Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 20 apr, 2024 4:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 14 sep, 2017 18:50 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 20 aug, 2017 15:57 pm
Berichten: 6
Mijn dank is groot voor deze tip.

Ik weet dat je bij revell alle handleidingen gewoon als pdf kan downloaden :D
Dus zal direct even opzoek gaan op hun website zodat ik zelf ook even de gehele bouwbeschrijving kan doornemen, aangezien de cockpit bij jou gedetaileerder is dan bij zvezda.
Maar op youtube en via google is gelukkig ook een hoop te vinden hoe alles er precies uitziet.
Ben zelfs tegen gekomen dat je voor 17.500 euro half uurtje mee mag vliegen :shock:

In de loop van volgende week zal ik wel weer met een update komen van me brouwsel.
Heb de afgelopen tijd niet mega veel tijd ervoor gehad en wil er wel een pronkstukje van maken dus dan moet je er de tijd voor nemen.

gr stefan :brouw:

Ohh ja ik neem trouwens aan dat je met de kleuren 30 en 31 eigenlijk 330 en 31 bedoeld aangezien 30 oranje is :mrgreen: :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 18 sep, 2017 20:40 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 16 apr, 2012 1:13 am
Berichten: 436
Woonplaats: Boom
CartoonsNLX schreef:
Ben zelfs tegen gekomen dat je voor 17.500 euro half uurtje mee mag vliegen :shock:


Grappig toeval: heb dit ook ontdekt toen ik een YT filmpje gisteren bekeek waarin ze dit bevestigen: 10000 GBP met een UB versie, en op voorwaarde dat je bij onderzoek fit verklaard wordt.

voor de pdf van de Revell handleiding: https://www.revell.de/fileadmin/import/images/bau/03936_%23BAU_A_MIG_29S.PDF


Mijn MiG-29 is klaar, op de wielblokken na en de covers voor de luchtinlaten. Deze ga ik er af laten zodat je de inlaten kan bekijken, want in tegenstelling tot de covers voor de uitlaten moet je deze vast plakken opdat ze blijven zitten.

Nu nog heel veel decals zetten voor de stenciling... oef!

_________________
Op de werkbank:
Trumpeter CVN-68 1:350
Italeri XB-70 Valkyrie + PE exhaust nozzles
Egg Plane Warhawk

Volgende projecten:
Trumpeter USS North Carolina 1:350
Revell HMS Victory



Ne Parcas Nec Spernas - Neither Spare Nor Dispose
In Ardua Tendit - in arduous tending prevail.
It is is good to be bad when you are into heavy metal!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement