Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu di 23 apr, 2024 20:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 maart, 2022 22:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 10 apr, 2021 16:33 pm
Berichten: 181
Woonplaats: Lichtenvoorde
tsjopper bob schreef:
Brute bak hoor, prima heli. Wel jammer van silvering. Heb je eerst je model wel in de glanslak gezet voordat de decals erop gingen?


Dankjewel voor de complimenten René,
Ik heb voor de onderlaag voor de decals Humbrol 135 (satijn) gebruikt. Ik denk dat dat dan toch te weinig glim heeft om een decal op te laten hechten. Al moet ik zeggen dat het ook niet overal is. Voornamelijk bij die twee voor de cockpit bovenop de neus en bij "Last Flight 472" op de staart. Die laatste kwam omdat die bovenop een andere decal ligt zonder tussenlaag en de voorste omdat ik wat te enthousiast ben geweest met de panel line scriber, en daar een beste canyon zit waar de plakkert (denk ik dan) moeite mee heeft.
Ik durfde niet meer Pledge als ondergrond te gebruiken, dus dan maar hiermee.

Wolf73 schreef:
Leuk topic om te lezen.
Ook fijn dat het groen niet door het wit van de decals doorschemert.

Wat René al zei.... :twisted: brute bak :twisted:

Cheerz :brouw:
Barry


Dankjewel Barry,
Was ook blij verrast dat de witte decal nog zo'n aardig donkere achtergrond goed bedekt.


jeroen_R90S schreef:
Inderdaad, leuk om te volgen, en inderdaad, wel jammer van de silvering onder de decals. Die kleine aanpassingen en toevoegingen geven zo'n model altijd net dat beetje extra :brouw:


Soms moet je wel nadenken hoe ver je wil gaan met "een kit verbouwen". Als je bijvoorbeeld dat niet goed kunt zien op een referentiefoto hoeft bijvoorbeeld dat andere ook weer niet. Het blijft een beetje afwegingen maken wel of niet, en of je eigen vaardigheden daar goed genoeg voor zijn.
Maar ik moet zeggen dat ik zonder dit forum niet zover gekomen was.

_________________
Robbin


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement