, dus misschine staat het wel grappig om dan vervolgens daar de uitgang aan te brengen.

verders met de ruwbouw.
het glaswerk. het glaswerkspul wordt geleverd als één grote doorzichtige lap:

Afbeelding

maar da's natuurlijk een beetje veel van het goeie als je alleen maar de voorruit nodig hebt. aan de slag met de scriber dan maar en enkele minuutjes later had Hobbybob een mooi voorruitje liggen. met als bonus een mooie kras van de scribert wegens even niet opgelet. dus. :roll:

Afbeelding

ah well, lekker bûhlangrijk; 't hoeft er uiteindelijk natuurlijk niet allemaal als nieuw uit te zien ofzo.
eens efkes dat raampje d'r in gehangen en wederom een hmmmm.

dan plant je dat raampje d'r namelijk in en dan bedenk je je dus dat een escape hatch toch niet echt leuk staat daar :roll:

tijd voor een gevalletje dèjá-vu dus!

rondje tekenen:

Afbeelding

RSI-verschijnselen krijgen wegens boel veel gaatje prikken met het handboortje:

Afbeelding

met de scribert wat groeven maken en het spulletje uitbreken:

Afbeelding

en kiek toch; net als eerder:

Afbeelding

nou, what's next?

ah ja, het inbouwknalspul eens even bekiekelen. dat piest dus eigenlijk zo'n beetje precas:

Afbeelding

..op wat kleine hoekjes en uitsteekseltjes na, maar het vervelende is dat dit ding dus in z'n huidige vorm niet roteerbaar te krijgen is. well, een klein stukje wel, maar 360 graden zit er niet in. en dat komt hierdoor:

Afbeelding

dat groene ding wat je ziet is de draaiplaat waar het knalspul op staat, maar doordat 'ie zo ver naar voren zit gaan de scharnierarmen vastlopen tegen het dak als er gedraaid moet worden.

tijd voor een kleine verbouwing dus!

Afbeelding

uit mekander gesloopt,nieuw asje en bevestigingspunten gemaakt:

Afbeelding

en kuuk 'es:

Afbeelding

hij kan in

Afbeelding

en uit

Afbeelding

en omhoog


Afbeelding

èn naar achteren!

zo dan, één van de twee primaire wapensysteemen klaragebouwd alzo.

primair? ja, primair!
'dr is namelijk ook nog wat secundair spul (en wie weet komt er nog meer :wink:); zo is de brandstoftank achterop niet alleen een brandstoftank, maar ook gelijk een brandstofboemba:

Afbeelding

en is bevestigd op een lanceerrek (welke trouwens ook gebruikt kan worden om het voor de wat kleinere pompbediendes wat makkelijker te maken om de tank vol te gooien :wink:)
het idee is dat dit apparaat zowel interne (onder de groene armorplaten achterop :wink:) als externe brandstoftanks heeft en in noodgevallen kan de grote externe losgekoppeld worden en op afstand tot ontploffing worden gebracht. 't kost wat brandstof, maar dan knal je ook wat.

zoals op bovenstaande foto al wel een beetje te zien was, was ik zo onderhand weer begonnen met wat extra prutjes d'r weer aanhangen en na het reeds uitgezochte spul geplaatst te hebben maar eens even een blik geworpen om te zien wat ik nog miste. ah ja:

Afbeelding

een reservewiel!
helaas blokeert dat ding nogal behoorlijk het uitzicht van de chauffeur (voor wie inmiddels al een stoeltje is geplaatst wegens misschine ga ik toch maar een interieurtje doen :wink:) maar ach; een schutplaat onder de neus en boel veel grote wielen en je ragt toch gewoon overal zonder nadenken overheen.

hmm, nog wat anders vergeten?

ah ja.

'tuurlijk is geen enkel kontschopapparaat compleet zonder wat opbeurende teksten:

Afbeelding

en yipeekayee mudderfukker, tijd voor wat eindtussenstandsoverzichtelijkheidsplaatjes dan maar:

Afbeelding
Afbeelding


ik sta nu alleen wel een beetje in dubio; die grote knalstokken aan de zijkanten wil ik eigenlijk beweegbaar maken en toen het plan nog was om het interieur te verstoppen was dat geen punt. alleen had ik nu dus iniddels een klein beetje bedacht om toch iets van stoeltjes enzo te doen dus als ik met asjes ga werken betekent dat dat die knaldingen aan de deuren zelf vast komen te zitten. en da's natuurlijk niet heulemaal realistisch.

boemspul gewoon fixeren of alsnog gewoon lekker niet over realisme nadenken en beweegbaar maken...

lama horen!


______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

(en oh ja, een beetje reageren mag best enzo; beetje jammer om 40 plaatjes te plaatsen en dan 2 reacties te krijgen :roll:)

gren out

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement