Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 0:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 aug, 2008 11:59 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Mooi werk!
Ben benieuwd naar het "doel" :wink: . Succes verder!

edit: vraagje. Als je schietspul vanuit de bestuurdersstoel te bedienen is, komt er dan nog iets van een Head-Up Display? Of krijgt de bestuurder een bananenstekkert in z'n achterhoofd?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 aug, 2008 10:08 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 apr, 2008 9:49 am
Berichten: 58
Woonplaats: Assendelft
Plakhandjes schreef:
edit: vraagje. Als je schietspul vanuit de bestuurdersstoel te bedienen is, komt er dan nog iets van een Head-Up Display? Of krijgt de bestuurder een bananenstekkert in z'n achterhoofd?


Er komt inderdaad nog een monitor waarop de bestuurder kan zien wat ie allemaal mist. :) Ik had al een schermpje gemaakt maar dat is net iets te klein (formaatje TomTom). Ik moet wel nog even kijken waar ik het scherm ga plaatsen want het is natuurlijk niet de bedoeling dat het bij het eerste de beste opspringende steentje aan gort is. Misschien is het ook wel leuk om in plaats van een monitor een soort visor te maken waarop de bestuurder dan van alles ziet.

Dus... plenty om over na te denken nog :)

_________________
A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way. (Mark Twain)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 30 aug, 2008 15:13 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 16:18 pm
Berichten: 1057
Woonplaats: Notta fu**in' idea
Kijk, hier word goed nagedacht!!!

Externe kooi = handig en makkelijk te repareren na aanrijdingen.
Extra grote tank vanwege brandstofschaarste..

Leuk project, ga ik zeker volgen!!!

_________________
Greetz, Kale

www.monstertruckcollectors.com


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2008 22:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 apr, 2008 9:49 am
Berichten: 58
Woonplaats: Assendelft
Het heeft even geduurd, maar hier is weer een update.

Ik wil wel even een beetje mijn excuses maken dat ik niet stap voor stap heb bijgehouden wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Dit is niet omdat ik geen zin had in een bouwverslag, maar meer omdat er een hele serieuze kans bestond dat dit project in de vuilnisbak terecht zou komen. Sommige zaken wilden maar niet lukken en dat was behoorlijk frustrerend voor mij. Uiteindelijk toch maar besloten om door te gaan en een aantal 'features' zoals: het dekzeil en de 'tanden' weg te laten.

afijn: fototijd!

Afbeelding

Afbeelding

En nog even een detail foto van de ophanging van het wapen omdat ik daar toch wel trots op ben. Hij is namelijk helemaal gescratched :)

Afbeelding

Wat er nu nog moet gebeuren: details afwerken zoals de glazen in de lampen, paar kleine dingen toevoegen aan de cockpit, zoetwater tank achterin en nog wat kleine zaken.

Graag jullie reacties :)

Groet,
Ferry

_________________
A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way. (Mark Twain)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2008 22:42 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Goed gelukt, dat schietspul achterop! En de paintjob ziet er ook geslaagd uit, behoorlijk realistisch.

Hmmm........ Ik denk dat ik eerst die Mickey Mouse lampen kapot schiet, dan inderdaad de toeter van je motorkap knal en omdat je er zo trots op bent bewaar ik dan je main-weapon tot het laatst. Je wagen laat ik heel, ik bedoel, laten we wel sportief blijven... :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement