Ik zal het netjes doen, René
Meestal "rijg" ik de spandraden eerst door alle gaatjes en lijm ze alleen vast aan de pylon boven en het onderstel beneden. Doe ik, denk ik, weer, maar nu inclusief het "verschuiven'' van de vleugel.
Decals zijn inmiddels geprint op wit decal papier (hoef ik geen vierkanten te schilderen).
Uitsnijden net binnen de zwarte lijn. Verder met het onderstel:
Priegelwerk. Ik had eigenlijk de achterste V wat meer naar achteren moeten vastlijmen; ik moest die eerst hoofdzakelijk op het gevoel vastlijmen, voordat ik de drietand kon plaatsen. Corrigeren nu levert te veel beschadigingen op. Maar het ziet er acceptabel uit.
Ondanks dat ik het dunste messing draad gebruikt heb wat ik heb (0,4 mm), ziet het er toch aardig massief uit. Klopt ook wel, want 144 x 0,4 = 58 mm, terwijl die buizen in het echt hooguit half zo dik waren.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.