Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 25 apr, 2024 23:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: vr 23 maart, 2018 13:56 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul, 2014 10:25 am
Berichten: 1395
Woonplaats: Hardenberg
Mooie vorderingen alweer. die ip's zien er goed gelukt uit.
Ben benieuwd naar de verdere vorderingen.

Grtz Arjan

_________________
This thing we call failure it's not the act of falling down but staying down


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: vr 23 maart, 2018 22:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jul, 2012 19:53 pm
Berichten: 2601
Bedankt voor de complimenten :)

Pitje nu in elkaar geplakt. Alles past erg goed in elkaar. Zo lijkt deze kit ook wel geschikt voor de niet zo ervaren bouwer. Wel lijkt er voor piloten erg weinig beenruimte te zijn. Maar goed, het ziet er overtuigend uit vind ik.

photo 441238
photo 441239
photo 441240
photo 441241

_________________
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, daarom bouwen ezels ook geen vliegtuigen en computers.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: za 24 maart, 2018 22:12 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jul, 2012 19:53 pm
Berichten: 2601
Volgens mij ga ik weer veel te snel. Ik maar zeggen dat het helemaal geen dure hobby is. Maar dat is gebaseerd op maanden over een model doen.... ehm.. Dit gaat wel weer heel snel allemaal.

De romp zit alweer in elkaar. De neus kan er aan. Ik ga mogelijk nog een beetje wat details bijwerken in de electronics bay. (zo duurt het nog wat langer) De motoren zijn ook beide meegeleverd. Details zien er leuk uit. Wel de versie zonder Turkey feathers. Maar goed, ik bouw toch een D dus dat kan geen probleem zijn. Voor alsnog past alles echt erg goed. De manier waarop de neus aan de romp is bevestigd is ingenieus.
Wat ik wel jammer vind is dat de kleur voor de avionics bay niet wordt vermeldt. Het is een hele aparte kleur groen die niet in de handel te verkrijgen is. Ik heb al wat gemixt en kom dicht in de buurt en dan ben ik al tevreden.
Oh en de intakes die volgens een review niet zouden passen... die passen ook perfect. Ik weet niet wat die bouwer heeft zitten prutsen maar het is echt tamiya achtige perfectie bij deze kit. Het kan zijn dat GWH de molds heeft aangepast want dat schijnen ze te doen (er zat ook een correctie vel bij (waar een fout op stond trouwen.... :lol: )) dus ze doen hun best om de fans te laten blijken dat ze onze hobby serieus nemen (en dan vind ik een foutje hier en daar veel minder erg, het blijven ten slotte ook maar gewoon mensen).

Plaatjes van de stand van zaken.
De motoren om mee te beginnen
photo 441361
photo 441362
romp en neusdeel
photo 441359
photo 441360
photo 441358
Intakes
photo 441363
photo 441364
photo 441365

_________________
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, daarom bouwen ezels ook geen vliegtuigen en computers.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: zo 25 maart, 2018 0:46 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 28 feb, 2010 23:08 pm
Berichten: 115
Ja je gaat te snel, heb niet de tijd om de update te bekijken voor de andere er weer is :brouw:

Maar ga zo door!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: zo 25 maart, 2018 22:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jul, 2012 19:53 pm
Berichten: 2601
Sorry Peter ;)

De avionica compartimenten heb ik met wat draadjes aangekleed. Ik heb om de aparte kleur te krijgen wat blauwgrijs een versie van olijfgroen gemixt. Het is niet precies goed maar het geeft de juiste indruk en daar is het me om te doen. Ik moet alleen hierna straks ook de luiken dezelfde kleur geven... en dus, moet ik weer opnieuw mengen. Maar goed. dat gaat wel lukken.

photo 441435
photo 441434
photo 441436

_________________
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, daarom bouwen ezels ook geen vliegtuigen en computers.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: ma 26 maart, 2018 20:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2004 20:21 pm
Berichten: 826
Ga je hem nou neerzetten met draaiende motoren (inlaten naar beneden) en de Avionica luiken open?
Niet helemaal een juiste combinatie in mijn ogen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: ma 26 maart, 2018 20:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jul, 2012 19:53 pm
Berichten: 2601
@BeeJee Is het onmogelijk om de inlaten in de neer stand te hebben terwijl de motoren niet draaien dan? Ik laat ook de radar recht staan terwijl die in de rust stand vaak naar beneden hangt. Ik zal er ook een motor langs zetten en mogelijk toch een paar raketten onder hangen... :lol:

Het wordt geen dio. De hangende intakes leken me gewoon leuk. Ik doe dit vooral voor het plezier. :brouw:

_________________
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, daarom bouwen ezels ook geen vliegtuigen en computers.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: di 27 maart, 2018 18:00 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 14 okt, 2004 20:21 pm
Berichten: 826
duidelijk


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: wo 28 maart, 2018 15:49 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 dec, 2012 12:06 pm
Berichten: 392
Woonplaats: Roosendaal
de kleur van de avionica klopt aardig maar de verf in de juiste kleur is wel te krijgen van Xstra collor van Hannats te koop bij de luchtvaarthobbyshop heb hem liggen voor mijn BT en CR F-15 :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: F-15 B/D GWH 1:48
BerichtGeplaatst: wo 28 maart, 2018 19:10 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 04 jul, 2012 19:53 pm
Berichten: 2601
:lol: Zoiets verwachtte ik al. Ik heb wat kleuren tabellen afgezocht maar kon de FS kleur niet vinden. Maar goed, het zit er op en ik ben er best tevreden mee. Straks misschien nog een updatje met plaatjes van de avionics bay met meer kleurtjes. Stay tuned.

_________________
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, daarom bouwen ezels ook geen vliegtuigen en computers.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement