Onderkant en neus bijgewerkt met zwart. Voor de koplampen in de vleugel moet ik nog iets verzinnen. Daar hoort niet meer dan een stukkie glaswerk overheen. Had ik beter opgelost voor de vleugelhelften tegen mekaar gingen.
De motors in de gondels schatte ik ook een fractie verkeerd in. Ik had niet begrepen dat die erin moeten voor je de helften tegen mekaar plakt. Ook niet zo duidelijk van Valom. Als de nummertjes niet op mekaar hoeven te volgen, tja...
Ik heb me ook wat laten misleiden door mijn Airfix antiek wellicht. Daar krijg je die achter netjes op hun plaats.
Valom voorziet een achterwand achter de motoren (n°33). Die past in de gondel tegen twee uitstulpingen en daar geraken de motors nu niet meer voorbij. Waarom die wand er hoort, blijft een raadsel. Alsof je bij deze schaal voorbij de motors gaat kunnen kijken ?! En als dat al zo was, is het daar toch aardedonker ?!
Anyways: dat wordt wegschrapen en niet te veel druk zetten, opdat de gondelhelften niet loskomen.
De cilinders vragen trouwens om bijschuren, opdat ze tot tegen het randje geraken waar ze horen te zitten.
Die ene zit al op zijn plaats vastgeklemd zonder lijm. Voor alle veiligheid toch maar een koppel drupjes langs achter laten tussenlopen.
De andere eist zot veel wegschuren. Maar met kleine beetjes ! Als ik te veel wegschuur, zwemt ie in de gondel.