Dank heren.
@Markie: Ik denk dat je het drybrushen bedoeld. Mijn truc is dat ik de kwast echt bijna droog maak waardoor je alleen residu achterlaat. En dan kan ik langzaam opbouwen tot het het contrast geeft dat ik wil. Pas als ik echt chipping wil dan maak ik de kwast minder droog. Een andere bijkomende truc is dat ik aan de onderkant begin waardoor, als de kwast nog niet droog genoeg is, je dat aan de bovenkant niet kunt zien. En dan, gewoon veel doen
@vliegtuigfan: De romp past prima. Ik heb wel een randje plamuur aangebracht om eventuele moeilijk zichtbare spleten weg te werken.
Deze foto's zijn helaas niet heel duidelijk.
Het onderstel en de motoren staan nu in de verf. Ik ga kijken hoe ik wat olievlekken e.d. aan de motor kan krijgen zonder het te overdrijven. Ze zien er nu al aardig uit. De uitlaten uitboren was een lastig karwij omdat het plastic nogal meegaf. Ik moet toch eens aan een Dremel gaan denken. Het onderstel zit nu ook in de verf. Tijd voor Glanslak en weathering.
Wiel bak
Main gear poten
Motorsteunen
Uitlaten uitgehold en in de verf
De rest van de motoronderdelen