Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 18 apr, 2024 7:02 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 okt, 2008 21:43 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 okt, 2008 13:11 pm
Berichten: 1007
dodo schreef:
die ziet er super mooi uit bbt
hoe komt het dat de zijruit zo ondoorzichtig/ troebel is?


Volgens mij is dat stukje nog gewoon afgeplakt :P

Erg netjes, natuurlijk blijft ie niet zo mooi als ie 1 van de anderen tegenkomt, maar voor nu ziet ie er mooi uit :P

(vraag me af hoe ie eruit zal zien als een door kogels doorzeefd uitgebrand wrak langs de kant van de weg ;) )

_________________
BBT schreef:
hij's bruut. Superbruut. En ook nog bruut. :shock: Nouja, ik denk dat mijn punt duidelijk is :P


Citaat:
Historisch correct, m'n aars, als het er maar cool uitziet


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 okt, 2008 21:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
BasOne schreef:
(vraag me af hoe ie eruit zal zien als een door kogels doorzeefd uitgebrand wrak langs de kant van de weg ;) )


Als je goed kijkt zie je dat m'n buurjongetje van de woestijn hier verderop al wat testschoten op hunnie z'n motorkap heeft afgevuurd met z'n luchtbuks...Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 okt, 2008 22:13 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
dodo schreef:
die ziet er super mooi uit bbt
hoe komt het dat de zijruit zo ondoorzichtig/ troebel is?

is nog afgeplakt ;)
net zoals het mangat

Vargen666 schreef:
Knap camowerk BBT! En het is inderdaad een echte cop-car geworden... dus wat dat betreft kan er wel iets met een dikke en een dunne "officer" bij. De dikke met een zak donuts en de dunne met een kop koffie welteverstaan. :)

voor de figuren moet robin dan maar zorgen :P
daar heb ik een hekel aan :?

BasOne schreef:
Erg netjes, natuurlijk blijft ie niet zo mooi als ie 1 van de anderen tegenkomt, maar voor nu ziet ie er mooi uit :P

(vraag me af hoe ie eruit zal zien als een door kogels doorzeefd uitgebrand wrak langs de kant van de weg ;) )

de wheatering moet uiteraard nog komen :P
en tjah, anderen tegenkomen, die zullen het zelden uithouden tegen de ADP :mrgreen:

Plakhandjes schreef:
BasOne schreef:
(vraag me af hoe ie eruit zal zien als een door kogels doorzeefd uitgebrand wrak langs de kant van de weg ;) )


Als je goed kijkt zie je dat m'n buurjongetje van de woestijn hier verderop al wat testschoten op hunnie z'n motorkap heeft afgevuurd met z'n luchtbuks...Afbeelding

heb je goed gezien :mrgreen:

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 12 okt, 2008 22:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 22 jul, 2006 17:40 pm
Berichten: 2108
Woonplaats: ede
De ADP wordt steeds sterker en sterker, wat een prachtige camoflage en de overeenkomsten op 2 totaal verschillende voertuigen. ik ben sprakeloos!!!

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 29 dec, 2008 1:06 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Jongens, ik moet nog eindfoto's maken, maar ben momenteel een beetje heel erg druk met studies e.d.
Als ik ze op 30-12 nog niet geplaatst heb mag je me daar zeker aan herinneren :oops:

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 29 dec, 2008 20:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 apr, 2007 16:00 pm
Berichten: 647
Woonplaats: Nuenen, NB
eh Sergei,..... vergeet je foto's niet... :wink:

_________________
niets is onmogelijk, zolang je er geen verstand van hebt


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 dec, 2008 19:15 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
nog 3 bladzijden afwerken en dan maak ik ze ;)

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 dec, 2008 21:16 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Zo, het heeft dan wel tot het allerlaatste moment geduurd, en ik heb zelfs vandaag nog enkele last-minute toevoegingen gedaan, maar hier zijn dan uiteindelijk de 15 eindfoto's. Het was erg moeilijk om er maar zoveel uit een selectie van 41 te kiezen :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 dec, 2008 23:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 14 apr, 2007 16:00 pm
Berichten: 647
Woonplaats: Nuenen, NB
gefeliciteerd met het op tijd indienen van je eindfoto's :D

hij is leuk geworden, zeker als je de hele ADP crew op een rij zet, maar....
ik ben er niet super enthousiast over; de roestplekken op de bumper zien er bijvoorbeeld onwijs goed uit maar in combinatie met een kunstof bumper mist het dan weer overtuigingskracht. Ook de "sterren" in je ruiten zien er te overdreven uit. En het woestijn stof kruipt waar het niet gaan kan( of juist niet); het zit wel in je bekleding, je ruiten zitten helemaal vol en bijna elk hoekje plaatwerk is wel een zandbak aan blijven plakken, maar je raketwerper oogt vrij "clean".

op deze foto zie je misschien wat ik bedoel:
BBT schreef:
Afbeelding


hier lijkt trouwens ook een behoorlijke kier tussen het glas en het dak te zitten, maar dat kan ook bedrog zijn.

dit klinkt misschien allemaal als zware kritiek, maar ik heb een aantal van je projecten gevolgd en ik weet dat het zeker niet aan je kwaliteiten als brouwer ligt. Ik gok erop dat je studie veel tijd en energie van je vergt en dat na een vlotte start mischien de inspiratie ook een beetje vervlogen is.

nogmaaals; hij is leuk geworden, maar ik heb betere dingen van je gezien.

Dave

_________________
niets is onmogelijk, zolang je er geen verstand van hebt


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 dec, 2008 23:57 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 apr, 2006 16:38 pm
Berichten: 8798
Woonplaats: Utrecht
Mwah, ik zag het roest eigenlijk eerder ontstaan door de bewerkingen die er op de wagen gedaan zijn, bijvoorbeeld op de voorbumper zie je 2 'plaatjes' waar veel roest van afdruipt, had ik als idee dat die platen erop gelast zijn op de delen aan mekaar te houden (dit was trouwens voor de kit zelf ook nodig ;) , 't is weldegelijk functioneel :P ). Ook had ik in mijn achterhoofd dat het toch wel van metaal is in plaats van kunststof, een botsing komt wel vaker voor denk ik dan... :)

Die sterren zijn zonde van de laatste wash die ik erop gesmeerd heb, zonder het stoffige erin kwamen ze veel mooier uit, vind ik persoonlijk toch, maar daar is niets meer aan te doen vrees ik, misschien terug uitkrassen...

Je puntje over de raketwerper is helemaal terecht, daar gooi ik later nog wel wat zand over, die is precies over het hoofd gezien :)

De kier zit er inderdaad, maar is op de foto wel sterk uitvergroot, kitje is niet helemaal super en om daar dan achteraf nog over te gaan klooien had ik geen zin meer.

Het klinkt vooral als welkome kritiek, in het vliegtuigenhoekje waar ik meestal zit, is die kritiek erg schaars en daar schiet je niet veel mee op dan natuurlijk ;) Persoonlijk vind ik zeker ook dat ik al beter gedaan heb, maar de boel bijvoorbeeld in de muscle gooien was geen optie door de deadline. En het werd tijd dat ik nog eens iets afbouwde, zoals je zelf ook zegt heb ik het té druk waardoor ik dingen ga afrafelen in mijn hobby omdat ik ook eens wil dat het opschiet. Ik kijk ondertussen weer naar een modelbouwloze maand uit :?

Zo, behoorlijke tekst toch weer :P

_________________
Afbeelding
Mijn verslagen
Modelbrouwers.nl broncode: Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement