Dus het linnen van de ondervleugel gehaald, beslagen van de binnenste vleugelstijlen één rib verder naar buiten geplaatst, nieuw linnen er op en in de spanlak gezet. Oftewel nieuwe gaatjes geboord voor de binnenste stijlen op 30 mm van de buitenste stijlen, oude gaatjes dicht gesmeerd en verf bijgewerkt.
Daarna de plastic dummy stijlen opnieuw gepast.
Ziet er beter uit zo. Dan de achterste stijl gepast. Die viel er zo uit, wat niet verbazend is, want het vleugelprofiel is op die plaats veel dunner. Een nieuwe dummy stijl gemaakt van 1 mm langer, gepast, iets bijgewerkt tot 23,8 mm en dan blijft ie prima zitten.
De andere stijl van 23 mm gepast als voorste buitenstijl.
Gaat ook goed. Ik moet dus 4 messing stroomlijn stijlen maken van 23 mm lang en vier van 23,8 mm. Dat ga ik overigens voorzichtig een voor een doen, want zo veel Strutz profiel heb ik nu ook weer niet in voorraad.
Tenslotte nog een blik in de cockpits.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.